keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

Jatkettuja lauseita.


Monessa blogissa on kiertänyt Jatka Lauseita...-postaus ja koska tykkään tällaisista jutuista älyn paljon, nappasin itsellenikin lauseidenjatko-haasteen tänne.

Here we go!

En ymmärrä...epäaitoa, kaksinaamaista, mielistelevää käytöstä. En ymmärrä myöskään itsekkyyttä, julmuutta, valehtelua ja epäoikeudenmukaisuutta. Kiusaamisellekaan mulla ei riitä ymmärystä.

Seuraavaksi ajattelen...että mitä söisin aamupalaksi.

Viime aikoina...olen siivoillut kaappeja. Ja katsonut todella paljon Orange is the New Black-sarjaa.



 

En osaa päättää...mitä kaikkea tarjoaisimme Mimun syntymäpäivillä. Mulla on liian monta herkullista reseptiä jemmassa.
 

Muistan ikuisesti...tyttäremme syntymän. Aivan mieletön päivä vaikka kipua matkassa olikin. Maailman paras kokemus.

Päivän paras juttu...on perheen kanssa yhteinen aika. Kiireettömyys.

Noloa myöntää että...olen hyvin paljon koukussa Beverly Hillsin Täydellisiin Naisiin. Kuudes kausi loppui hiljattain ja mulla on kauheat TRHOBH-viekkarit.


Viikko sitten...kävimme Isännän kanssa varastolla ja siivosin lapsuuden ajan lelulaatikoitani. Hain samalla Mimulle nukkekotiin omat, vanhat nukkekodin kalusteeni ja nappasin samalla hänelle My Little Ponyni.






Kaikista pahinta on...epävarmuus asioista. Mistä tahansa asiasta, jos se ei ole selvää, mulla hajoaa pää. Joku on joskus sanonut, että epävarmuus on kuolemaakin kauheampi olotila ja niin se varmaan on.


Salainen taitoni on...että osaan heiluttaa korviani. En kuitenkaan ole kova valehtelemaan mikäli korvien heilutus liitetään siihen. Jostain syystä osaan liikutella korvalehtiäni ja olen hauskuuttanut tällä erikoisella (ja varsin turhalla) taidolla kavereitani joskus.


Jos saisin yhden toiveen se olisi...että koko perheeni (itseni mukaanlukien) saisi olla aina onnellisia ja terveitä. Kauhean kliseistä, mutta oikeasti ne ovat ainoita tärkeitä asioita elämässä. Mutta jos nämä olisivat jo varmistettu, siinä tapauksessa toivoisin omaa saunaa meille tänne kotiin :D

Minulla on pakkomielle...siivouksen suhteen. Ja siisteyteen yleensäkin. En kestä pölypalloja ja sellaista hujanhajan meininkiä. Siivoskelen kotona melkeinpä aina jotain. Tai järjestelen. En vaan osaa olla jos koti on kuin pommin jäljiltä.




Söin tänään
...en ole vielä ehtinyt syömään mitään!

Ärsyttävintä on...kun joku tekninen laite hajoaa tai jos auto hajoaa. Ja kaikki tämmöisethän hajoaa aina kun ei ole yhtään ylimääräistä rahaa.

Tekisi mieli..
.aloittaa jokin liikuntaharrastus, mutta miks mä en saa itsestäni niin paljon irti?

Minusta on söpöä...kun tyttömme laulaa. Ihan mitä vaan, hän laulaa jopa enkunkielisiä lauluja sellaisella lapsen englannilla. Se on vain niin liikkistä!




Hävettää...että hiukseni ovat keltaiset. Olen ollut vähän laiska käyttämään hopeashampoota ja nyt sen huomaa. Katkenneet kynnetkin hävettävät. Kamala töpökynsi!

Olenko ainoa, jonka mielestä..+30 asteen helteet ovat liikaa? Tykkään kesästä ja tykkään lämpimästä, mutta inhoan tappohelteitä. 


Haastelen mukaan Outin, Jusun, Nannen, Fannin ja Tuijan :) Kaikki muutkin toki saavat napata itselleen tämän mikäli niin tahtovat!

16 kommenttia:

  1. Mä en tiennyt, että osaat heiluttaa korvia. :D

    VastaaPoista
  2. Jes! Tämmöset on kivoja haasteita, vaikka alussa pää on aina ihan tyhjä, kun yrittää keksiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D mä tiedän, että sä diggaat, siksi(kin) heitin tämän sulle myös :)

      Poista
  3. Kiitos ihana 💕 Olen tämän haasteen jo tehnyt, joten jätän uusinnan väliin.

    Kuten sanontakin sanoo "ei lämmin luita riko" eli helteitä vaan peliin, toivoo toinen siivousneurootikko 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi oletko? :O Mulla on mennyt ihan ohi! No mutta pitääkin käydä kurkkimassa sun vastaukset :)

      Poista
  4. Korvien heilutus, se on pakko nähdä livenä :)
    Kiitos haasteesta, se on otettu vastaan.
    Ihanaa viikkoa ja Frozen fanille haleja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäpä näytän seuraavan kerran kun nähdään :D

      Frozenfanille menee halit! :) Kivaa viikonloppua <3

      Poista
  5. Epätietoisuudessa on inhottava elää.. Arvaa koitinko heti heiluttaa omia korviani? :D

    VastaaPoista
  6. Että näitä on kivaa lukea! Itellä roikkuu tää luonnoksissa oottelemassa julkaise-napin painamista. :D

    VastaaPoista
  7. Uuu, pitäisköhän itsekin tehdä jossain vaiheessa! Pistetään mietintään. Sun vastauksia oli kiva lukea. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)