keskiviikko 5. lokakuuta 2016

Ruskeaa metallia.



Stagecolor Satin Feeling Quartett sävyssä 002481 Brown Metallics. Ding dong, miten ihana luomaripaletti! Tänään siis syynissä Stagecolorin uutuustuote, johon allekirjoittanut hurahti.

Stagecolor on ammattilaissarja, johon olen päässyt tutustumaan jo aiemminkin. (Postaukset löytyvät täältä ja täältä ja täältä.) Stagecolorilta löytyy todella laaja valikoima meikkejä ja sävyjä varmasti jokaiseen makuun ja ihonväriin.

Sain testattavakseni tämän uutuuden ja olin aivan liekeissä, koska olen luomivärimäen tyttöjä. Valitsin sävyksi neljästä eri vaihtoehdosta tottakai tämän ruskean Brown Metallics -paletin, koska nämä sävyt ovat niin mua.

Satin Feeling Quartett -paletissa on kaksi metallinhohtoista ja kaksi mattaa luomaria. Paletin suositushinta on 39,50 €.



Paletti swatchattuna näyttää tältä. Kuten huomaatte, sävyt ovat todella intensiiviset ja pigmenttiset. Alla ei ole pohjustajaa. Luomivärit ovat mielestäni sekoitus puuterimaista ja voidemaista olomuotoa. Ne levittyvät hurjan hyvin luomelle ja pigmenttiä tosiaan piisaa. Arvostan suuresti pigmentin paljoutta luomiväreissä, mikään ei ole niin karmeaa silmämeikkiä tehdessä jos luomiväristä ei irtoa tarpeeksi väriä.

Sitä ongelmaa ei tosiaan ole näiden kanssa. Ja siksi mä oonkin tästä paletista, että JEEEEE!

Tein silmämeikin käyttäen kaikkia paletin sävyjä. Ja tältä se sitten näytti:







Paletti on puhdasta rakkautta, ei voi muuta sanoa. Jos aikoo omistaa vain yhden luomaripaletin, se kannattaa ehdottomasti olla tämä. Paletteja löytyy tämän lisäksi vielä kolmea eri sävyä 002480 Shades of Nude, 002482 Green Forest ja 002483 Purple Dream.

Lämpimät suositukset tälle paletille ja muutenkin Stagecolor -meikeille! Huikeaa laatua! Lähimmän Stagecolor -jälleenmyyjän löydät näppärästi täältä.

Paletti saatu testattavaksi blogin kautta.

8 kommenttia:

  1. Aivan mun sävyt tossa paletissa. Mä tykkään kuparin hohteesta ja ruskeasta <3
    Kivaa keskiviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä on niin kauniin hohtavat värit <3

      Poista
  2. Oon tykästynyt myös (turvalliseen) ruskeaan silmämeikkiin, näytät todella hyvältä 👍💟 Kävi mielessä (en muista) että ootko tehnyt postausta kaikista sun ruskeista luomiväreistä/paleteista? Olisi todella mielenkiintoista lukea niistä ja katsoa kuvia, saisi vertaistukea tähän ruskeanluomivärien hullutukseen, luulen et sulla on hhhuuomattttasti enemmän niitä kuin keskivertotallaajalla 😂😂😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos postausideasta! :) Pitääkin toteuttaa tämä :)

      Poista
  3. Nudepaletit ovat niitä, joita käytän aina ja olenkin pitkästä aikaa taas innostunut enemmän silmämeikeistä. Näissä sävyissä on kaunista lämpöä, joka tuo hehkua kasvoille :)

    VastaaPoista
  4. Kiva meikki. Mä sanon tälläistä meikkiä toimistomeikiksi. Se on siisti, asiallinen ja naisellinen.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)