perjantai 20. marraskuuta 2015

Talvinamia huulille.


Viime viikolla posti kiikutti mulle paketin, jonka sisältä paljastui tämä söpö paketti. En osannut odottaa sillä hetkellä mistään mitään lähetystä, joten olin ihan kuin lapsi jouluaattona, että mitä siellä paketin sisällä onkaan. Iiiiih!


Tadaaa! Paketista paljastui neljä ihanaa Baby Lips -uutuutta! Olen pikkuhiljaa tässä ajan kanssa huomannut faniutuneeni näihin huulivoiteisiin ja olinkin näistä uutuuksista ihan innoissani. Olen kirjoittanut aiemmista versioista täällä ja täällä.

Nyt BL:t ovat saaneet kunnon joulumarinadin päälleen ja joulukuussa kauppojen hyllyt valtaa nämä neljä sävyä aivan ihanissa talvisissa tuoksuissa. Laadullisesti nämä ovat täysin samaa kuin aiemmatkin markkinoille tulleet Baby Lipsit. Hyviä peruskosteuttajia.

 
Sweet Apple on herkullinen omena, jossa on todella voimakas punainen pigmentti. Tästä irtoaa sävyä huulille jo ihan kunnolla! Tykästyin! Suosittelen :)


Mint Candy on minttuinen, kuten nimestäkin ehkä voi päätellä. Tykkään haaleasta ja kiiltävästä sävystä jonka tämä antaa huulille. Täydellinen nudemeikkiin. Vahva silmämeikki ja tämä. Toimii!


Hot Cocoa ei oikein lämmittänyt minua, vaikka hot onkin. Tuoksu on vähän turhan suklainen mun makuun ja sävykin oli tosi mieto. Näistä neljästä ehdottomasti mielestäni vähiten kivoin.


Sugar Cookie on nimensä veroisesti ihan sokeripinkki, jonka avulla saat tosi vastustamattomat pusuhuulet. Mukana aavistus shimmeriä, joka kimaltaa kauniisti huulilla. Ehdottomasti sarjan kivoimpia!



Baby Lips Winter Delight-sarja on myynnissä joulukuusta lähtien hyvin varustetuissa marketeissa ja tavarataloissa. Suositushinta on noin 3,90 € kpl. Baby Lips Winter Delight-huulivoiteet ovat Limited Edition.

Kuorruta huulesi ihanilla talviherkuilla :)

Baby Lips -huulivoiteet saatu maahantuojalta testiin. Mielipiteet bloggaajan omia.

10 kommenttia:

  1. Näyttää olevan kiva paketti joululahjaksi Baby Lips-faneille. Onneksi nää ei oo mun pokemoneja (kerää kaikki!), kun koko ajan tulee lisää. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D kerää koko sarja! Joo, näitä tulee markkinoille lisää koko ajan :)

      Poista
  2. Hiplailin noita kaupassa, miltei lähti ostoon jo, mietin vaan sitä joulukalenterin ostoa myös. Olen vaan niin lapsellinen näiden kanssa ja tytötkin aina pöllii näitä. :) Suloisia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei täällä on toinen lapsellinen <3 :D nää on vaan niin valloittavia.

      Poista
  3. Mulle tuli kans nää oon ihan in lööv :D
    Ihanaa viikonloppua ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoissa lövetunnelmissa täälläkin :D

      Samoin sulle ihana <3

      Poista
  4. Löytyisköhän mun babylips joulukalenterista tämmösiä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)