perjantai 3. helmikuuta 2017

Roskapuhetta XI & XII.


Palataas vielä hetkeksi viime vuoteen, nimittäin roskien muodossa. Marras- ja joulukuun roskat ovat inventoimatta ja tässäpä tulee siis rapsa niistä, silvuplee. (Näit on sit paljo!)


Four Daily Reasons Tangles Tangles Off You Go hoitoaine.
Kotimainen Four Reasons on kiva merkki, vaikka siitä parjauksia välillä kuuleekin. Itse olen tykännyt kaikista sarjan tuotteista mitä olen testannut ja niin myös tästä. Tosi hyvä perushoitoaine, jossa oli ihana hedelmäinen tuoksu. Sain tämän blogin kautta joskus testattavaksi, mutta itse varsinainen postaus jäi tästä tekemättä. No mutta analyysi tulee nyt tässä. Mulla kuluu hoitoainetta aina shampoota enemmän ja tämänkin putelin ainoa miinus oli koko. Isompi leka on mun mieleeni kun puhutaan hoitoaineista. Näistä pienistä jää vaan paha mieli :D

Dove Silk & Shine hoitoaine.
Viimeksi tällainen tuli tyhjäksi heinä-elokuun aikana. Edelleen mielipide tästä on sama. Tosi hyvä hoitoaine, jonka nappasin eurolla jostain alekopasta mukaani. Dove osaa nämä hiushommelit hyvin.

XZ Raparperi-Punaherukka shampoo ja hoito.
Rakastan tätä merkkiä! XZ on vaan niin kansallisaarretasoista meininkiä, oikeesti. Kyllä kaikkien kylppäreistä nyt joku XZ pitäisi löytyä. Meiltä ainakin löytyy. Nämä olivat tosi hyvän tuoksuiset, kuten sarjan tuotteet aina. Sellaisia tuoksuja, joita tekee mieli hörpätä. Nämä tekivät hiukset tosi pehmeiksi ja pitivät yllättävän kauan puhtaina, vaikka värjättyjen hiusten tuotteet ovatkin. Jatkoon!

L'Oreal Paris Extraordinary Clay hoitoaine.
Jälleen kerran hoitoaine loppui ennen shampoota. Shampoo tulee sitten jälkijunassa roskapostaussyyniin. Hoitoaine oli mukavan kevyttä, mutta kuitenkin hoitavaa. Tosi kiva tuoksu! Hiukset pysyivät pitkään puhtaina ja ilmavina. Jatkoon!


Schwarzkopf Osis+ Glamination hiusseerumi.
Tämä taisi tulla joskus 300 vuotta sitten jostain nyt jo edesmenneestä Livboxista? En oikein koskaan päässyt tämän ideaan kiinni. Kaipa tämän oli tarkoitus tehdä hiuksista kiiltävät? Glamöörit? Mun mielestä tämä oli vaan sellainen silikoninen litku. En tykänny eli ei jatkoon.

Kardashian Beauty Leave-in Conditioner Mist.
Oijoijoi. Tämä oli ihana. Kirjoitin viime kesänä näistä KB hiustuotteista enemmänkin. Mielipiteeni on edelleen tästä sama eli tykkään. Ainoa miinus on vähän korkeahko hinta, joka on melkein 30 €. Mutta jos joskus tulee tarjouksella vastaan, ostan varmasti.

Cutrin Choozism Hair Spray.
Mulla kuluu nykyisellään hiuslakkaa tooooodella vähän. Siis niin vähän, että melkein hävettää. Tämäkin pullo on korkattu joskus....kolme vuotta sitten? Niinpä, repikää siitä. Mutta ei sitä vaan enää mee. Joskus teininä mulla kesti lakkapullo about viikon, mutta se olikin sitä aikaa kun turkutöyhtö tupeerattiin lähes taivaaseen asti pystyyn ja kiinnitettiin puolella pullolla lakkaa. Those were days. Nykyään lakkaputeli kestää vuosia. Hah. No tämä oli kyllä hyvää lakkaa, että kun lakan tarve joskus seuraavan kymmenen vuoden sisään yllättää, voisin ostaa tätä. Jos tätä on vielä silloin myynnissä.

Colab Sheer+Invisible London Dry Shampoo.
No mutta tässä onkin sitten tuote, jota on nyt jo ikävä. Täysin väritön kuivashampoo, joka oli ihan parasta ikinä. Mulla on menossa joku ihme hormoonipyräys, joka rasvoittaa mun hiukset ihan päivittäin ja kaipailen hyvää kuivista. Tämä oli niin loistava! Ainoa ongelma on Anttilan konkurssiin menon myötä, että mistä näitä saa? Tietääkö joku? Mä en ole meinaan nähnyt näitä missään! Kääk! Ostaisin lisää kuha tiedän, että mist!


LV Puhdistusvaahto Herkälle Iholle.
Mä oon niin LV-tuotteiden fani! Ai että, mä rakastan näitä. Tätäkin! Ihana putsari, joka oli hellävarainen, mutta tehokas. Ehdottomasti lisää. Jatkoon niin että pätkähti.

Oriflame NovAge Smoothing Cleansing Milk & Skin Softening Toning Lotion. 
No näiden analysoinnista on niin vähän aikaa, että linkitän postauksen tähän. Mielipiteeni on edelleen sama.

philosophy purity made simple puhdistusöljy.
Rakastan öljyputsareita ja tämä oli kyllä tosi hyvä sellainen. Riittoisa ja tehokas. Ei ärsyttänyt silmänympärysaluetta ollenkaan. Tämän hinnasta ei ole mitään hajua, koska olen saanut tämän pr-näytteenä, mutta veikkailisin jotain 30 €?  Jaa, 22.50 € näyttäis Sokoksella olevan. Eli ei nyt ihan mahdoton. Voisin kyllä ostaa lisää ehdottomasti.


LUX Soothe Vanilla Ginger Showergel.
Apua, miten ihanaa tämä oli. Taisi olla jo toinen jättipullo, jonka kulutin säästellen loppuun. Näitä kun en ole Suomen puolella nähnyt. Äitini on diilannut tätä mulle Ruotsin puolelta. Tässä oli aivan ihana tuoksu ja tämä ei kuivattanut ihoa yhtään. Mulla ei taida olla tätä enää yhtään jemmassakaan. Niisk! Pitää pyytää äippää hakemaan tätä lisää.

Today Creme Dusche Milch & Kokos. 
Saksan tulkku rakkaalta ystävältäni. Saksalaiset ne osaavat kyllä tehdä ihania suihkareita! Itse ostin vuosia sitten Saksan reissultani ison kasan saippuoita ja haaveilen saippuanhakureissusta edelleen. Ja mikä parahinta, siellä ne eivät maksa juuri mitään. Hyvää ja halpaa! Me likey.

Yves Rocher Cranberry & Almond showergel.
Yveksen joulusaippua otti ja loppu. Tykkäsin tästä tosi paljon, aivan ihana tuoksu! Yves on kans sellainen poika, jonka saippuoista tykkäilen toooosi paljon. Jos tätä nyt vielä sais, niin sanoisin ett jatkoon! Mutta nää joulujutut on vissiin myyty jo loppuun.


Dove Body Lotion Hydro Nourishment.
Ostin tämän superlekan, 500ml, vajaa pari vuotta sitten Vesalta eli Tuurista. Voide oli melkoista lirua, mutta kosteutti silti hyvin. Siksi mä tähän rakastuinkin kun tämä imeytyi hyvin, mutta piti ihon pehmeänä. Valitettavan usein kosteuttavat vartalovoiteet ovat kauheita jankkeja, jotka imeytyvät viikon verran ihoon. Tämä ei ollut sellainen ollenkaan. Jos jossain tulisi vastaan, ostaisin varmasti lisää.

Moroccanoil Body Souffle Fleur D'Oranger.
Tämä oli ihana. Kirjoittelin vajaa vuosi sitten näistä Moroccanoil -vartalonhoitotuotteista ja mielipiteeni on edelleen sama. Appelsiinikukka tuoksui tosi kivalle, mutta tykkäsin ruususta enemmän (ja sitä mulla onkin vielä jäljellä). Tämä oli luksustason vartalovoide ja korkea hinta pitänee huolen siitä, että kovin herkästi en osta uutta putelia kaappiin. Mutta muuten niin jatkoon!

Yves Rocher Coconut & Lemon-Basil bodylotion.
Viime kesän Rokkerin herkkuja. Hehkuttelin näitä omassa postauksessaan silloin. Käytin nämä pois vaikka kylmä aika olikin. Nämä nimittäin eivät ihan ykkösiä ole kosteutustehoiltaan, ainakaan talviaikaan. Mutta kyllä näitä käytti. Ens kesänä sitten taas uudet voiteet :)


LV Raikastava Jalkavoide.
Ja taas LV :) Ostin tämän tuubin eurolla jostain Prisman alekorista ja nyt piiskaan itseäni, että miksi vain YHDEN? Pölö. Oikeesti näitä olisi järkevä ihminen ostanut 10 kappaletta, kun tuolla hintaa sai, mutta ei. Meikämandoliinos osti YHDEN. Sanomattakin selvää, että tämä oli ihana. Niin hyvä jalkavoide, ettei toista. Ostan lisää jos näitä vielä on myynnissä. Ja seuraavaksi ostan näitä useamman.

Organic Shop jalkavoide x 3.
Organic Eucalyptus & Oregano (vas.) on suojaava ja uudistava, Organic Mint & Wormwood on viilentävä ja kosteuttava sekä Organic Teatree & Patchouli on ravitseva ja pehmentävä. Rankkasin nämä viime kesänä jalkavoidesuosikkeihini ja siellä ne edelleen keikkuvat. Organic Shopin tuotteet ovat kovassa hypessä tällä hetkellä kun moni muukin bloggari on löytänyt ne. Ne ovat superedullisia ja aivan loistavia. Ja lisäksi ne ovat luonnonkosmea. Huippu juttu! Jatkoon!

Nivea Smooth Nourishing käsivoide.
Tämä oli tätä lajia varmaan miljoonas tuubi jonka kulutin loppuun. Rakastan tätä käsivoidetta. Kun yksi loppuu, haen kaupasta uuden. Sellainen kiertokulku mulla näissä. Jos haluaa hyvän käsivoiteen, kannattaa ostaa tämä.


L'Oreal Paris Revitalift Laser päivävoide.
Rankkasin tämän edullisiin suosikkeihini tässä jonkin aika sitten. Tämä oli tosi hyvä tuote, pehmitti ja kosteutti ihoa. Voin tässä nyt tehdä pienen ja aika nolon paljastuksen. Kun sain tämän testattavaksi maahantuojalta, luulin tämän olevan seerumi. Tämän mukana ei tainnut olla mitään pressi-infoa ja tohkeissani katsoin, että haa, seerumi. Noh, otin tämän seerumina käyttöön ja käytin tätä päivävoiteen alla ihan tyytyväisenä KAUAN. Sitten kun aloin kuvaamaan tuotteita postausta varten, pyörittelin putelia käsissäni ja luin, että tämä onkin päivävoide! No niin. Olin sitten laittanut päivävoidetta päivävoiteen päälle :D Ai että. Hyvin mä vedän aina silloin tällöin. No mutta tämä toimii myös seeruminakin, jos sellaisena haluaa käyttää, kokeiltu on! Hyvä tuote, ostaisin ehkä lisää.

Phytomer Citadine Citylife.
Tämä voide antsaisee pelkkiä ylisanoja ja suitsutusta. Kirjoittelin tästä oman postauksen syyskuussa. Voiteen juju on, että tässä on sy-voide mukana eli et tarvitse sellaista erikseen. Ihan loistava voide. Rakastuin. Lisää, kiitos!


Escada Taj Sunset.
Se on aina pieni juhlan paikka kun hajuvesi tulee loppuun. Mulla loppui viime vuonna ainakin kolme hajuvettä, jos oikein muistan. Uusia hajuvesiä mulle tuli.....no, ei puhuta niistä nyt tässä. Sanotaan, että vähän enemmän kuin kolme. Mutta joo, Taj Sunset otti ja loppui. Tämä oli toinen tätä lajia jonka kulutin loppuun, ensimmäisen 100 ml:n lekan ostin tämän ilmestymisvuonna 2011 ja suihkuttelin sen loppuun varmaan alle vuodessa. Tämän 50 ml:n pullon ostin kollegaltani Kosmemurut-blogin pitäjältä joskus ajat sitten. Nyt tämäkin ihanuus näki siis loppunsa. Ikävähän tätä tuoksua jäi, niin ihana hedelmätuoksu että.


MIYO Lash Xtension Mascara.
Tämä oli lempparimascarani ennen kuin löysin SOOM:n kuituripsarin. Olin kuitenkin hamstrannut näitä MIYOn ripsareita jemmaan vaatimattomasti 7 kappaletta, joten näitä käytellään tässä muiden ripsarien rinnalla pois ahkerasti. Käytän tätä alaripsissä useasti. Tämä on todella halpismerkki, mutta ripsari on ihan kultaa. Pidentää kivasti ja pysyy ripsissä. Pitää myös taivutuksen paikoillaan. Tämä saattaa olla niin vanha malli, että liekö tätä myynnissä enää missään? Eikä mun tosiaan tarvitse hankkia vielä lisää, näitä meinaan vielä piisaa tuolla kaapissa.

Maybelline The Falsies Push-up Drama Mascara Waterproof.
Tämä on maailmankaikkeuden paras ripsari! Rakastan SOOM:n kuituripsaria, mutta sen hinta on niin suolainen ettei vaan kukkaro kestä. Tämä on lähes yhtä hyvä ja noin 5 kertaa halvempi. Koska tämä on vedenkestävä, poisputsaamiseen tarvitaan ehdottomasti öljyputsari, joka hoitaa homman. Jos kaipaa loistavaa ripsaria, tämä on juurikin sellainen. Postaus tästä löytyy täältä.

Tämmötteet roskat tällä kertaa, löytyikö omia suosikkeja/inhokkeja?
Hyvää viikonloppua mussukat!

20 kommenttia:

  1. Escadaa ja XZ shampoota ja hoitoainetta menee reilusti meilläkin :)
    Ihanaa perjantaita ja tulevaa viikonloppua sinulle Jonna!

    VastaaPoista
  2. Mä en ikinä uskalla ostaa megatarjouksesta jotain ennestään tuntematonta tuotetta montaa kappaletta, jos tuote paljastuisikin huonoksi 😀 Mutta joo, jos tuote onkin hyvä niin jälkikäteen miettii, miksei ostanut useampaa 😄

    Sulle on haaste mun blogissa 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen niin hullu, että mä uskallan! :D

      Kiitos ihanainen haasteesta, vastailin siihen ja se tulee ulos tiistaina :)

      Poista
  3. Olipa paljon loppuneita! Sulla kuluu vähän enemmän noita hius- ja vartalotuotteita, toisinkuin mulla :) oikeesti yksi shampoo kestää kuukausia, hoitoainekin yhtä pitkään...vartalotuotteet vuosia :D en jaksa aina rasvailla suihkun jälkeen eikä mun iho ole niin kuiva. Jalkavoiteita pitäisi käyttää kun jalat on ihan korput aina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kahden kuukauden aikana ehtii loppua paljon :D mulla tosin oli vähän sellaisia pannuprojektejakin tässä mukana, käytin tehokäytössä pois kun olivat olleet auki vaikka miten pitkään.

      Poista
  4. Omaan makuuni tuo YR:n karpalosuihkugeeli oli tuoksultaan liian ällömakea, mutta muuten passeli. YR:ltä on tällä hetkellä käytössä Accord Chic-suihkugeeli, mikä on ihanan tuoksuinen - vähän niin kuin hajuvesi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne YR:n tuoksuihin kuuluvat suihkarit ovat tosiaan ihania :) <3

      Poista
  5. Samikset! Multakin just loppu toi Osis+ seerumi! Sehän tuli siitä ainoasta Gloria Boxista. Kesti kyllä tosiaan käytössä ainakin 300 vuotta. Haurastuiko sulla se pullo? Mun oma oli loppua kohden ihan täynnä pieniä hiushalkeamia ja iloisesti oli jämät löräyttänyt "loppuneet-kassin" pohjalle :D

    En ole vielä tammikuun loppuneista kerennyt kirjoitella mut yritän tässä viikonloppuna.

    https://helmililjoja.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitäpä se tulikin! :D Kyllä mulla se pullo pysyi ehjänä, mutta tuo sisältö taisi pilaantua ajan kanssa...oli se niin outoa :D

      Poista
  6. Niiiin samaa mieltä Maybellinen Push Upista! :D

    VastaaPoista
  7. Yvesin joulutuotteita näkyi olevan vielä runsain mitoin! Löytyvät jostain syystä uutuudet -kategoriasta :D

    Organic Shopin tuotteet näkyi olevan Sokoksella alessa, olikohan ensi viikosta alkaen? En muista tarkalleen. Itse ostin pari kuorintaa, silloin kuin ne myyntiin saapui, mutta en ole vielä kokeillut.

    VastaaPoista
  8. Tuntuu, että ostan joka kerta Sokoksella käydessä Organic shopin tuotteita. Ne on vaan niin halpoja ja hyviä :)

    VastaaPoista
  9. Schwarzkopf Osis+ Glamination hiusseerumi, tää pyöri pitkään mun kosmekasassa, saatuani sen työkaverilta.
    Korkkasin käyttöön. Painallus ja levitys pesun jälkeen pituuksiin, harjaus ja antaa kuivua.
    Hiukseni, ohuet, lasimaiset...ovat kuin föönattu sileiksi.
    Jos erehtyy laittaan kaulan yläpuoliseen hiukseen, oon kuin lehmän nuolema...
    Hyvä haju ja ei näy kaksihaaraiset...melko hyvä mulla.

    Organig shopit kiinnostaa.
    Muut mulle outoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on taas aivan päinvastaiset hiukset kuin sulla :D Mulla kiharat, luonnonkarheat ja paksuhkot :D Siksi tuo ei varmaan mulla toiminutkaan :(

      Poista
  10. Löytyypäs täältä kivoja roskia! :D Sain joululahjaksi noita Yves Rocherin Cranberry & Almond-tuotteita, mutta en ole vielä ehtinyt käyttää niitä. Veikkaan että mäkin tulen tykkäämään niistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan varmasti tykkäät! Mun mielestä se tuoksuu samalle kuin Yveksen Flower Party -hajuvesi :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)