torstai 6. heinäkuuta 2017

Huuliliidut.


Tämä postaus tulee nyt kamalasti myöhässä. Mutta kaipa se vanha sanonta siitä, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan pätee nyt hyvin. Jo tammikuussa ilmestyneet Baby Lips Color Balm Crayon -huulivoidekynät pääsevät nyt vasta esiin täällä mun blogissa. Äh, miten noloa! Tosin näissä on niin kivan kesäiset sävyt, joten sen puolesta ajankohta on ehkä otollisempi just nyt näiden esittelyyn.

Mä olen tykästellyt Baby Lips -tuoteperhettä jo iät ja ajat ja aina kun tähän sarjaan ilmestyy jotain uutta, olen ihan teinityttönä kiljumassa onnesta. Nyt tosin on kyllä käsillä ehkä parhaimmat Baby Lips -versiot ikinä! Vanhana huulipunamäen tyttönä innostuin näistä ihan kamalan isosti, sillä vaikka nämä ovat huulivoiteita, näissä piisaa pigmenttiä sen verran isosti, että ihan huulipunasta menee.



Huulivoidekynät sisältävät hedelmäöljyä, joka antaa pitkäkestoista kosteutusta. Kuten swatcheista voitte nähdä pigmentin kanssa ei olla pihistelty. Yleensä sävyttävät huulivoiteet -jopa aiemmin ilmestyneet Baby Lipsitkin- eivät ole olleet näin värikylläisiä. Mutta nämäpä ovat. Siksi mietinkin, että ovatko nämä kuitenkin enemmän huulipunia kuin -voiteita?

Tykkään tosi paljon näiden antamasta pehmeästä tunteesta ja siitä, että se huulivoidehomma tulee hoidettua siinä sivussa kun maalaa huulet kauniin värisiksi. Todella käteviä ja ihanien sävyjen lisäksi herkullisen tuoksuisia/makuisia.


Sävyjä löytyy kuutta erilaista ja omat suosikit ovat nrot 15, 05, 10 ja 30. Pinkeistä pinkein 20 on mulle hieman liian vääränlainen pinkki ja näytän se huulilla tosi oudolta. Sävy 25 Playful Purple on vain mukavuusalueeni ulkopuolella yksinään tönöttävä liila, johon en osaa siksi tarttua. Mulla tulee aina liian kylmissä lilan sävyissä sellainen corpse bride -fiilinki :D Olen ihonsävyltäni niin vaalea, että kun laitan lilat huulet, kanssaihmiset voivat alkaa vaikka epähuomiossa elvyttämään mua.

Joten mun suosikit löytyvät noista ihanan herkullisista ja lämpimistä punaisen sekä korallin nyansseista.


Mä oon ihan hurahtanut näihin ja ilokseni huomasin, että vaikka olin vähän myöhässä tämän postaukseni kanssa (mitä nyt puoli vuotta...gröhöm), näitä myydään edelleen. Usein Baby Lips -tuotteet ovat one shot -tyyppisiä juttuja, mutta nämä löytyvät vielä kauppojen hyllyiltä.

Suositushinta on 5,90 € kpl.

Oletko sä hurahtanut Baby Lipseihin?

Tuotteet saatu maahantuojalta.

6 kommenttia:

  1. Näitä Baby Lipsejä en ole kokeillut, mutta sävyt näyttävät niin hyviltä, että pitää varmaan joku hommata testiin tästä sarjasta :).

    VastaaPoista
  2. Olen hurahtanut ja pitäisi tyyliin saada aina kaikista kokoelmista kaikki ;) Kivaa päivää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, mulla on myös melko usein tää "kerää koko sarja" -mentaliteetti :D

      Poista
  3. Ihan tuore juttu mulle eli ihan oikea ajoitus, kun oon juuri tuollaisten kynien suurkuluttaja varsinkin kesäisin :) ;) Pink Crush on ihan mun sävy:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)