maanantai 5. lokakuuta 2015

Siirryin HD aikaan.

HD eli High Definition eli teräväpiirto. Se on nyt tullut myös meikkivoiteisiin mukaan.


Make Up For Everin Ultra HD Invisble Cover Foundation korvasi markkinoilla aiemmin olleen HD meikkivoiteen. Tämä versio on paranneltu ja uudistettu. Mukana on 4K Complex -ainesosien seos, joka koostuu kolmesta pääraaka-aineesta:

-Valoa heijastavat pigmentit
-Hyaloronihappo
-Kirkastava kasviuutetehostaja

Meikkivoide lupaa pitää ihon kiinteän ja kimmoisan tuntuisena. Meikki näyttää raikkaalta ja terveeltä. MUFE Ultra HD meikkivoide on erinomainen kuvauksiin, koska se saa ihon näyttämään tasaiselta ja hehkuvalta.



Meikkivoiteessa on valittavana 40 sävyä, joten jokainen löytää varmasti oman sävynsä. Itse valitsin sävykseni Y235 Ivory Beigen. Tein valinnan netissä olevan värikartan mukaan, joten vähän jännitti menikö valinta ihan metsähallituksen puolelle.

Onneksi ei mennyt. Sävy sulautuu ihonsävyyn todella hyvin. MUFE Ultra HD meikkivoide on todella passeli mun sekaiholleni. Kuulin tästä etukäteen kuivaihoisilta kollegoilta vähän huolestuneita arvioita, mutta kun kokeilin tätä ensi kerran sanoin melkein itsekseni ääneen, että JOO. Niin on mun juttuni tämä että. Kevyt, mutta peittävä, helppo levittää kasvoille ja meikki pysyy kauniina koko päivän. Ei nainen kai voi enempää meikkivoiteelta edes vaatia.


Suosittelen tätä kaikille sekaihoisille kanssasisarille. Kuivaihoiset eivät tähän ole mieltyneet, joten heille en uskalla luvata tästä HG-tuotetta. Mutta etenkin jos olet sekaihoinen ja about mun ikäinen, tää on niin sun juttusi. Hyvään meikkivoiteeseen kannattaa panostaa, etenkin jos meikkaa päivittäin.

Miltä tämä sitten näytti minun ihollani?




Meikkipohja on tasainen ja hengittävä. Peittävä ja kuulas. Olin todella tyytyväinen tähän meikkiin, tämä look on vähän no makeup, mutta jostain syystä olen viime aikoina meikannut tosi paljon näin. Vietän selkeästi jotain suvantovaihetta värien suhteen kunnes taas kohta inspiroidun tekemään kunnon väri ilotulitusta :)

MUFE Ultra HD meikkivoide saa minulta kymmenen pistettä ja parven papukaijoja päälle. Tämä nousi ehdottomasti uudeksi suosikikseni.

Meikkivoiteen suositushinta on 47,50 €. Jälleenmyyjät löydät täältä.


Mikä on sinun lempparimeikkivoiteesi?

Tuote saatu testattavaksi blogiin, mielipiteet bloggaajan omia.

2 kommenttia:

  1. Näyttää sulla tosi hyvältä! <3 Mulla ei taida olla yhtä lempparimeikkivoidetta ylitse muiden, mutta olen löytänyt muutaman todella hyvän. Olisi kyllä jännää löytää joku yksi, mihin voisi aina luottaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Mulla on tämän lisäksi Estee Lauderin Double Wear Light, joka on ihan paras. Niin ja tietty Rimmelin Lasting Finish 25 h Nude Foundation <3

      Poista

Kiitos kommentistasi :)