perjantai 30. lokakuuta 2015

Kestosuosikki.


Nivea on ehdottomasti yksi ikiaikainen suosikkibrändini. Pidän todella monista Nivean tuotteista eikä pettymyksiä juurikaan ole tullut vastaan pitkän suhteemme aikana.

Olinkin siis hyvin iloinen kun sain testiini Smoothin tuotteita. Näistä olen testannut jo aiemmin vain käsivoiteen, joka on ihan huippua. Mulla taitaa olla kyseisestä voidetta jo kolmas tai neljäs tuubi menossa.

Smooth-sarja on kehitetty suojaamaan ihoa kylmällä vuodenajalla. Otamme silloin pidempiä ja kuumempiä suihkuja ja iho kuivahtaa herkemmin kuumasta vedestä. Sarjan tuotteissa on sheavoita, joka on ylivoimainen kosteuttaja, rauhoittaja ja pehmentäjä.


Tänä syksynä myyntiin tullut Creme Smooth -suihkusaippua on kehitetty nimenomaan suojaamaan ihoa kuivumiselta. Itse pidän tämän tyyppisistä suihkareista eniten. Kroppani iho on kuin korppua, joten kiitos lisää kosteutta sille.

Saippuassa on tuttu niveamainen tuoksu, jota ainakin itse henkilökohtaisesti fanitan. Saippuassa on pehmeä vaahto ja se jättää ihon kivan tuntuiseksi. Kuin olisi kylpenyt vartalovoiteessa. Tykkään!


Sarjan vartalovoide Smooth Caring body lotion voitti myös mut puolelleen. Sen koostumusta on paranneltu lisäämällä sheavoin määrä kaksinkertaiseksi. Voide imeytyy erinomaisesti ja pitää ihon sellaisen tuntuisena, että sitä tekee mieli silitellä taukoamatta.

Suosittelen kaikille ketkä arvostaa edullista ja toimivaa perushyvää vartalovoidetta. Omalla kohdallahan on se tilanne, että rakastan vartalovoiteita. Mulla on aina kaapissa yksi mun monista voiteista Niveaa. Sitä on vain oltava. Kuuluu ns. kalustoon.


Smooth Nourishing -käsivoide on vaan yksinkertaisesti paras käsivoide ikinä. Kuten tuolla jo aiemmin mainitsin, mulla on menossa jo vaikka kuinka mones tuubi tätä ihanuutta. Ja tuoksu! Se vaan on niin ihana. Sama tuoksu löytyy perusvoide Niveasta (se klassinen peltipurkki, mun HG-silm.ymp.voide!) Se tuoksu on mulle niin tuttu jo yläasteelta asti. Ja ikinä en siihen kyllästy.

Käsivoide kosteuttaa todella hyvin ja imeytyy käsiin helposti. Toivon mukaan tätä valmistetaan aina ja ikuisesti.

Mikä sinun suhteesi on Niveaan?

Tuotteet saatu blogiin testattavaksi.

9 kommenttia:

  1. En osta Niveaa juuri koskaan, koen sen jotenkin niin tylsänä tuoksua ja pakkauksia myöten. Mun luotto-markettimerkki teiniajoista lähtien on Lumene :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi höh :( kantsii joskus kokeilla, tiedä vaikka yllättyisit :) tuo käsivoide on ainakin tosi ihanaa!

      Poista
  2. Nivea, lapsuudesta asti tuttu. Mummu tulee mieleen Niveasta... ^_^ (Tulipas nyt ikävä mummua...) Mikäs se sinisessä matalassa purkissa oleva voide onkaan? No, se on mummuvoide... :D Nyt mulla on Nivealta huullirasva, Lip Butter, käytössä. Niveasta kyllä tykkään, just semmonen tuttu ja turvallinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih <3 mun mamma kans käytti Niveaa ja mullakin tulee tuoksusta hänet mieleen <3

      Poista
  3. Hah, mun mielestä Nivean tuoksu on yksi hirveimmistä kosmetiikan tuoksuista! :D Tuotteet kyllä itsessään ovat tosi hyviä, mitä nyt muutamaa juttua olen kokeillut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :D näin ne tuoksumieltymykset vaihtelee ihmisillä :)

      Poista
  4. Nivealla on loistavia tuottetíta ja se mikä on hyvä niin hintakaan ei ole este :)

    VastaaPoista
  5. Itsekin pidän Nivean tuotteista ja mullakin tuota käsirasvaa on joskus ollut ja se on hyvää ☺️
    -Jenna

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)