maanantai 28. marraskuuta 2016

Missä sitä ollaan oltu.


Terveppä taas! Viikko vierähti hiljaisuuden vallitessa. Kyse ei ollut laisinkaan mistään draamaattisesta vaan vanhasta kunnon ajanpuutteesta. Ja siitäpä aasinsiltana kerronkin, että tälle syksylle kaavailemani meikkiviikot ja ihonhoitoviikot siirtyvät ensi vuoden puolelle. Syynä on jo mainitsemani ajanpuute.

Meidän arjessa ei niinkään ole isoja muutoksia tapahtunut, mutta kuten olette varmaan huomanneet, jouluhan se sieltä tulla jollottaa ja koska mä olen tämmöttees kotoilijamuija, olen pyhittänyt ns. omaa aikaani askartelulle ja monenmoiselle näpräämiselle. Valmistelen itse tänä vuonna joulupakettiin juttuja ja perfektionisti luonteena viilaan hommia aika viimosen päälle.

Joten! Blogissa pyörii nyt sekalaista seurakuntaa loppuvuoden ajan ja ensi vuonna sitten päästään teemaviikkojen kimppuun. Haluan toteuttaa ne kuitenkin hyvin ja nyt kun meneillään on muutakin (eli toi joulu) niin koen, että mulla ei riitä pieteetti sillä tasolla kun haluisin sen riittävän.


Mutta se mikä on varmaa on, että Nonnulan Joulukalenteri tulee taas! Juu-u! Ens viikolla kuulkaa se hauskuus alkaa. Heti itsenäisyyspäivän jälkeen alkaa kymmenen päivän maratooni luukkuja. Tämän viikon perjantaina tulee syväluotaavampi info asiasta ja ohjeet miten toimia. Säännöt on samat kuin viime vuonnakin, mutta kertaan ne kumminkin teille, koska kuka sitä viime vuotta nyt enää muistaa.

Että tälleen! Sortso, että olin viikon hiljaa, mutta joskus näitä taukoja vaan tulee -halusipa tai ei. Palailen ruotuun nyt tällä viikolla ja heti huomenna on luvassa meikkijuttuja! Ja sitten on tulossa tuoksujakin vielä ja vaikka mitä. Virittäkääpä itsenne taas Nonnulan taajuudelle, koska mä oon bäk!

Loppuun vähän joulutunnelmia meiltä täältä kotoa. Mä oon niin jouluhullu, että virittelen hyvissä ajoin kodin joulumarinaadiin. Silloin siitä kaikesta saa nauttia pidempään, eiks vaan. Ja kerran vuodessahan tämä ihana juhla on!










8 kommenttia:

  1. Ihanan kotoisia ja nättejä joulujuttuja:) Meillä ukkeli on se joka virittelee joulun tunnelmaa valojen ja moninaisten koristelujen merkeissä. Meitsi vaan ihailee valojen tuiketta ja koristeiden kodikkuutta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 <3

      Valot ovat niin ihania tähän vuoden aikaan <3

      Poista
  2. Super-kaunis tuo valokranssi! Itse kyhäsin kanssa kuusen tuohon olohuoneen lauantai-iltana, tuo heti joulufiilistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen sen kuule joskus neljä vuotta sitten ostanut Tokmannilta, eikä se maksanut kuin joku alle 20 €! Nykyään noi maksaa ihan kauheasti :(

      Poista
  3. Ihania joulujuttuja oletkin laittanut esille. Odotan joulukalenteriasi innolla. Mukavaa alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Kalenteri starttaa viikon päästä! :) Kiitos samoin sulle!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)