keskiviikko 18. marraskuuta 2015

Essie talvikokoelma 2015.



Ensilumi, sanoo essie tänä talvena. Talvikokoelma on nimetty kokoelmasta löytyvän laventelin sävyisen lakan mukaan, Virgin Snow-nimiseksi.


Kuten aina, essien kausikokoelman lakat ovat valloittavan sävyisiä ja hyvän laatuisia. Olen täysin päättömästi rakastunut essien lakkoihin enkä oikein enää paljon muita lakkoja kynsissäni käyttäisikään.

Kurkataanko miltä kokoelman lakat näyttivät in action?


Mystisen mustanpuhuva haute tub oli hirmu hankala kuvattava. Lakka ei ole mustamusta, vaan musta jossa on mukana pikkiriikkisiä pinkinliiloja hippuja. Joissain valaistuksisa lakka taittaa vähän vihreään ja siniseen. Uskomaton sävy siis! Yksi parhaista tummista lakoista ikinä.


Mä olen mystinen, hopeinen diskomies...tämä lakka sopii siihen lauluun. Paitsi, että mä oon nainen. Hopeistakin hopeampi apres-chic on kuin hopeatussia kynsillä. Tai nestemäistä foliota. Voi pojat mikä kiilto! Täydellinen joululakka.


Kokoelman nimikkolakka virgin snow on hempeä laventelin liila, joka sopii muihinkin vuodenaikoihin sävynsä puolesta. Loistava lakka talvimorsiammille!



Hennon vaaleanpunainen peak show oli kokoelman ehdottomia lemppareitani. Vaikka kyseessä on täysin shimmeritön cremelakka, sen sai levittymään yhdellä kerroksella jo tosi tasaisesti. Aivan älyttömän kiva! Tykkään!


Essien kokoelmat sisältävät aina makeita punaisia lakkoja ja mä olen aina ihan myyty näille. Kirkkaan joulunpunainen altitude attitude pääsi myös mun suosikkeihin näistä kuudesta. Punainen lakka on aina muodikas ja tyylikäs.



Syvemmän punainen shall we chalet? on myös omiaan tulevaan vuodenaikaan. Peruskaunis punainen, joka sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. Tällainen sävy on hyvä olla aina lakkajemmoissa olemassa.


Sellainen on essien talvi tänä vuonna! Oletko sinä löytänyt näistä jo omat suosikkisi?



Lakat saatu blogiyhteistyön kautta.

12 kommenttia:

  1. Minä ostin Haute Tuben. Loput on vähän ennennähtyjä mutta upeita tottakai! Essien laatu ei ikinä petä ja tämäkin kokoelma on kokonaisuutena kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Essie harvoin pettää <3 ihania ovat kyllä!

      Poista
  2. Mä lakkasin just eilen kynnet Shall we chalet? -lakalla :) Ensin ajattelin, että Essien syyskokoelma oli enemmän mun juttu, mutta kyllä tää talvikin kuule kolahtaa pikkuhiljaa ;) Tuo hopeinen lakkakin on niin ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tämä on varmasti sun juttu :) mun ainakin on! :D

      Poista
  3. Haute tub, apres-chic ja peak show taitaa olla ne lempparit. Vaikka shall we chalet on kyllä täydellinen joululakka. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shall we chalet on kyllä niin jouluaaton lakka, että morjes :D

      Poista
  4. Tykkäsin tästä kokoelmasta todella paljon! Taattua essie laatua :)

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Se on kieltämättä kyllä tosi kaunis <3

      Poista
  6. Hopea on upea! Lila liian läpinäkyvä mun makuun. Tässä syväanalyysini :).

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)