perjantai 19. helmikuuta 2016

Taidenäyttely osa III: aikuisuus.


Taidenäyttelyni tulee tänään päätökseen. Luvassa siis näin aikuisiällä tekemiäni töitä. Osa näistä on tosin tehty ajat sitten (yli 10 vuotta), mutta aikuisena kuitenkin. Olen ollut viime vuosina vähän laiska piirtämään. Suurin syy siihen on kait ollut tylsästi ajanpuute. Ainoa piirrokset mitä olen tehnyt viime vuosina ovat olleet tyttärelleni syntymäpäiväkorttien muodossa, My Little Ponyja ja sen sellaisia.

Aikuisiällä olen piirtänyt paljon naishahmoja. Ihan vain siitä syystä, että osaan sen parhaiten. Tällaisiä karikatyyrisiä naishahmoja, kuten yllä olevassa kuvassa. Se on muuten omakuva vuodelta 2004. Sarjakuvamaiset naishahmot, ne ovat minun juttuni.


Tässä vielä toinen karikatyyri. Kun tein tämän, todella moni kysyi onko tämä Christina Ricci. Tarkoituksella en ole häntä tässä piirtänyt, mutta kieltämättä tämä voisi olla hänkin. Rakastan tehdä liioteltuja piirteitä ja hioa noita meikkien värejä pikkutarkasti ja pitkään.





Keijuja tuli myös piirrettyä kymmenisen vuotta sitten paljon. Keijuissa on jotain selittämättömän ihanaa ja maagista. Nämä ovat yksiä rakkaimpia keijuteoksiani.

Tähän päättyi taidenäyttelyni :) Kiva kun olit mukana! Ihanaa viikonloppua!

18 kommenttia:

  1. Ihana näyttely. Karikatyyrit on mahtavia ♡
    Hauskaa perjantaita ja viikonloppua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Outi :) <3

      Ihanaa alkavaa viikkoa sulle!

      Poista
  2. Ihania!! Oot kyllä taitava! Itsellä kun ei ole minkäänlaisia taiteellisia lahjoja

    VastaaPoista
  3. En oo kommentoinut vielä näihin taidenäyttelypostauksiin, mutta nyt täytyy, koska olen kyllä joka kerta miettinyt, että oot ihan tosi taitava! :)

    VastaaPoista
  4. En tiennyt, että olet noin lahjakas piirtämään! Tosi hienoja :) Mäkin olen nuorempana piirtänyt ja maalannut paljon. Olin hetken kuvataidekoulussakin :) Pitäisköhän tehdä omista töistä näyttely omaan blogiin? :D En tiedä viitsinkö. Ehkä joskus! Näitä oli kuitenkin tosi kiva katsella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinä senkin ihana <3

      Hei pidät tottakai näyttelyn! Mä haluan ainakin nähdä sun töitä!

      Poista
  5. Keijujen perusteella olisit hyvä kuvittaan lastenkirjoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö, että se oli joskus mun haave, päästä kuvittamaan lastenkirjoja :)

      Poista
  6. Nyt vaan kynät sauhuamaan, jotta saadaan nähdä lisää <3 :) Ihanaa viikonloppua Jonna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, jooo! :) Kun sais vaan lisää tunteja vuorokauteen :)

      Ihanaa alkanutta viikkoa Marina :)

      Poista
  7. Voi että sä olet taitava piirtäjä! Ihan kadehdit teitä kynätaitureita. Mun mies menee samaan sakkiin. Hyvä kun itse osaan pirtää edes tikku-ukkoa :D Kauniita piirrustuksia.

    Aivan superia viikkistä ihanuudelle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sinä ihana Janet <3

      Ihanaa alkanutta viikkoa sulle :) <3

      Poista
  8. Ajattelinkin, että tuo ensimmäinen on varmaan omakuva, ennen kuin näin että näinhän asia onkin :D

    VastaaPoista
  9. Voi Jonna! Kertakaikkiaan ihania kuvia. Olet super taitava. Luovuus ja taito asuvat sinussa <3
    Toivottavasti myöhemmin tulee aika jolloin voit piirtää oikein ajan kanssa.

    Jonna kuule, mulla olisi haaste blogissani. Kun mietin ketkä haastan mukaan, olit ensimmäinen mielessäni. Lähtisitkö mukaan? Kaikessa rauhassa, ei kiirettä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sinä ihana, kiitos <3 Joo, mäkin toivon lisää tunteja vuorokauteen :D

      Hei kiitos! Pitääkin tulla kurkkaamaan! :) <3 Ja mä lähden aina haasteisiin mukaan!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)