torstai 25. kesäkuuta 2015

#TBT 10 vuotta sitten.

Aikamatkaillaan taas torstain kunniaksi. Tänään palataan vuoteen 2005, kymmenen vuoden taakse.


Olin tuolloin 29-vuotias, asuin Espoossa ja olin töissä autokoulussa sihteerinä. Hiukseni olivat kirkkaanpunaiset. Kuten kuvasta näkyy meikkaustaidot olivat kyllä aika järkyttävän huonot. Hämähäkkiripset ja noi kulmat....herramunvereni. Nenässäkin oli vielä läväri.


Kun tein bilemeikin, se oli aina tämä. Pinkkiä ja vielä enemmän pinkkiä. Olin kuin joku japanilainen mangahahmo! Pelottavaa.


Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Ainakin tässä tapauksessa. Kyllä tämä on taas sellaista itsensä häpäisy-osastoa että. Mitähän tässäkin on aamulla tullut mietittyä? Laitanpa tänään tälläisen navettapiika-lookin. Ei hyvä luoja.


Mä olin pinkkitukka jo 10 vuotta ennen kuin ne tuli kunnolla muotiin. Muistan meidän äidin olleen ihan kauhuissaan kun värjäsin hiukset pinkeiksi. Ja nyt kun kaiken maailman ponitukat ja pastellivärit ovat in, mä en ole jaksanut niistä enää innostua, koska tämä kausi on jo eletty. Vuonna 2005.

Mites sun vuosi 2005?

6 kommenttia:

  1. Pinkkiä ei voi koskaan olla liikaa vai miten se meni. ;) Oot ollut kyllä vielä melkein kolmekymppisenä siloposkinen tyttö. <3 Puuttuu tuossa iässä ihmisiltä edelleen se tietty aikuismaisuus, joka tuo särmää. Tai sitten se on vaan omissa silmissä, mitä vanhemmaksi itse tulee. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei vissiin :D ainakin kun näitä mun vanhoja meikkikuvia katsoo xD APUA!

      Mä olen ollut tällainen babyface aika pitkään, vieläkin joku ihmettelee joskus, että "niin minkä ikäinen olet?" :D hyvät geenit.

      Poista
  2. Hihhihiiiihii, oot ihana kun osaat nauraa itsellesi! Ihania ja hauskoja kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei tässä auta kuin nauraa näitä kuvia katsoessa :D miten sitä onkin ollut niin....en nyt sano "mauton" mutta ehkä vähän tyylitön :D xD Kiitos Salla :) <3

      Poista
  3. Ei vitsi... ☺ Ihan huikeita nää kuvat!! Oikein hyvän mielen kuvia!!!!! ☺☺☺
    Mullakin on ollut joskus pinkkitukka. Olin sillon ehkä 14 vee. Äiti ei antanut lupaa värjätä ja heti kun ne lähti iskän kanssa kaksin laivalle, niin käytin ajan hyväkseni ja värjäsin hiukseni. Äiti totes vaan, että aha, sä oot värjännyt hiukses! Niinpä taisin värjätä! ☺ Olihan ne ihan kivat, sillon, mutta ei kyllä oo yhtään ikävä. Sen sijaan oranssia tukkaa jäin kaipaamaan.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D onhan nää kyllä tällaisia huumoripläjäyksiä :D Ainakin omasta mielestä!

      Mä olen kans värjäillyt äidiltä salaa; lukion kakkosella "karkasin" Saloon missä Miia kampaajakoulussa ollessaan värjäsi mun hiukset mustaksi! :D Äiti meinasi alkaa itkemään kun tulin kotiin. Mulla oli sitä ennen puoleen selkään asti vaaleat, elovena hiukset, mutta ei, mustaa oli saatava. Synkkä hevivaihe vei mennessään :D :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)