tiistai 27. kesäkuuta 2017

Kesäkuun Bette Box.



Hiphei, kesäkuun Bette Box on vihdoin täällä Nonnulassakin! Taitaa olla aika kreivin aika käydä tämä läpi, koska heinäkuun boxi tuleepi jo kohta :D Mutta puolustukseksi sanon, että tämä laatikko saapui mulle hieman myöhässä joten siksi rapsa tulee nyt vasta.

Mutta mennäänpä suoraan asiaan sen enempiä jaarittelematta! Tällä kertaa boxi oli ihanan painava, joten se lupasi sen puolesta hyvää :)


Dermosil Kosteuttava Kasvovoide Light  ovh. 11 € / 50 ml

Voi ihanaa, Dermoa mukana! Dermosil on ollut yksi suosikkimerkeistäni jo ainakin 15 vuoden ajan! Minulla on monta tuotesuosikkia Dermolta ja ilahduttavaa tässä kasvovoiteessa on se, että tätä en ole koskaan koklannut, joten jee uutuudelle! Kesään sopii kevyempikin kasvovoide ja etenkin jos oma iho ei ole kovin kuivaa sorttia muutenkaan (niinku mulla). Voiteen ainesosat vahvistavat ihon omaa hyaloronihapon sekä keramidien tuotantoa. Hypoparfum -tuoksu, joka haihtuu iholta nopeasti pois.
Ehdottomasti kokeiluun!


Iroha Nature Intensive Face Mask Rejuvenating Caviar kasvonaamio ovh. 4 € 

Kangasnaamiot ovat tällä hetkellä hothothot. Itse olen käyttänyt aasialaisia kangasnaamioita jo melkein 10 vuotta, joten otan ilolla vastaan länsimaalaisetkin merkit! Kangasnaamio on helpoin tapa saada iho näyttämään mielettömän upealta. Naamion kangas on kauttaaltaan uitettu monenmoisessa iholle suunnatussa herkussa, joten 15 minuutin naamiolilluttelu kasvoilla tekee suoranaisia ihmeitä. Itselläni on tapana vielä naamion jäljiltä hieroa kaikki ylimääräisetkin hoitotipat huolellisesti ihoon. Aivan huikean hyviä tuotteita! Irohalta olen tähän asti koklannut käsille tarkoitettuja kangasnaamioita ja ihastuin niihin, joten tämän suhteen olen todella odottavaisin mielin. Naamio sisältää herrojen herkkua, kaviaaria, joka lupaa parantaa ihon joustavuutta sekä kollageenin tuotantoa. Hyaloronihappo kosteuttaa. Tämä oli todella iloinen yllätys -tykkään isosti!


Nivea Body Oil in Lotion Cherry Blossom & Jojoba Oil ovh. 5,70 € / 200 ml

Juuri viime viikolla hehkuttelin tämän sarjan ruusu- ja vaniljaversioita ja kas, nythän mulla on myös tämä kirsikankukkakin! Tämä on puhdasta kultaa vartalovoiteeksi naamioituna. Nivea vain osaa nämä hommat 100 - 0. Tässä on niin ihana tuoksu ja aiemmin esittelemieni voiteiden tapaan myös ihan mieletön koostumus. Parasta vartalovoidemallia ikinä! Toivottavasti nämä eivät poistu myynnistä ihan heti.


Dove Nourishing Secrets Invigorating Ritual suihkusaippua ovh. 1,89 € / 250 ml

Ai että! Kun boxissa on suihkugeeliä, meitsi heittää kärrynpyöriä silkasta ilosta. Ja tällä kertaa oli ihan myyntikokoinen suihkari! Ja Dovea vielä! Oijoi! Olen hypistellyt kaupassa näitä Doven uutuuksia, mutta olen jättänyt vielä ostamatta, koska suihkugeelivarastoni ovat - ööh - mittavat. Olen tosi iloinen, että tämä tuli boxista, koska Doven suihkarit ovat aina hyviä ja tämä tuoksuu tosi namilta!


Piz Buin Tan & Protect Tan Intensifying Sun Lotion SPF 15 ovh. 22 € / 150 ml

Pizarin aukkavoiteet ovat klassikkoja ja muistan lapsuudesta miten äiti käytti näitä aurinkovoiteita aina. Boxin mukana oli tällä kertaa minituubi suojakerroin 15:lla varustettua voidetta, joka lupailee ihon hoidon ohella nopeuttaa ihon omaa ruskettumisprosessia. Omalle iholle en uskalla tätä kokeilla, koska suojakertoimeni on aina vähintään sen 50, mutta lykkäsin Mikkelle (miehelleni) tämän. Hän on läpivuoden sellainen kahvipavun värinen ja eikä tiedä palamisesta ikinä mitään. Hyvin aurinkoakin kestävä iho on silti syytä suojata ja kyllä tällä voiteella ainakin alkuun pääsee.


Lumene Gel Effect kynsilakka ovh. 6,90 € / 5 ml

Voi mikä väri! Sävy 11 Auringonkehrä on just mun sävymaailmaa! Olen herätellyt kynsiäni pari vuotta kestäneestä horroksesta ja alkanut taas innostua lakkaamisesta toisella tapaa. Joten tämä tuli kuin tilauksesta. Lumenen lakat ovat olleet suosikkejani jo vuosien ajan, joten iloinen yllätys tämäkin. Gel Effect -lakoissa on plussana pitkäkestoisuus sekä hyvä kiilto.



Bonusmatskuna tällä kertaa tuli Kenzon tuoksunäyte, joka ensinuuhkaisulta tuntui oikein hyvältä ja sen lisäksi kesäiseen naminälkään Pandan Natural lakua. Vatsan hyvinvointia ylläpitämään Rela Tabsit maussa mansikka. Relat menevät lapseni käyttöön, koska ne sisältävät makeutusainetta ja IBS -suolistoni ei siedä niitä, mutta tyttöni syö muutenkin mansikan/sitruunan makuisia maitohappoja, joten tämä tulee ehdottomasti käyttöön. Lakupatukkaa ehdin nähdä tämän kuvauksen ajan ja sen jälkeen isi ja tytär maistelivat sen keskenään pois :D Mä sain viedä paprun roskiin. Hahaa, näin se menee joskus :D

Kokonaisuudessaan tämä Bette Box oli mielestäni tähän asti tänä vuonna tulleista ehdottomasti parhaimpia. Tosi kiva, että oli näin monta normikokoista tuottetta ja minua miellytti eritoten vartalovoide sekä suihkugeeli. Hyvä Bette Box!

Mitä mieltä sinä olit kesäkuun boxista?

Bette Box saatu, mielipiteet omia.

2 kommenttia:

  1. Boxi oli kokonaisuudessaan hyvä ja minäkin olin innoissani Dermosilin tuotteesta! :) Käytin jo jopa Bette Boxin mukana tulleen tarjouksen Dermosilin sivuilla, että tilaukseen saa lisäksi Dermon puhdistusvaahdon :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäsin kans! :) Tämmösiä boxeja lisää! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)