keskiviikko 27. heinäkuuta 2016

Käsivoidesuosikki.


Jos olen uuttera jalkojen rasvaaja, olen sitä myös käsien suhteen. Yöpöytäni laatikko pursuilee käsivoiteita ja käytän jotain niistä joka ikinen ilta. Valitsen voiteen käsien kunnon mukaan, mutta myös vähän fiilispohjaltakin.

Viime aikoina valinta on osunut useampana iltana tähän, Organic Shopin Organic Aloe & Beeswax -käsivoiteeseen. Kyseessä on BDIH -sertifikoitu luonnonkosmetiikan käsivoide, joka kosteuttaa ja hoitaa käsien ihoa. Kirjoittelin viime viikolla saman sarjan jalkavoiteista, jotka niin ikään ovat nousseet suosikkeihini.

Tykkään todella paljon tämän voiteen tuoksusta, siinä tuntuu kivasti eritoten mehiläisvaha, jossa on minun nenuani miellyttävä pehmeä tuoksu. Kesäaikaan käsieni iho ei ole mitenkään kaikkein kuivimmillaan, joten tämän tyyppinen geelivoide sopii peruskosteutukseen erinomaisesti. Kyseessä on tosiaan geelivoide, mutta itse voide on mielestäni ihan tavallista emulsiota. Se imeytyy ihoon hetkessä ja jättää käsiin miellyttävän tunteen ja tuoksun.


Minun kesäkäsivoiteeni on siis tämä! Voide on erittäin edullinen, 4,50 € ja sen pääset tilaamaan täältä niin halutessasi. Suosittelen tätä juuri sinulle kuka kaipaat perushyvää, edullista käsivoidetta. Itse ainakin olen tähän kovin ihastunut!

Mikä on sinun käsivoidelempparisi?

Tuote saatu testattavaksi blogiin. Mielipiteet bloggaajan omia. Linkit eivät mainoslinkkejä.

6 kommenttia:

  1. Tällä hetkellä mun lempparit on Essencen käsivoiteet. ^_^

    VastaaPoista
  2. Urtekramin käsivoiteissa on tajuttoman hyvä hinta/laatusuhde :) Santelta on löytynyt toinen mainitsemisen arvoinen käsivoide.

    Inhoan yli kaiken sellaisia silikonisia käsivoiteita. Kädet jää niin liukkaiksi, että ovenkahvat, kahvimukit ja kaikki vaan lipsuu käsistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Santen voiteista mäkin tykkään! Tarttis koklata ne Urtekramit! :)

      Joo sama! Hyi! Sellainen iholla muljuava, imeytymätön voide. Jak! :P

      Poista
  3. Olen iki-ihastunut Crabtree & Evelynin Pomegranate, argan & grapeseed-käsivoiteeseen. Tilasin netistä 250g pumppupullon, hintaa oli muistaakseni reilut parikymppiä. On riittoisa ja tuoksu on ihana.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)