maanantai 19. lokakuuta 2015

Oi Saksanmaa, oi Saksanmaa.


Mulla on kyllä ihania ystäviä. Saan matkustelevilta ystäviltäni melkein poikkeuksetta aina kosmetiikkatuliaisia ja nehän on niitä parhaita. Ystäväni Tuire käväisi Saksassa ja toi mulle todella kivoja tulkkuja! Kattokaa ny ite! Valjastin hänet tuomaan mulle noita ihmelaastareita, joilla saa revittyä mustapäät naamasta irti (kuulostaa muuten tosi ihanalle...) Vastaavia laastareita oli joskus ajat sitten Suomessakin myynnissä, mutta enää niihin en ole törmännyt. Sääli, sillä tarttisin noita aina. Mun naama on joku mustapäiden kokoontumiskeskus. Niitä pörrää aina leuassa ja nenässä, joskus otsassa ja poskissakin. Häätötoimenpiteet ovat siis tarpeellisia.

Pyysin Tuirea tuomaan mulle näitä laastareita (olisin siis ihan maksanutkin ne), mutta hänpä toi ne mulle tuliaisiksi ja niiden lisäksi vielä vaikka ja mitä. Katsotaanko tarkemmin?


Yhdistetty silm.ymp.voide ja huultenymp.voide! Ei huano! Mun onnettomalla saksantaidolla tajusin tuosta paketista, että kuivalle iholle joo ja soijauutetta. Noh, toimii varmasti. Mä en ole vielä koskaan törmännyt huonoon silm.ymp.voiteeseen. Onko niitä edes huonoja? Uskon, että tykkään tästä. Saksalainen kosmetiikka harvoin pettää.


Vartalovoi avocado-papaija. Tarjoilija, saisinko lusikan kiitos? Ei hemmetti, tämä on näitä sarjassamme voisin syödä jos ei olis kosmetiikkaa. Ihan hullun hyvä vartalovoide, tyyppasin tämän heti kun käsiini sain. Imeytyy hyvin ja toi tuoksu! Papaijalla mennään harvoin metsähallituksen puolelle.


Maito-Kookos suihkari. Siinä mielessä tämä on erittäin hyvä tuliainen mulle, koska voin olla varma, että saan käyttää tämän ihan yksin. Kookoshan on Isännälle sama kuin valkosipuli vampyyreille. Ei vaan pysty kestämään, ei hajuna ei makuna.

Mutta mäpä kestän. Tääkin on niin herkkukookos, että apua. Jos suu pitäisi pestä saippualla, saisinko valita tämän siihen tehtävään?


Mut sit hei nää. Ajattelin tehdä näistä kattavamman rapsan kun olen kunnolla testannut koko setin. Mä en ymmärrä miksi näitä ei voida myydä Suomessa? Oonko mä ainoa kenellä täällä on mustapäitä?



Pakko muuten laittaa nääkin tänne. Kuvauksiini hiipi eräs pikku tyyppi ja päätti piristää äidin kuvia muovisella sipulilla. Yhtäkkiä kuvaruutuun ilmestyi pieni käsi ja sipuli.

Äidin pikku kuvausapuri. Tuleva lavastaja selkeästi.

Semmotteita tulkkuja mä sain Saksasta. Tykkäsin! Kiitos vielä Tuire, muiskis!

EDIT: rakkaat lukijani ovat kartalla minua paremmin ja hihkaisivat mulle, että kyllä Suomesta mustapäälaastareita saa! Kiitos siis teille :)

20 kommenttia:

  1. Kyllä Suomesta saa ainakin Nivean mustapäälaastareita, en tiiä saako muita merkkejä. :)
    Aivan ihania tuotteita kaikki! Balea on huippu ja Florenakin on yhen kasvoveden verran tuttu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näin kuulemma juu! Mä en ymmärrä miten mä en ole niitä nähnyt? Mahdollista toki on, että näillä meidän hoodien prismoissacittareissa niitä ei oo o.O Ei olis meinaan mikään ihme.

      Poista
  2. Ihania tuliaisia :)
    Mun käsittääkseni Nivealla on noita mustapäätarroja myynnissä, jossain marketissa vasta niitä näin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin :)

      No kuulemma juu! Pitääkin koittaa löytää :)

      Poista
  3. Nivean refining clear-up stripsejä myydään kyllä ihan täällä takahikiän S-marketissa ja Tokmannillakin. Ajavat asiansa ihan hyvin ja ovat jopa parempia kuin baltian maista tuomani vastaavat lapukkeet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin tässä mulle on kerrottu, että Nivealta moisia löytyy :) Mä en vaan tajua miks mä en ole meidän cityn marketeista niitä löytänyt? Pitää katsoa tarkemmin :)

      Poista
  4. Eikös Nivealla ole tuollaisia mustapäälaastareita? Vai ovatko nämä jotenkin erilaisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulemma on! :) Emmä usko, että nää on erilaisia sen enempää :) Mä en ole vaan löytänyt mistään näitä laastareita, en edes niitä Nivean :( Mutta pitääkin nyt tsekata tarkemmin marketin kosmehyllyt :)

      Poista
  5. Ihana tuliaispaketti, avocado-papaija kuulostaa erityisen hyvältä! :)

    VastaaPoista
  6. Meijän Tokmannilla oli ainaskin vielä pari viikko sitten ihan semmonen pahvinen ständi täynnä niitä Nivean laastareita ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ymmärrä, mutta Turussa näitä ei ole :( Just eilen tsekkasin esim. Cittarissa ja ei, ei ole. Kysyin vielä myyjältä ja se oli, että ei ole heidän valikoimissaan.

      Poista
  7. Niveat on täällä suunnalla tuttuja, mutta on ne kyllä hintaviakin :/ Täällä itäisessä suomessa, niitä löytyy aika hyvin, tosin kyllä joskus saa hakemalla hakea että osuu silmään (Anttilassa ne on yleensä helpommin esillä, muissa ne sulautuu litteän olomuotonsa takia hyllyyn).

    Essencellä on edullisia lappuja ja saa valita haluaako vain nenälle vai ne leuka/otsa -laput. Harmi vaan, kun ne ei kuulu täällä Suomessa niihin ständien valikoimaan joten joutuu tilaamaan muualta esim. Kosmetik4lessiltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältä ei meinaa tosiaan noit Nivean laastareita kyllä löytyä :( Kysyin eilen Cittarista ja myyjä näytti siltä kuin olisin kysynyt jotain vieraalla kielellä. Anttilathan täältä lopetettiin, joten sieltä ei voi mennä ostamaan :(

      Poista
  8. Ihania tuliaisia! Niitä Nivean mustapäälaastareita ei ole mitenkään helppo löytää, täältä löytyy vain Prismasta ja sieltäkin ne on todella usein loppu. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei ole ei! Se on kyllä totta! Kysyin just eilen Cittarista ja ei kuulu ollenkaan heidän valikoimiin, joten ei ihme, että luulin ettei niitä saa Suomesta ollenkaan.

      Poista
  9. Oi mitä tuliaisia. <3 Mä olin juuri Saksassa enkä nähnyt ollenkaan noita mustapäälaastereita.. Voihan vitsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookin kivoja :) No voi harmi :( Ens kerralla sitten <3

      Poista
  10. Onpa ihanan kuuloisia juttuja! Meilläkin Lentosuukon sivuilla on ollut puhetta kookoksen ja muiden luonnon antimien monipuolisuudesta ja kauneudenhoidossa voi löytää vaikka mitä luovia ratkaisuja niiden kautta :) Ja kookoksen tuoksu on niin ihana ja makoisa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kookos on kyllä ihana makuna sekä tuoksuna :) ja ihonhoidossa se on loistava!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)