keskiviikko 9. syyskuuta 2015

Köyhän naisen meteoriitit.




Kosmebloggaajat ovat jo tovin vouhottaneet Guerlainin Meteoriiteista. Pastellinvärisistä palluroista, jotka kuuleman mukaan tuoksuvat ihanalle ja maksavat pienen henkilöauton verran. Ainakin melkein.

Koska olen pienituloinen kotiäiti, mulla harvoin on varaa ostaa luksusta. En ole koskaan nähnyt Guerlainin meteoriittipalloja livenä enkä edes tiedä miltä ne tuoksuvat.

Onneksi on olemassa Avon, joka toi markkinoille omat meteoriitit. Purkillinen pastellipalloja, tuoksuttomia tosin, mutta ei haittaa. Pääsin edes vähän lähemmäksi sitä mistä kaikki puhuvat.


Avon on nimennyt omat palluransa Ideal Flawless CC-puuterihelmiksi. Vihreät pallurat taittavat pois punaisuutta, liilat keltaisuutta, keltaiset valaisevat tummia silmänalusia, persikat tasoittavat tummia läiskiä ja vaniljat valaisevat. Näiden avulla saa luotua kasvoille tasaisen värin sekä valot ja varjot.

CC-puuterihelmiä voi käyttää kolmella eri tapaa:

1. Suoraan kasvoille kun haluat tasoittaa ihonsävyä
2. Meikin viimeistelyyn meikkivoiteen sekä puuterin päälle.
3. Pelkille poskipäille korostamiseen.


Minulla ei ole vertailupohjaa Guerlainin tuotteeseen, mutta tykkään kyllä tosi paljon näistä CC-helmistä. Tekevät juuri sen mitä lupaavatkin ja se on meikkituotteen tärkein tehtävä.

Suosittelen kaikille niille ketkä kaipaavat tämän tyyppistä tuotetta, mutta ei halua maksaa siitä maltaita.

Avon Ideal Flawless CC-puuterihelmien normaalihinta on 15 € ja pakkauskoko on 22 gr.



Käytätkö sinä puuterihelmiä? :)

12 kommenttia:

  1. Minulla on myös nämä köyhän naisen meteoriitit <3 :D

    VastaaPoista
  2. Tilasin Dermosililtä puuterihelmet mutta ne ei kyllä meinaa toimia mulla ollenkaan.. Puuteria tulee tosi paljon ja se jättää mun naaman ihan valkoiseksi. :-D Katsotaan talvella uudestaan sen kanssa syntyisikö meille edes jonkinlainen suhde..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen miettinyt niiden Dermon palluroiden hankkimista kans, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi tilata. Hyvä tietää, että niissä on vähän tuollaista efektiä.

      Poista
  3. Tosi nätti hohto näissä iholla! <3 Seuraavan kerran kun nähdään käydään vaikka yhdessä haistelemassa jossain liikkeessä niitä palleroita. :D

    VastaaPoista
  4. Itselläni on myös nämä ja tykkään kovasti. Samoin meikki laatikosta löytyy Avonin aurinkopuuteri helmet ne on myös ollut hyvät. Suosittelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on hyvät myös, mulla on joskus kauan sitten ollut ne :)

      Poista
  5. Minulla on juurikin nuo samat pallukat käytössä ja tykkään kyllä :) Olen huomannut, että tasoittavat ihon sävyä kivasti ja tuovat hehkua, tekemättä siltikään discopallo-efektiä. Seuraavaksi pakko testata niitä pinkkejä pallukoita :D Oletko sinä jo niitä kokeillut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, olen! :) täältä löytyy juttua niistä:

      http://nonnula.blogspot.fi/2015/06/hehkumisiin.html

      Poista
  6. Miulla on nämä ja vielä köyhemmän naisen versiot Essenceltä :D

    VastaaPoista
  7. Hih, sun otsikot ovat huippua :)! Tällä tykätään.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)