tiistai 20. kesäkuuta 2017

Monikäyttöisin paletti ikinä.



the Balmin Meet Matt(e) Trimony -luomiväripaletti ei sinänsä ole ihan uutuus enää, mutta jostain syystä se on jäänyt minulta esittelemättä täällä blogin puolella. Ja se on tosi häpeällistä myös senkin vuoksi, että tämä on oikeasti mun luottopalettini lähestulkoon joka kerta kun alan tekemään silmämeikkiä.

Tänään korjataan tilanne ja kerron teille tästä ihanuudesta enemmän. the Balmin meikit ovat tosi hauskoihin pakkauksiin pakattuja meikkituotteita ja niiden kuvitus/värimaailma on napattu 50-luvun Amerikasta. Luomiväreissä jokaisella sävyllä on oma nimensä, joka luo tuotteeseen aina tiettyä ylellisyyden tuntua. the Balmin meikit ovat olleet tosi pidettyjä ja hehkutettuja meidän bloggaajien keskuudessa enkä ihmettele sitä ollenkaan. Itse yhdyn mielelläni tähän hehkutuskuoroon.


Meet Matt(e) Trimony -paletti sisältää yhdeksän mattasävyä, joita yhdistelemällä saa loihdittua monenlaisia silmämeikkilookeja. Itse pidän näiden luomarinappien koostumuksesta ja värikylläisyydestä sekä siitä, että ne sekoittuvat toisiinsa todella hyvin. Tämä on ehdoton lempparini enkä tiedä miten olen tullut toimeen ilman tätä. Paletti on tosi tasalaatuinen, mikä on aina iso plussa. Monesti tämän tyyppisissä paleteissa luomiväreissä voi olla isoakin heittoa pigmentissä sekä myös pysyvyydessä, mutta tässä ei tosiaan sitä ongelmaa ole lähimaillakaan.

Olen saanut tämän kyseisen paletin ihanasta verkkokauppa Beauty Pop Upista testattavaksi, mutta kun kurkkasin heidän the Balmin valikoimaansa, tätä palettia ei ole valitettavasti ole ainakaan tällä hetkellä heidän valikoimissaan :( Mutta toki paljon muuta the Balmilta löytyy. Pikainen googlettelu kertoi, että muutamasta muusta verkkokaupasta tätä on saatavilla ja hinta pyörii keskimääräisesti noin 30 euron hujakoilla.

Kurkataanko parit silmämeikit, jotka olen tällä monipuolisella paletilla tehnyt?







Palettihan antaisi mahdollisuuden vielä upeaan smokey eye -tyyppiseenkin meikkiin, mutta sellaista mulla ei tässä kavalkadissa ole nyt näyttää. Pitääkin tehdä semmoinen ja laittaa teille näytille, vai mitä tuumaatte? Itse pidän kaikkein eniten luomiväreistä, jotka ovat superpigmenttisiä. Niiden kanssa silmämeikin teko on juhlaa. Runsasta pigmenttiä pystyy työstämään täysin erillä lailla kuin sellaista jossa pigmentti on kortilla. Mattavärit sopivat erinomaisesti kaiken ikäisille ja etenkin meille aikuisemmille naisille. Silmämeikki saa syvyyttä ihan toisella tapaa kun käyttää mattavärejä.


Tämä komea kaveri on kyllä sellainen josta en ihan äkkiä luovu! Olen ikikiitollinen, että olen saanut mahdollisuuden tutustua näin hyvään ja monipuoliseen luomiväripalettiin. Hurahdus on todellakin tapahtunut!

Ovatko the Balmin tuotteet sinulle tuttuja?

Paletti saatu testattavaksi blogiin, mielipiteet omia.

6 kommenttia:

  1. Mullakin on tämä ja on todella huippuhyvä paletti! Pigmenttinen ja värit ovat helppoja käyttää vaikka osa on tummia. Tuo punertava meikki on kyllä todella säväyttävä!

    VastaaPoista
  2. Tämä on kyllä tosi hyvä! :) Kiitos, mä jotenkin ihastuin itsekin tuohon punaiseen silmämeikkiin vaikka olen aiemmin karsastanut isosti punaista silmämeikissä :D sopivalla määrällä se on kiva, mutta liian isosti käytettynä silmät näyttää allergisilta.

    VastaaPoista
  3. Upeita meikkejä olet the Balmin paletilla loihtinut :). Itsekin olen jo pitkään haaveillut the Balmin paleteista, mutta en vain ole saanut aikaiseksi hankkia - tai sitten rahapussi ei ole antanut myöden, kun olen kehittänyt muita "täheellisiä" ostoksia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Tämä on kyllä hintansa väärti :)

      Poista
  4. Minulla on kaikki Meet Matt(e)-paletit paitsi se uusin Matt(e)Adore ja senkin varmaan tulen hankkineeksi jossain kohtaa. ;-) Nude-paletti oli yksi mun kulmakivistä ja tykkäsin siitä todella paljon vaikka aluksi epäilin ettei sen sävymaailma ehkä ole mulle kovin hyvä. Mutta niin vaan siihen tuli tartuttua jatkuvasti. Trimony-paletti on nyttemmin tavallaan syrjäyttänyt sen, ainakin osittain, joskin siinä on yksi harmillinen huono puoli; siinä ei ole minulle tarpeeksi vaaleaa korostussävyä jonka joudun hakemaan joko Nude-paletista tai jostain muualta. Mutta sävymaailma noin muuten miellyttää minua oikein kovasti. En tee yhtäkään silmämeikkiä ilman mattasävyjä, mattasävyt on se perusta ja pohja jolle meikin rakennan ja mahdolliset hohtavat sävyt ovat sitten suht pieni lisä jos niitä ensinkään arkena edes käytän. Juhlameikit on sitten asia erikseen, niissä tulee käytettyä enemmän myös hohtavia tmvs. sävyjä. Nämä Matt(e)-palettien mattasävyt ovat kyllä aivan erityisen hyviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on muuten totta, että tähän kaipaisi ehkä yhden oikein vaalean napin mukaan :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)