maanantai 20. heinäkuuta 2015

Welcome to the candyshop.


Yksi lempisarjoistani Silk Oil of Morocco huiskasee elokuussa markkinoille kivan uutuuden, huulilakan. Kun sain blogin kautta mahiksen testata tätä sekä sarjan uutuushuulipunaa (josta juttua tulossa toisena päivänä) kiljuin ilosta ääneen. Sarjahan on vakuuttanut mut jo huikealla ripsivärillään ja mineraalipuuterillaan.


Valitsin huulilakan kahdeksasta sävystä sävyn Candy. Valinta perustui täysin tuon värin herkullisuuteen ja harvemmin tulee testailtua näin kirkkaita sävyjä (koska oon tylsä nuden ystävä)

Silk Oil of Morocco huulilakasta vähän faktoja:

-silkkisen pehmeä koostumus levittäytyy helposti
-peittävä intensiivinen lopputulos
-pysyy pitkään huulilla
-painoton mineraalikoostumus joka ei ole tahmainen
-saatavana kahdeksassa upeassa värissä
-valmistettu Australiassa
-ei ole testattu eläimillä

-kylmäpuristettu sertifioitu orgaaninen arganöljy antaa kosteutta huulille ja jättäen ne pehmeiksi


INCI:
Hydrogenated Polyisobutene, Ricinus Communis Seed Oil*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Cetyl Alcohol, Euphorbia Cerifera Cera, Argania Spinosa Kernel Oil*, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil*, Tocopherol, Limonene, Linalool, +/- CI 77891, CI 77492, CI 77491,  CI 77499, CI 47005, CI 45380, CI 45410, CI 73360, CI 45370, CI 15850, CI 15985, CI 77400, Mica, Calcium Aluminium Borosilicate, Tin Oxide, Silica. *Certified Organic  Contains Nut Oils





Näissä kuvissa mulla on yksi kerros lakkaa huulilla. Sävy ei ollut valitettavasti ihan niin kirkas huulilla kuin mitä se oli hylsyssä, mutta kaunis väri kuitenkin. Tämän koostumus on aika lailla huulikiiltomainen, mutta tuhdimpi ja peittävämpi. Lakka tuntuu huulilla kiiltomaiselta ja liukkaalta, ei kauhean tahmaiselta, mutta aavistuksen kuitenkin. Jos käyttää huulimeikissä enemmän huulipunaa kuin esim. kiiltoja, tämän koostumus voi tuntua aluksi vähän vieraalta. Minun kohdalla asia on juurikin näin, koska suosin enemmän huulipunaa.

On totta, että lakka pysyy kauan huulilla eikä rullaannu, mutta jostain syystä ainakin mun huulilla tämä pakkautui huulien omiin uurteisiin värikököiksi päivän mittaan, jolloin look ei enää ollut kovin freesi. Tätä pitänee siis huoltaa muutaman kerran päivän aikana, varsinkin ehkä näin kirkkaassa sävyssä.

Kiva tuote, mutta en ehkä niin palavasti rakastunut tähän kuin esim. sarjan ripsiväriin :) Tosin tämä astetta viileämpi syttyminen saattaa johtua angstistani huulikiiltoja kohtaan ja tämä oli enemmän kiillon sukulainen kuin punan, kuten tuolla jo mainitsinkin.

Suosittelen siis tätä tuotetta kaikille ketkä pitävät superkiiltävistä huulimeikeistä ja ketkä suosivat tosiaan huulikiiltoja. Jos huulikiillot eivät ole niin sinun juttusi, silloin tähän tottuminen voi viedä oman aikansa.

Silk Oil of Morocco huulilakat tulevat myyntiin elokuussa 2015.
Tuotteen suositushinta on 30 €

Huulilakka on saatu pr-näytteenä blogiin.


 

9 kommenttia:

  1. Miten mulla on menny näiden meikit ihan ohi :O Tarviipas laittaa tämä korvan taakse :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laita muru ihmeessä! :) Perjantaina on luvassa huulipunasta juttua :)

      Poista
  2. Nätti sävy :)

    Ihan pakko hehkuttaa; Mä olen matkalla Tuuriin nyt! Appiukko ja anoppi tosin samassa autossa, mutta mä kestän sen koska perillä odottaa tavarataivas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei jee Tuurille! :D Pidä kivaa! :) <3

      Poista
    2. Näin tein :D

      Eilen pyörin siellä pari tuntia ja tänään tunnin paikkauskierros. Matkaseura ei ollut paikasta yhtä innoissaan ku mä :D

      Poista
  3. Ihan mielettömän laatuinen huulilakka, älyttömän pehmeä huulilla, mun mielestä. Mulla on väri candy apple, taisinkin postata kuvan siitä yksi päivä Instaan, koska olin siitä niin hurmiossa. :D Se oli huulilla yhtä räväkkä kuin hylsyssäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä näinkin sen sun kuva, ihana sävy sekin <3 :)

      Poista
  4. Onpa ihana pakkaus ja kaunis sävy muutenkin! :) Mulla on Silk Oil of Moroccolta jokapäiväisessä käytössä sarjan kulmatuote, joka on aivan huippu. Paras ikinä! <3 Juttua tulossa myös blogin puolelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, pitääkin tutustua ja tulla nuuhkimaan sun hoodeille postaus :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)