torstai 5. marraskuuta 2015

Laukkufanin onnenpäivä.


Mikäs se siinä. No mun uusi käsilaukkuni. Eikä mikä tahansa laukku vaan mun ihka ensimmäinen ja aito luksuslaukku. Luksusbrändi Trussardin laukku.

Järkkäsin viime keväänä parin kollegan avustuksella isohkon blogimiitin ja silloin miittiin osallistuneet tytsyt ja nämä mun järjestelyissä avustaneet kollegat olivat sitten ryökäleet ostaneet mulle lahjakortin, joka piti sisällään ihan muksan summan.

Pähkäilin pitkään, että mihin ihanuuteen mä lahjakortin käyttäisin. Kovin mua kieltämättä houkutti MAC -meikit, koska en ole vieläkään niiden maailmaan tutustunut. (Joo, noloa -tiedetään!) Mutta jotenkin tuntui pahalta alkaa hölväämään isoa summaan meikkeihin. (Omituista juttua kosmebloggaajan suusta -tiedetään!) Ei kun ihan totta, -meikit tulee ennen pitkää käytettyä ja eikä niistä mitään pysyvää muistoa jää. Mä olen siitä hassu ihminen, että haluan tällaisesta spesiaalista jutusta jäävän muiston.

Siksi päätin, että käytän lahjakortin ostamalla itselleni luksusbrändin laukun. Olen kauan haaveillut kunnon veskasta ja siksikin ajatus tuntui hyvältä.


Otin äidin makutuomariksi mukaan. Käytiin itseasiassa parikin eri kertaa katselemassa laukkuja, mutta valitettavasti luksuslaukut maksavat niin hunajaisia summia, että lahjakorttini ei ihan riittänyt niiden ostamiseen. Jätin asian välillä hautumaan ja palasin pelipaikalle kun syksyn uutuudet olivat saapuneet.

Näin heti tämän Trussardin laukun ja tiesin, että tuossa se on. Niin mun oloinen ja näköinen. Lisäksi tosi tilava. Tarkan markan tyttönä halusin laukun, jossa on tilaa, koska silloin joskus harvoin kun käyn isollakirkolla blogitapahtumissa ja vastaavissa, laukkuun pitää mahtua järkkäri ja kenties jotain muutakin lisäksi.


Laukku on tosi jämäkkä ja sisällä on kivasti taskuja. Todella hyvä hintalaatu-suhde. Tämä ei ihan älyttömyyksiä maksanut, mutta ei ollut halvimmasta päästäkään. Tämän kokoluokan laukuksi mielestäni tämä oli hyvin edullinen. Lahjakorttini riitti kivasti aika pitkälle ja erotussumma oli minun kipurajojeni sisällä, joten kaupat tuli!


Siinä se on. Minun luksuslaukkuni. Olen tästä ylpeä ja kiitollinen. Kiitos vielä ihanasta lahjakortista te kaikki ketkä siinä olitte mukana. Pus & kram.

19 kommenttia:

  1. Ihana! Trussardhan on tunnettu siitä, että se tekee erittäin laadukkaita nahkatuotteita, joten ei huono valinta ollenkaan. :)

    VastaaPoista
  2. Ihana! Onkos laukulla nimeä? Jos vaikka "vaan katsois" mistä tuon saisi... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tämä on nimeltään It Bag :) Stokkan verkkokaupassa ei näyttänyt olevan :(

      Poista
  3. Kiitos muru itsellesi <3 Näänkö tämän ihanuuden tänään livenä ? :)

    VastaaPoista
  4. Aivan mahtavan upea laukku, juuri kuin sinulle tehty. <3

    VastaaPoista
  5. Upea laukku, mäkin olisin varmaan käyttänyt lahjakortin vastaavasti vaikka kosmetiikkaa rakastankin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, järkevämpää näin :) Kosmea tulee ostettua muutenkin :)

      Poista
  6. Mä sain syyskuussa mieheltä 30 -vuotislahjaksi Michael Korsin laukun ja se on ehkä parasta ikinä! Laukkua en himoinnut sen merkin takia; bongasin pari vuotta sitten eräässä tapahtumassa vieraalla naisella poikkeuksellisen kauniin laukun. Aikani sitä kauempaa ihailin, kunnes merkin tajuttuani lannistuin. Pari vuotta myöhemmin himoitsin edelleen samaa laukkua ja päätin sen ostaa itse itselleni pyöreiden kunniaksi. Tähän päivään mennessä olen nähnyt kaksi kertaa tuon laukun livenä + nyt omani, eli ei tosiaan ihan joka välissä kävele vastaan vaikka Korsit onkin aika yleisiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, mä niin tahtoisin kans Korsin laukun, mutta ne ovat tällä hetkellä mun kukkarolle liikaa :(

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Kiitos :) se on kyllä on tosi ihana :)

      Poista
  8. Nuo Stockan myymät Trussardin laukut vaan ovat käsittääkseni polyuretaania. Kuten omanikin taitaa olla. Mutta tukevan tuntuinen on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mä olen samassa käsityksessä :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)