perjantai 10. kesäkuuta 2016

Kun haluat ihanat, pitkät ripset.


Olen toitottanut blogissani monta kertaa kuinka älyttömät surkeat ripset mulla on. Niitä on kyllä paljon, mutta ne ovat hyvin jäykät ja sojottavat mielummin alaspäin kuin ylöspäin. Mitään ripsaria en voi käyttää ilman taivuttimia ja hyvin harva ripsari käy vaikka taivutinta käyttäisikin.

Mun luottoripsari on jo pari vuotta ollut SOOM:n kuituripsari, mutta se on kieltämättä kauhean kallis (melkein 50 €) ja kotiäidin budjetti huutaa armoa joka kerta kun ostan sen.

Jokin aika sitten sain blogiini testattavaksi Maybellinen keväällä myyntiin tulleen uutuuden, The Falsies Push Up Drama Mascaran, joka on vedenkestävä. Vedenkestävät ripsarithan ovat siitä kivoja, että ne oikeasti jämäyttävät taivutukset paikoilleen ja tottakai pysyvät kovassakin menossa nättinä eivätkä karise taikka valu mihkään.


Kun avasin eka kerran ripsarin olin vähän, että mjääh mikä harja. Mulla nämä kumiset töpöharjat hyvin harvoin toimivat. (Poikkeuksena Max Factorin FLE). Koska päähänpinttymäni kumiharjan surkeudesta oli niin vahva, unohdin tämän ripsarin testilaatikkooni aivan tyystin.

Kunnes sitten koitti päivä, että siivoskelin kosmejemmojani ja tämä tuli vastaan. Ajattelin, että kokeilen tätä piruuttani, varsinkin kun en ollut mihinkään lähdössä. Ihan sama vaikka ei toimisikaan.

Yllätys oli melkoinen kun olin levittänyt ensimmäisen kerroksen.

Tämähän toimii! Tämä on aivan sairaan hyvä! Kääk! 

Tätä pystyy kivasti kerrostamaan, jolloin pituutta tulee hieman vielä lisää. Ripset jämähtävät mukavasti taivutuksineen paikoilleen ja lopputulos on ainakin omaa silmää miellyttävä.






Ei voi muuta sanoa, että onneksi kokeilin! Tämä on aivan ässä mun ripsille. Olen kokeillut niin monia ripsareita ja niin harva oikeasti toimii mulla, että en turhaan kehu. Ja mikä on myös hienoa, on hinta. Tämän saa itselleen vähän alle 18 eurolla, mikä on pelkästään positiivinen asia. Niin ja saatavuus on helppoa, koska Maybellinea myy kaikki isommat marketit ja tavaratalot.

Mites poistaminen? Noh, aina WP-mascaroiden kanssa saa olla vähän pidemmät hermot ja ytymmät aineet. Misellivedellä tämä ei irtoa, ei mitenkään. Itse käytän muutenkin öljypuhdistusta ja sillä tämä lähtee kaikista kivuttomammin pois. Olen tehnyt niin, että muhittelen öljyä hetken ripsissä, jolloin homma helpottuu entisestään. Toki markkinoilla on silmämeikinpuhdistusaineita, joilla vedenkestävä ripsari irtoaa, mutta nekin ovat öljypohjaisia, joten periaate on sama. Vedenkestävä meikki vaatii aina öljyä poistohommissa kaverikseen.

Tämä ripsari meni kyllä HG-listalleni tuosta nuin vain. Mikäli sinulla on samanlaiset itsepäiset ja hankalat ripset kuin mulla, kannattaa kokeilla tätä. Todenäköisesti toimii, koska toimi mullakin :)

Hei kivaa viikonloppua kaikille! Lupailin FB-sivuilla tälle viikolle arvontaa, mutta se hieman siirtyy. Tulossa on, mutta ei ihan vielä :)

Ripsari on lehdistönäyte.

17 kommenttia:

  1. Aikani kikkailin ripsarien kanssa ja totesin, että ei riitä. Pari kertaa juhliin laitoin lisäripsiä ja olin ihan koukussa.
    Nyt on ollut 2 vuotta volyymiripset ja en voisi olla tyytyväisempi. Ei tarvitse käyttää enää ollenkaan ripsaria (paitsi alaripsissä) ja on aina täydessä tällingissä. <3 Tietysti huoltaminen työlästä, mutta on sen arvoista.
    Kaikki eivät tietysti voi sellaisia pitää yliherkkyyksien tms takia. Mutta ehdottomasti suosittelen, kun ne teettää ammattilaisella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen monesti miettinyt ripsienpidennyksiä, mutta tällä hetkellä mulla ei ole varaa :( ja pelkään, että omat ripset menevät tosi huonoon kuntoon niistä :(

      Poista
  2. Kuulostaa hyvältä ripsarilta. Minulla pitää aina olla vedenkestävä ripsari.
    Kivaa perjantaita <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos vinkistä Jonna, on siis lähdettävä ripsariostoksille! Täällä kun toinen jolla piikkisuorat ja aivan mahdottoman itsepäiset ripset. Terkkuja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan! :)

      Poista
  4. Tätähän pitää testata! Tuo pieni harja toimisi helppokäyttöisenä hyvin myös perheemme teinille joka suunnittelee ekan ripsarin hankkimista.

    VastaaPoista
  5. Tämä toimii mulla ihan ok, mutta ei kuitenkaan päässyt hehkutettavien listalle :) Pysyvä kuitenkin on, sen voin sanoa! Vedenkestävillä poistoaineillakin saa vähän hangata :D Muuten olen kyllä tykännyt Maybellinen ripsiväreistä, siellä on pari ihan tosi hyvääkin tapausta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tämä kyllä pysyy tautisen hyvin ripsissä :D

      Poista
  6. Pitää varmaan kokeilla, mullahan sojottaa kans ripsen alaspäin niitä on paljon, mutta ne on lyhyet. :D

    VastaaPoista
  7. Sä voisit opetella tekemään kauniimmat/luonnollisemmat kulmat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä varmaan kerrot millaiset ovat sitten kauniimmat ja luonnollisemmat kulmat, koska ilmeisesti tiedät minua paremmin minkä näköiset ne ovat :)

      Poista
  8. Minulla on pitkähköt mutta NIIN piikkisuorat ja jäykät ripset ettei oikeasti kellään. Ripsientaivutin on ehdoton. En ole kokeillut tätä ripsaria mutta voisin kyllä. Olen tilannut netistä Rimmelin vedenkestävää ripsiväriä, vaaleansininen hylsy, sitä ei saa tietääkseni enää kaupoista. Maksaa vain noin 7€. Se pitää taivutukset paremmin kuin mikään muu tähän asti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi WP-mascarat ovat ehdottomasti meille hankalien ripsien ihmisille parhaat. Plus tietty taivutin :)

      Poista
  9. Huomasinpa tuon ylistävän kommentin ripsienpidennyksistä. Niiden kiinnittämiseen käytetään liimaa, joka on samaa kuin remonttiliima. Sitä ei luokitella kosmetiikkatuotteeksi (ainakaan vielä, EU:ssa asiaa muhitellaan) ja siksi turvallisuusnäkökohtia ei ole huomioitu. Jos ripsenkiinnitysliimaa menee silmään, niin siitä seuraa käynti silmäklinikalle silmävaurion vuoksi. Ja remonttiliimalle altistuminen vuosikausia ei muutenkaan kuulosta järkevältä. Tästä syystä en harkitse ikinä moisia härpättimiä silmiini. Ripsivärin käyttäminen on pieni hinta silmien suojelemiseksi ja vakavan allergiaherkistymisen välttämiseksi. Mutta meitä on moneen junaan. Joten taivuttimet ja kunnon ripsari riittää. Mun HG-ripsari on Lumenen Wild Curl. Käytän sekä vedenkestävää että vesiliukoista versiota. Parempaa en ole löytänyt, ihan törkeän hyviä meikäläiselle. Vedenkestävä versio lähtee helpoimmin pois muhittelemalla Lumenen omalla poistoaineella. Diorin puhdistusöljy, misellivesi ja Hauschkan puhdistusemulsio vain pilkkasivat ripsarinpoistoyrityksiäni.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)