keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

Kauneuden seitsemän kuolemansyntiä.


Seitsemän kuolemansyntiä: Ylpeys, Kateus, Ylensyönti, Viha, Himo, Laiskuus ja Turhamaisuus.
Ihanainen Sanna haasteli minut listaamaan kauneuden kuolemansynnit ja tottakai minä tartun aina haasteisiin kun sellainen minulle annetaan :)

Keskiviikon kunniaksi synnit tunnustettaviksi! Ahoi!


1. Ylpeys: Mikä kauneustuote saa sinut tuntemaan itsesi erityisen kauniiksi ja itsevarmaksi?

Huulipuna! Aivan ehdottomasti! Kun huulilla on kaunis, kirkas puna olen kuin uudestisyntynyt. Kokonaisuudessaan meikkaaminen saa tuntemaan itseni myös kauniimmaksi ja itsevarmemmaksi. Kyllä huoliteltu ulkoinen kokonaisuus on se mikä antaa myös sellaista sisäistä voimaa. Mielestäni meikkaaminen on niin ihanaa, että en voisi kuvitella eläväni ilman sitä. Nautin siitä, että saan puleerata kasvojani ajan kanssa ja kun olen valmis, olo on itsevarma ja kaunis.


2. Kateus: Mitä ulkoista piirrettä, jota itse et omaa, kadehdit kaikkein eniten

Jaa mites pitkän syntilistan tähän saa luetella? Kauniita, kaarevia ripsiä, pitkiä sääriä, hyväpigmenttistä ihoa, kiiltäviä hiuksia, vahvoja kynsiä, pieniä ihohuokosia, tasaista ihoa.....näin niinkuin muutamia mainitakseni. Minulla ei ole näistä yhtäkään :D


 3. Viha: Mitä kauneustuotetta vihaat?

Hmmm, tätä pitää oikein miettiä. Vihaan? Kamalan voimakas sana. Huulikiilloista en pidä, en oikeastaan ollenkaan. En myöskään tykkää sinisistä tai vihreistä kynsilakoista. En vaan osaa käyttää sellaisia värejä yhtään. Ja hei! Sellainen voide, joka ei imeydy tekee mut hulluksi! Sellainen joka muljuaa valkoisena ja hulluna vaan iholla eikä imeydy ei sitten millään, saa mut näkemään tummanpunaista.

4.  Laiskuus: Minkä tuotteen/kauneusrutiinin jätät useimmiten käyttämättä/tekemättä laiskuuden takia?

Dodii. Nyt tulee ällöpyllytunnustuksia! Myönnän, että en jaksa sheivata sääriäni IHAN joka viikko. Siis saatan pitää parin viikon tauon, joka tarkoittaa mun säärikarvan kasvulla melkoista rehotusta. Mutku ain ei vaa jaksa! Kesällä pidän karvat poissa, koska näkyvät sääret, mutta näin kylmään aikaan luistan hommasta todella mielelläni. 

Toinen homma mitä en jaksa laiskuuksissani tehdä on föönata hiukset pesun jälkeen. Useimmiten laitan märät hiukset vaan nutturalle/ponnarille ja teen niille sitten jotain aamulla. Iltaisin en vaan jaksa huruttaa fööniä.


 5. Ahneus: Mikä on kallein kauneustuote, jonka omistat? Entä halvin?

Kallein on taatusti joku ihonhoitotuote tai tuoksu....tai meteoriitit. Halvin on varmastikin joku Rainbown kahden markan sy-voide. (Eli oikeasti joku 3 euron. Tämmöstä markkavitsiä heitin tässä, hehehe).

6. Ylensyönti: Onko sinulla useampi kappale jotain tiettyä kauneustuotetta ja jos on niin mitä?

Buahahaaa, tämä kysymys on kyllä oiva kosmeharrastajalle! :D Ei mulla on vaan YKSI kutakin tuotetta. Eiku....No eniten mulla on tuoksuja, vartalovoiteita, suihkugeelejä ja huulipunia. Ja kaikkia siksi, että koska mä rakastan niitä eniten kun puhutaan kosmetiikasta.

 
 7. Himo: Jos sinulla olisi varaa ostaa mikä kauneustuote tahansa, minkä ostaisit?

Varmaankin Guerlainin, Payotin, Phytomerin ja Sensain ihonhoitotuotteita silleen aika rajattomasti. Meikkipuolelta kokeilisin vihdoinkin MACiä (jep, nolo olen. Mulla on MAC -neitsyys tallella....) Ja tuoksuja varmaan ostaisin ihan hulluna. En kursailisi yhtään niiden suhteen. Jos olisin rikas voi kyllä kuulkaa polttaisin rahaa ihan surutta ihanaan kosmetiikkaan. 

Tätä oli hauska tehdä, kiitos vielä Sanna :)

Haaste lähtee eteenpäin:


:)


 

20 kommenttia:

  1. Samaistun 3 kohtaan :). Punat voittavat mennen tullen huulikiillot :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huulikiiltojen kanssa on kyllä vaikeaa päästä ystäväksi :D

      Poista
  2. Aloin heti moettimään omia syntejäni. Huulipunia on tännekin taloon ilmestynyt paljon. Sheivaamisen skippaan minäkin ja jalat on talvisin yhtä karvaiset kuin miehellä :)
    Kivaa keskiviikkoa Jonna!

    VastaaPoista
  3. Thänks darling <3, mutta mä kerkesin tehdä tämän jo viime viikolla :D x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Miten mulla on mennyt se ihan ohi....:O no tässä on ollut kaikenmoista kuten tiedät, joten laitetaan sen piikkiin <3 Huomenna muuten tulee uusi haaste, en haastanut siinä varsinaisesti ketään, mutta mä toivon sun ottavan haasteen kuitenkin vastaan :D <3

      Poista
  4. Saanen olla täysin eri mieltä tuosta kakkoskohdasta! :)
    Mä katson aina kadehtien sun upeaa ihoa!!! Ja sun mielestä se ei ole tasainen - pyh ja pah sanon minä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä ny! <3 No tässä sen näkee miten itse näkee erillä lailla itsensä kuin ihmiset ympärillä <3 Kiitos rakas <3

      Poista
  5. Olipa kiva haaste ja kohta 1 kolahti tännekin;)

    VastaaPoista
  6. Ei vitsi sun kielenkäyttö on vaan parasta! Aina saa naureskella mainioille letkautuksille. :D (Se on varmaan se Länsi-rannikkolaisuus. Koska hei, se nyt on muutenkin aika jalo luonteenpiirre ihmisessä!)

    Se on muuten jännä miten on hämärtynyt käsitys ns. normaalin ihmisen kosmetiikan kulutuksesta. Yllätyn aina, kun joku tosiaan käyttää vain yhtä suihkugeeliä tai tuoksua kerrallaan. Miten ihmeessä se on mahdollista? Ja tiedän, että suuri osa ihmisistä ihmettelee nimenomaan minua. Sain taas kommenttia, että onpas sulla kosmetiikkaa. Nämä kommentoijat eivät edes tiedä, että kirjoitan blogia. Vaikutan hyvin todennäköisesti ihan hullulta. Mutta ihan sama, gimme more stuff!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sinä ihana :D Itse aina luen mielelläni sun postaukset, koska sinä jos kuka kirjoitat niin elävästi ja ihanasti ja värikkäästi <3 :) Mutta me ollaanki Länsi-rannikon tyttöjä hei! :D

      Mulla on tämä täysin sama! Olen jotenkin aivan suu auki jos jollain on tosiaan VAAN se yksi suihkugeeli, shampoo, hoitoaine käytössä. Puhumattakaan nyt meikeistä. Itse en ikimaailmassa pystyisi moiseen kosmeminimalismiin o.O

      Poista
  7. Kiva kun vastasit näihin. Mä en edes muista milloin olen viimeksi sheivannut... :D Mitä sitä nyt koko ajan talvella sheivaamaan. Sitä saa tehdä ihan tarpeeksi sitten kesällä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli tosi kiva haaste, kiitos kun laitoit sen mulle :) <3

      Hahaa, ihanan huojentavaa, että on muitakin kanssasisaria jotka eivät sheivaa ihan joka viikko :D :D

      Poista
  8. Kiitos haasteesta <3
    Mielestäni kommentoin tähän jo eilen, mutten sitten tainnut painaa lähetä-namiskaa. Jotkut kohdat on helppo toteuttaa, toiset taas vaikeita, mutta katsotaan mitä saan aikaiseksi, kun en mikään himomeikkaaja ole kuitenkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä :)
      Mukavaa jos ehdit tekemään tämän <3

      Poista
  9. Mitä kertoo mun sheivauslaiskuudesta:

    Käytin aurinkoisen sään hyväksi ja laitoin jalkaan housut joiden lahkeen voi kääräistä hieman polven alapuolelle jääväksi. Sheivasin sääret juurikin siihen tiettyyn kohtaan asti - mitä turhaan samalla vaivalla vedellä esim koko jalkoja :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D :D No nyt kyllä! Mutta ymmärrän ihan hyvin, sheivaaminen on vaan jotenkin niin työlästä! Ja tylsää! Jos oisin superrikas, menisin johonkin sellaiseen laserhommeliin missä karvat kuoletetaan pois ikuisiksi ajoiksi. Tekisin sen operaation kaulasta alaspäin ihan joka kohtaa missä kasvaa karvoja :D

      Poista
  10. Kiitos Jonna-ihana haasteesta! Heräilen talvihorroksestani ja otan iloisena tämän haasteen vastaan.
    Oot kyllä niin kiva kun aina muistat mua.

    Hyvää pääsiäisviikkoa Jonna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu, että otat vastaan :) <3 Ihanaa alkavaa viikkoa sulle :) <3

      Poista

Kiitos kommentistasi :)