perjantai 23. lokakuuta 2015

Suihkaus karkkia.


Tuoksut. Ne ovat niin mun juttuni. Olinkin siis taas ihan liekeissä kun sain testattavakseni Acorellen Delicious -tuoksun. Tuoksun kasvona toimii ihastuttava superkokki, Sara la Fountain, jonka kuva koristaa pakkauksen kylkeä.

Acorelle Delicious on todellinen karkkituoksu. Se sisältää tonkapapua, hunajaa, ruusua sekä vaniljaa ja praliinia. Yhdessä nuo kaikki tekevät tästä tuoksusta todella erilaisen ja valloittavan.


Kun ensi kerran nuuhkaisin tätä tuoksua, kasvoilleni levisi leveä hymy. Tämä tuoksu vei minut takaisin lapsuuteen. Minulla oli joskus nukke, jonka iho tuoksui tasan tarkkaan tältä. Äitini sattui olemaan meillä kylässä kun sain tämän tuoksun ja sanoin äidille muistaako hän myös sen nuken? Äiti oli heti tuoksua nuuhkaistuaan, että joo! Tässä taas hieno esimerkki siitä miten paljon tuoksut voivat kuljettaa meitä ajassa. Vaikka en ole sitä nukkeani nähnyt varmaan enää yli 30 vuoteen, tämä tuoksu toi sen minulle elävästi mieleen. Hassua.

Tuoksu pysyy iholla todella pitkään, mikä on iso plussa. Pidän myös pullon pyöreästä muotomaailmasta. Pullo on yksinkertaisen kaunis ja se kätkee sisäänsä ihastuttavan, makean ja hienostuneen karkkituoksun.

Jos olet suklaan ystävä, tämä on juuri sinun tuoksusi. Tätä tuoksua voin suositella kaiken ikäisille naisille, jotka haluavat hieman erilaisen ja jännittävän hajuveden. Tämä sopii makeutensa ja jännittävyytensä ansiosta todella kivasti tulevaan pimeään aikaan. Tämä on kuin pehmeä karkki, jonka sisään on kiva upottautua.

Ah, aivan ihana!

Acorelle Delicious by Sara la Fountain -tuoksua voit tilata täältä. Sen hinta on 45 € ja pullokoko on 30 ml.

Onko tämä tuoksu sinulle entuudestaan tuttu?

Tuoksu saatu blogiyhteistyön kautta.


15 kommenttia:

  1. Kuulostaa herkulliselta tuoksulta. :3

    VastaaPoista
  2. Hmmm, suklaa on yksi suuri paheeni mutta tuoksuna suklaa kuulostaa aikas mielenkiintoiselta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en yleensä pidä suklaan tuoksusta kosmetiikassa, mutta tämä on tosi erilainen suklaa :)

      Poista
  3. Aaaah, tämän minäkin jokin aika sitten löysin ja ostin heti! Blogatakin siitä piti heti...todella ihana tuoksu ja tykkään ihan valtavasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä ihana :) mä kävinkin lukasemassa sun jutun silloin tästä :)

      Poista
  4. Ei ole tuttu, mutta makeat tuoksut ovat myös meikäläisen makuun. Tätä täytyykin joskus päästä tuoksuttelemaan =)

    VastaaPoista
  5. Tää tuoksuu jollekin keksille musta, kiva tuoksu.

    VastaaPoista
  6. Voi että kun tämä alkoi kiinnostamaan... jostain pitäisi ehdottomasti saada tilattua näyte tänne peräkylille kun ei just nyt pääse minnekään tuoksuttelemaan.. uskaltaiskohan tilata sokkona....? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos et uskalla sokkona tilata, niin voin vinkata, että mulla alkaa marraskuussa täällä blogissani lukijoille joulukalenteri arvonta, jonka luukuista tämä tuoksua saattaapi löytyä ;) sieltä ainakin on mahdollisuus voittaa se itselleen :) laitan tässä lähiaikoina lisää infoa kalenterista.

      Poista
  7. Mä niiiin haluaisin pitää tästä! (Koska menin ostamaan tämän sokkona :D) Haluaisin todellakin haistaa tässä pehmeän suklaisen karkin, mutta mun nenään tämä on jotenkin pistävä ja tuoksuu lähinnä hunajaiselta marsipaanilta. Ja mä vihaan marsipaania :( Suklaata en haista tässä lainkaan. Noh, tutustuminen jatkukoon :D On mulla ennenkin tuoksujen kanssa mieli muuttunut...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä nyt! :( Jännä miten ihmiset haistavat tämän eri tavoin! Mun nenään tässä ei tuoksu marsipaani ollenkaan (mikä ei haittaisi koska mä taas tykkään marsipaanista).

      Ei kannata vielä luovuttaa :) tutustu rauhassa vaan lisää, ei tiedä vaikka tykästyisitkin vielä tähän :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)