keskiviikko 21. kesäkuuta 2017

Uudet klassikot.


Olen monet kerrat hehkutellut rakkauttani Niveaan täällä blogissa. Nivea on mulle ollut olemassa aina. Kotona on käytetty Niveaa ja kun itse aloin jotain voiteiden käytöstä tajuamaan Niveaahan se tottakai oli. Edelleenkin Nivean sinisen peltipurkkivoiteen tuoksu tuo mieleeni seiskaluokan kouluaamut, koska sitä tuli käytettyä osana sen aikaista ihonhoitorutiinia.

Olinkin siis innoissani saadessani blogin kautta testattavaksi Nivean uutuuksia ja etenkin kun ne olivat vartalonhoitopuolta! Vartalovoide/suihkugeeli -ystävänä nämä kuvassa näkyvät tuotteet saivat sydämen kuvat silmien kohdalle ja tyytyväistä hyrinää ilmoille.

Kurkataanpa tarkemmin mitä nämä ihanuudet ovat!



Mielestäni on todella ilahduttavaa, että Nivea on tuonut vartalovoiteisiinsa muutamia erituoksuisiakin tuotteita. Nivean oma tuoksu on mielestäni aivan ihana ja rakastan sitä hyvin syvästi, mutta mielestäni on virkistävää, että kuluttajalle tuodaan myös vaihtoehtoja valittavaksi. Hyvin nykyaikaista, sanon minä.

Arganöljyä sisältävät vartalovoideuutuudet ovat saaneet tuoksuikseen ruusun, vaniljan ja kirsikankukan. Sain näistä kolmesta testiin ruusun ja vaniljan, jotka ovat näissä kuvissa. Molemissa tuoksu on todella miellyttävä. Tuoksusta erottuu mukavasti nämä mukaantuodut tuoksut, mutta ehdottomasti se Nivean ihana tavaramerkkituoksu myös. Kertakaikkisen onnistunut lopputulos!

Voide itsessään on kuin silkkaa kultaa. Se on tosi kosteuttava, mutta imeytyy ihoon nopeasti ja jättää ihon todella miellyttävän tuntuiseksi. Olen rakastunut näihin tuotteisiin niin paljon, että olen alkanut pihistellä näitä :D Sehän on mulla varma merkki tuoterakastumisesta kun en raaski käyttää tuotteita. Hölmöä, mutta niin tyypillistä mua.

Nämä ovat ehdottomasti erinomaiset voiteet kesään(kin), sillä näissä riittää kosteustehoja, mutta koostumus on mukavan kevyt kuitenkin. Todella erikoinen voide siinä mielessä, että olen tottunut syväkosteuttaviin voiteisiin, jotka eivät todellakaan aina imeydy ihoon yhtä hyvin kuin tämä. Arganöljy lienee jälleen se avaintekijä. Itsehän olen kyseisen öljyn puolesta puhuja ja enkä voi lakata ylistämästä sen hyväätekeviä vaikutuksia.


Nivean suihkarit ovat myös aina olleet mun lemppareita. Sarjaan on tullut arganöljyhelmiä sisältävä uutuus, joka ei kuivata ihoa. Tuoksuna on lootus, joka yllätti minut sillä, että on ehkä aavistuksen maskuliininen? Tämä toki antaa tilaa sille, että tätä voi aika huoletta käyttää sukupuolesta riippumatta. Olen tykästynyt tähän saippuaan tosi isosti, sillä kroppani ihohan on mallia korppu, joten kaikki lisäkosteutus ei ole pahasta.


Niveahan on - kuten kaikki varmaan tietää markettimerkki - joten jos kaipaa laadukasta, mutta kuitenkin ylellistä kropanhoitoainetta, suosittelen lämmöllä näitä! Itse oon ainakin tosi vaikuttunut ja nämä vain lisäsivät jo entuudestaan tulisena palavaa rakkauttani kyseiseen brändiin :)

Mikä on sinun Nivea suosikkisi?

Tuotteet saatu pr-näytteinä.

6 kommenttia:

  1. Minulla on Nivean uusista vartalovoiteista Bette Boxin mukana tullut Cherry Blossom&Jojoba oil, mikä on aivan ihana! Tuoksu, koostumus ja imeytyminen on huippua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se Cherry Blossom on IHANA! Ehkä paras näistä jopa :)

      Poista
  2. Tuo lootuksen tuoksuinen suihkusaippua vaikuttaa kivalta! Olen itse myös suuri Nivean ystävä. Se klassinen sininen peltipurkkivoide on mun luottokosteusvoide. Herkän ihon puhdistusaine ja kasvovesi on myös kestosuosikkejani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootkos kokeillut joskus sitä peltipurkkivoidetta sy-voiteena? :) TOIMII!

      Poista
  3. Kosteusvoide Rose & Argan oil testattu ja täys 10 👍

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)