keskiviikko 28. lokakuuta 2015

The best things in life are free. The second best are very expensive.


Otsikon sanojen takana on Coco Chanel. Viisas nainen, tiesi mistä puhui. Äitini sanoo aina, että mä olen syntynyt rikkaan miehen vaimoksi, koska yleensä jos bonggaan jotain (vaikka sisustukseen liittyvää), se yleensä maksaa eniten.


Kotiäidillä on harvoin varaa luksukseen, mutta onneksi kuitenkin aina välillä. Ja onneksi on tax free ja siellä -50 % alepöydät.

Olimme keväällä Isännän kanssa risteilemässä ja tottakai kohnasin parfyymikaupan alepöydän läpikotaisin. Löysin sieltä edullisesti Issey Miyaken tuoksun  ja sitten tämän ihanan Chanel-punan.


Hintaa tälle jäi kaikkien taxfreehintojen ja alennusten jälkeen 13 jotain euroa. Mielestäni erittäin kohtuullinen hinta tällaisesta luksuspunasta. Ja hei toi väri. Niin ihana! Sävy on 31 Cambon. Googlettelin kotiin päästyäni tätä sävyä ja ainakin Angelina Joliella tätä on ollut. Ollaan siis Angen kanssa samiksii.
 
Puna on täyteläinen ja koostumus hyvin kosteuttavan oloinen. Se pysyy paikoillaan huulilla ja kestää kaikenmoista actionia. Kuten puhumista ja syömistä nyt ainakin.

Luksuspuna alusta loppuun, ei siitä mihkään pääse. Kyllä Coco osasi hommansa.

Tältä tämä näytti mulla.





Kyllä tämä paikkansa lunasti mun huulipunalaatikossani. Tällainen kirkas puna on vaan aina niin kaunis ja raikas.

12 kommenttia:

  1. On kyllä ihana tuo puna. :o <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kyllä on tosi kiva :) money well spent :)

      Poista
  2. Mä rakastan laivojen alepöytiä just sen takia, että oon löytänyt sieltä Chanelin huulipunia edullisesti, halvimmillaan oon löytänyt 8,5 eurolla! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! :) Oijoi, sä olet tehnyt upean hintaisen löydön! <3

      Poista
  3. Upea, upea puna! Ihan sun värinen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on <3 Mä niin rakastan tällaisiä superpunaisia punia :)

      Poista
  4. Täydellinen klassinen puna ja kivaan hintaan. :) Loistava löytö! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällaisista löydöistä tulee aina niin hyvä mieli :) <3

      Poista
  5. Ihanan sävyinen puna! Sun silmätkin loistaa niin kirkkaan sinisinä! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)