maanantai 10. huhtikuuta 2017

Huhtikuun Bette Box.



Niinpä se kuukausi taas mennä suhahti ja viime perjantaina postipoika kiikutti minulle huhtikuun Bette Boxin. Olin joutunut vähän spoilatuksi kun kollegat olivat postanneet juttuja tästä boxista jo aiemmin viime viikolla. Onneksi en kaikkea tiennyt etukäteen, joten jännitys säilyi edes puolittain. Mä tykkään siitä hetkestä kun saa avata boxin ja sisältö ei ole etukäteen tiedossa. Kosmetiikan ystävät varmasti ymmärtävät tämän jännittävän ilon.

Boxi oli mukavan painava, joka aina lupailee hyvää. Olinkin iloisesti yllättynyt kun kävin kaikki tuotteet läpi. Ei hassumpaa ollenkaan!

Mitäs sanotte jos katsotaan yhdessä mitä mun saama boxi sisälsi?


EYLURE No 116 Lengthening Tekoripset ovh. 8,90 €

Haa, tekoräpsyt! Mulla on tekoripsiä jemmassa melkoinen kasa, joita säästelen jostain syystä vähän sitku -ajatuksella. Olenkin alkanut kääntymään siihen, että voisihan näitä ripsilisäyksiä käyttää vaikka ihan arkenakin, koska miksei? Etenkin kun omat ripset ovat mallia rumat ja tyngät. Mulla tökkii ainoastaan yksi asia tekoripsien suhteen: se paikalleen laittaminen. Tilasin netistä jopa sellaisen työkalunkin jonka avulla ripsien laittaminen helpottuisi, mutta kokeiltuani sitä yhden kerran tässä taannoin, olin valmis heittämään sen menemään. Mä en tajua miksi mun käsi ja naama ei tee yhteistyötä ripsien laitossa. Yrität laittaa yhden luomen kiinni, niin suljet automaattisesti molemmat silmät etkä näe mihin sitä ripsinauhaa yrität söhöttää. Ja jos ja kun saat toisen silmän onnistumaan, toinen ei enää menekään kuin elokuvissa. Tässä vaiheessa mulla on jo hermot palaneet poroksi ja luovuttaminen tapahtunut. Mutta koska rakastan pitkiä ripsiä, haluan ehdottomasti opetella sujuvan ripsien laittamisen. Ehkä se vaan vaatii harjoitusta? Onneksi siis tuli nämä, joten saan hyvän syyn taas harjoitella :)


Herbina Lip Candy Mystic Mandarin ovh 4 € / 10 ml.

Herbina on ehdottomasti omia suosikkimerkkejä, joten kiva saada tämä uutuus. Tämä on jokinlainen huulivoiteen sekä huulikiillon rakkauslapsi. Hoitava, mutta kuitenkin kiiltoa antava. Sisältää aurinkosuojan 10, joka on aina iso plussa ja etenkin nyt kun kevätaurinko alkaa mollotella taivaalla enenevissä määrin (ainakin toivottavasti). Tuote on muuten myös vegaani, joten sopinee hyvin myös niille ketkä välttelevät eläinkunnasta peräisin olevia ainesosia. Tuoksu on kiva, kuten Herbinoissa aina.


Ziaja Vuohenmaito Kasvovoide SPF 20 ovh. 11,90 € / 50 ml.

Ziajan tuotteet ovat kiinnostelleet kovin, mutta toistaiseksi en ole yhtään vielä päässyt testailemaan. Joten jeij tälle! Kasvovoiteet ovat aina tervetulleita, sillä olen ihonhoitofriikki nro 1. Tämä voide lupaa silottaa, pehmentää, kosteuttaa ja ehkäistä pigmenttimuutoksia. Ei huano! Kokeilin voidetta hieman kämmenen päälle ja kivalta tuntui. Tuoksu oli kyllä jotain muuta kuin mitä odotin nimen perusteella. Ajattelin, että tämä tuoksuisi jotenkin vaniljamaiselle tms, mutta tuoksu olikin yllättävän parfyyminen! Ei pöllömpi tuoksu sekään, mutta ihan jotain muuta kuin luulin.




Lumene Nordic Chic Luomiväri, sävy 14 Huurteinen Jää ovh. 12,90 €.

Lumene uudistui jokin aika sitten ja tämä luomivärinappinen on juurikin tästä uudistuneesta linjasta napattu. Väri ei omalle kohdalle ihan osunut maaliin asti, en oikein osaa käyttää harmaita, mutta tiedän ystävättäristäni muutamankin kenelle tämä sopii hyvin. Rehellisesti pitänee myöntää, että en ole oikein ikinä päässyt Lumenen luomivärien kanssa kavereiksi, koska niissä ei vain ole sitä määrää pigmenttiä josta itse pidän. Tätä swatchatessani tein huomion, että pigmentti on edelleen aika lailla samaa luokkaa kuin se on aina ollut. Kaunis hohto tässä kuitenkin on ja varmasti näille löytyy oma fanikuntansa. Itse olen paljon intensiivisempien sävyjen ystävä.


Schwarzkopf GLISS Fiber Therapy Shampoo ovh. 2,90 € / 250 ml.

No sitten tämä! Tästä olin kovin ilahtunut vaikka ihan markettikamaa onkin. GLISSin shampoot ja hoitsikat ovat kyllä douppeja ja niitä on tullut käytettyä useampiakin. Tämä on sarjan uusimpia tuttavuuksia ja sisältää OMEGAPLEX -yhdisteen, joka on varmasti jotain sukua OLAPLEXILLE? Kuulostaa ainakin siltä :D Testasin tämän shampoon jo ja tykkäsin tosi kovin, pitänee siis hankkia tämän kaveriksi myös hoitoaine. Mun hiukset ovat valkaistu lähestulkoon vitivalkoisiksi, joten vahvistaminen, kosteutus ja vaurioiden korjaaminen kuulostaa just hyvältä. Tämä oli ehdottomasti boxin mansikka!


Semmoinen boxi oli huhtikuussa! Itse ihan tykkäsin sisällöstä, ei ollenkaan hassumpi! Ziajan voide ja shampoo olivat omat lempparit, mutta muutkin tuotteet olivat kivoja. Ei siis valittamista, Bette Box on kyllä mielestäni hintansa arvoinen ja mukava kuukausittainen ylläripaketti.

Oman boxisi voit tilata täältä.

Boxi saatu blogiyhteistyönä.

4 kommenttia:

  1. Mulla ei myöskään millään onnistu tekoripsien laittaminen. Minä ja tekoripset = tosi huono mätsi. Sellaiset pitkät viuhhvauh-ripset olisivat todella ihanat, mutta kun ei millään saa sojotettua niitä tekoripsiä oikeaan kohtaan omassa naamassa eli silmien suuntaan, ei kulmakarvoihin tms. En ymmärrä miten se joiltakin luonnistuu niin näppärästi sen mitä olen Youtubesta katsellut mallia;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on kans täysmysteeri! Olis niin hienoa osata laittaa ripset paikoilleen tuosta vaan :)

      Poista
  2. Hintansa arvoinen kyllä vaikka aina ei jokainen tuote olisi niin mieleinen. Omaan käyttöön jäi shampoo ja voide, muut lähtee kiertoon kun ei vaan tarvetta ole ja irtoripsiä ei tule käytettyä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)