perjantai 6. marraskuuta 2015

Tämän hetken suosikkeja.



Kurkataanpa taas tämän hetken suosikkituotteisiin. Syyskuun Livboxista en tehnyt omaa postausta, koska sieltä nousi kaksi niin ihanaa tuotetta esiin, että päätin antaa niille palstatilaa näissä Tämän hetken suosikit-postauksissani.

Toinen tällainen Livboxista tullut suosikkituote on Lumenen värillinen kulmageeli. Vaaleanruskea sävy on aivan täydellinen mun kulmilleni. En ole aiemmin käyttänyt tämän tyyppistä tuotetta, mutta kokeiltuani tätä olin jo aivan myyty. Olen tähän asti kikkaillut kulmat kuntoon kynän ja puuterimaisen kulmavärin kanssa. Tätä kokeiltuani en enää palaa siihen komboon. Tämä kulmageeli antaa sopivasti väriä ja laittaa kulmat kauniiseen ojennukseen. Uusi HG-tuotteeni!


Toinen Livboxin uumenista löytynyt ihanuus oli Maria Nila Luminous Colour Masque. Ooh, tämä se on purkitettua karkkia. Ja myös tuoksunsa puolesta. Olen käyttänyt tätä tosi säästeliäästi, koska tämä on niin ihanaa. Ihan hölmöä, mutta mulle käy aina niin kun löydän jonkun superihanan tuotteen; alan säästelemään sitä enkä raaski kunnolla käyttäää. Tätä raaskin kuitenkin käyttää noin kerran pari viikossa ja kyllä hiukset tykkää.


Laveran tämän syksyn uutuuksia on smoothing body scrub eli vartalonkuorinta. Aivan älyttömän kivaa kamaa! Ja tuoksuu mun nenään vähän cokikselle! Rakeet ovat vähän harvassa, mutta eipä tuo haittaa. Olen käyttänyt tätä kuorivana suihkusaippuana. Tosi kiva tuote!


Cittarissa oli taas jotkus Järjen Säästöt tai Arkirallit, mitkä lienee ja niistähän löytyy aina hyviä tarjouksia. Tykkäilen yleisesti ottaen Lorkun hoitoaineista ja nyt niitä sai kaksi kappaletta kuudella eurolla, joten oli vähän pakko kotiuttaa! Ja siis nää on näitä 400 ml:n perhelekoja. Nappasin kokeiluun tällaisen Extraordinary Oil -sarjan hoitoaineet ja ai että. On muuten niin pätevää hoitoainetta, että eipä ole paremmasta väliä. Kiva tuoksu ja tukka on kuin Dynastian tähdillä.



Ja loppuun vielä taas yksi essencerakkaus. Lakan nimikin on enteilevästi 10 True Love. No sitähän tämä on, aivan mieletön syksynpunainen. Oooh. Ja pysyvyys on ihan ässä. Näitä lakkoja voisi haalia varastoon enemmänkin.

Semmosia syksyn suosikkeja mulla! Kivaa viikonloppua ihanat :)

10 kommenttia:

  1. Mä olen jo monet vuodet käyttänyt tuota Lumenen kulmageeliä enkä oikein enää osaa elää edes ilman sitä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään, enää! :D Mahtava tuote!

      Poista
  2. Lumenen kulmavahat on vaan mahtavia. Olen kuluttanut useita tuubeja, stamp of approval jo vuodesta 2008.

    Hauskaa viikonvaihdetta!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta tuli kans fani kertaheitolla! :)

      Klikkailen näitä kommentteja hyväksytyiksi vähän myöhässä, mutta ihanaa viikkoa sulle murusein :) <3

      Poista
  3. Lumenesta tuli heti munkin suosikki kulmatuote! Vaikka sävy ei ole ihan oikea niin ei se erotu liikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumene osaa kyllä nämä kulmageelihommat! :)

      Poista
  4. Lumenen kulmageeli on tuttu ja hyväksi havaittu myös tällä. Terkkuja ja hyvää vkl! Ps olipa aivan mahtavaa tavata ja sorry vielä kun lähtiessä jäin suustani kiinni....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No problem! :) Toivottavasti nähdään taas jossain tilaisuudessa! Oli niin kiva tavata vihdoinkin :)

      Poista
  5. Järjen säästöt :D :D
    Minäkin sain tuon Maria Nilan maskin ja olin onnesta soikeana, mutta olen käytellyt kuitenkin ensin pois entisiä alta ennen kuin otan tämän käyttööni.
    Mulla on jonkin sortin pakkomielle että uutta putelia ei voi avata ennen kuin entinen on kaput.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D no järkihän siellä aina lähtee, jos ei muuten niin siitä ihmisruuhkasta :D

      Oispa mullakin tuollainen pakkomielle! Mulla on aina kaikki purkit auki :D ei mitään kärsivällisyyttä!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)