tiistai 27. syyskuuta 2016

Kaksi yhdessä.


Nyt on kuulkaa ihan paras innovaatio hetkeen! Kasvovoide, jossa on sy-voide mukana! Minä en purkkiarmeijaa pelkää, mutta onhan se kätevää jos on yksi tuubi vähemmän aamu- tai iltarutiineissa. Ja reissussa myös eri kätsää.

Phytomer Citadine Citylife -sorbettivoide hoitaa sy-alueenkin, joten erillistä sy-voidetta ei tosiaan tarvita. Phytomer brändinä on aivan ihana. Hoitolasarjojen aateliaa, sanoisin. Olen joskus kauan sitten käyttänyt yhden sarjan voiteen ja rakastuin silloin jo tulisesti kyseisen merkin laatuun.



Mainitsin jo, että voide on sorbettia. Eikö kuulostakin ihanalta? Kyseessä on siis läpikuultava, nopeasti ihoon imeytyvä, todella hyvän tuoksuinen voide, joka antaa kosteutta juuri sopivissa määrin. Olen käyttänyt voidetta yökäytössä ja ihoni on voinut enemmän kuin hyvin tämän kanssa.

Sorbettivoiteessa on runsaasti rasvahappoja sisältäviä fosfolipidejä. Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että ne ehkäisevät ihon kosteusköyhyyttä ja vahvistavat ihon omaa suojamekanismia. Citylife -voide neutralisoi ihossa olevia saasteita fysiologisen pH:nsa avulla. Ihon tuntuu täyteläisemmältä ja hoidetulta. Voide laskee myös mahdollista turvotusta kasvojen alueella.


Voide on pakattu siniseen 50 ml:n vetoiseen purkkiin. Se on todella riittoisaa sorbettimaisen koostumuksen ansiosta. Voide on ns.24 tunnin voide eli voit valita käytätkö sitä aamu- vai iltakäytössä. Ja mikä ihaninta, et tosiaan tarvitse erikseen sitä sy-voidetta!

Citylife -voiteen suositushinta on 69,50 €. Voide kuuluu osaksi Citadine -kasvohoitokokonaisuutta, jolla virkistetään väsynyttä, pigmentoitua ja kosteusköyhää ihoa. Ns. kaupunki-ihoa, jota ilman saasteet ovat rassanneet turhan paljon.

Olin hyvin etuoikeutettu päästessäni Citadine -kasvohoitoon blogini kautta! Hoito toteutettiin Naantalin Kylpylässä ja siinä samalla minulle tehtiin Phytomerin klassikkohoito, jossa levitetään hoitavaa mutaa (meren omaa shampanjaa) selän iholle. Siinä sitten samalla kun kasvojani hoidettiin, selässä kupli iloisesti shampanjamainen muta. Ensin se tuntui viileältä, mutta sitten lämpimältä. Aivan fantastinen fiilis.

Kasvohoito oli ihana. En edes muista milloin viimeksi olen ollut vastaavassa. En varmaan koskaan, koska se tuntui niin mielettömän hyvältä. Oli kuorintaa, naamiota, hierontaa, puhdistusta, kosteutusta ja vaikka mitä. Siinä samalla parannettiin vähintäänkin puolikas maailma hurmaavan kosmetologini kanssa kuka minulle tämän hoidon teki.

Kun kävelin hoidon jälkeen autolle, tuntui että askelkin oli kevyempi kun kasvot olivat niin freesit. Kasvohoito pitäisi olla kyllä ehdottomasti vakituinen osa ihmisen elämää, eikä vain hemmottelua silloin tällöin. Kyllä sitä niin uudeksi ihmiseksi itsensä sen jälkeen tuntee.



Tässä pari kuvaa ennen ja jälkeen kasvohoidon. Ihon sävy on selkeästi tasaisempi ja parempi. Iho oli myös pehmeämpi, mutta sitä ei tietenkään näiden kuvien välityksellä saa esiin.

Olin todella tyytyväinen kasvohoidon antamaan lopputulokseen ja niin oli myös ihoni :)


Kotiinviemisiksi sain vielä kauniin pakkauksen Phytomerin matkakokoisia tuotteita, joista ainakin osa oli mukana minulle tehdyssä kasvohoidossa.

Voin todellakin käsi sydämellä suositella Phytomerin tuotteita sekä hoitolahoitoja kaikille. Laadukas sarja ja mielettömän upeat hoidot. Täältä löydät Phytomerin jälleenmyyjäluettelon. Saatavuus on todella kattava, melkeinpä missä päin Suomea tahansa on oma myyjä näille huikeille tuotteille.

Onko Phytomer sinulle tuttu merkki? Ja milloin viimeksi olet käynyt kasvohoidossa?

Phytomerin tuotteet sekä kasvohoito saatu blogin kautta. Mielipiteet bloggaajan omia.

12 kommenttia:

  1. Phytomerin tuotteet ovat kertakaikkisen ihania <3
    Kasvohoidoilla tulee itseään hemmoteltua aivan liian harvoin, viimeksi kasvohoidossa kävin parisen vuotta sitten - vuodenvaihteessa tosin kävin vartalohoidossa, mikä sekin oli aivan ihanaa hemmottelua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin ovat <3 Olen ihan rakastunut niihin!

      Poista
  2. Varmasti oli ihana kokemus. Minä olen reilut 15 vuotta käynyt 3 kk välein kasvohoidossa/ihonpuhdistuksessa. Ihoni alkaa jo muutamaa viikkoa ennen tätä määräaikaa muistuttelemaan, että kohta olis aika. Ei kelpaa voiteet eikä oikein mikään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisi vaan itsekin alkaa säännöllisesti käymään kasvohoidossa :)

      Poista
  3. Kuulostaapas mielenkiintoiselta tuo sorbetti :)

    VastaaPoista
  4. Phytomerilta olen tutustunut oikeen passeliin, kisrkastavaan sy-voiteeseen. Koska viimeksi kasvohoidossa? Ööh, en koskaan :D Oliskohan aika siis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt murmeli varaat itsellesi kasvohoidon, riprap! <3 :)

      Poista
  5. On tuttu, muutamia tuotteita tullut käytettyä ja olen kyllä tykännyt. Itse olen käynyt kasvohoidossa maaliskuussa, tiedän, liian pitkä aika, mutta olen torstaina taas menossa, joten tulee ainakin sitten pari kertaa tänä vuonna täyteen. :D

    VastaaPoista
  6. Rakastuin tohon pakkaukseen ♡ Mä oon yhden kerran käynyt kasvohoidossa, mutta koska mun iho on muutenkin hyvässä kunnossa, niin en kokenut sitäään kertaa mitenkään mullistavana. Jalkahoidoissa mä taas käyn aika usein ja tykkään tooosi paljon ♡

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)