keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Teki mieli kimaltaa.


Kun edellisessä elämässään on ollut harakka, meikkiostoksilla voi helposti käydä näin. Kun shoppailin tässä taannoin pretty.fissä, nakkasin ostoskoriini kuvassa näkyvän NYXin Glitter Cream paletin. Kyseessä on siis paletti, jossa on voidemaiset glitterluomarinapit. Olen jo pitkään havitellut tämän tyyppistä palettia, missä on oikeasti kunnolla glitteriä, koska let's face it -mä vaan rakastan kimallusta. Mitäpä sitä kieltämään. Yleinen mielipide saattaa olla, että tälläiset kimallepommit eivät enää sovi mun ikäisen tädin naamaan, mutta mä laitan ne sopimaan. Hah! Ja kuljen pää pystyssä. Ja kimaltavana.


Paletin nimi on Surreal ja se on kyllä varsin kuvaava nimi tälle. On nämä niin surrealistisen glitterisiä. Pelkäsin hieman, että tämä paletti on sellainen tyypillinen halpisglitteri, joissa glitterikerros on vaan tuossa päällä ja alta paljastuu pelkkää värillistä vahaa, mutta ei. Kyllä nämä ovat pohjaan asti pelkkää kimalletta. Tilasin toisenkin paletin, jossa oli ruskeat sävyt, mutta se olikin loppuunmyyty. Harmi.
Yllätyin todella tämän paletin laadusta. Aivan älyttömän kivasti glitteriä, joka oikeasti pysyy luomella. Tein pitkästä aikaa oikein kunnon old school bilemeikin, jonkalaista käytin about 10 vuotta sitten aina kun lähden viihteelle. Nyt en siis edes lähtenyt mihinkään humpalle oikeasti tällä naamalla, halusin vain testata tätä palettia ja mielestäni pinkki pohja sopi tähän oikein hyvin. Käytin tästä paletista valkoista ja pinkkiä glitternappia meikkiini. Mainitsin pinkin meikkini muuten joskus meikkimokat-postauksessani, mutta nyt taas kun tein sen sävyisen meikin, niin en tiedä onko se sittenkään moka? Ehkä vähän over the top, mutta mä nyt olen luonteeltanikin vähän sellainen överi :D Sopii siis kait sen perusteella ainakin mulle. Ja hei, vappukin on tulossa, joten miksipä ei kunnon pinkkiglitteri-ilottelu olisi paikallaan? Ei meikkaamisen tarvitse aina olla niin totista ja hienostunutta. Välillä kunnon pinkit luomeen ja menoksi!
Tällainen meikki siis syntyi käyttäen tätä palettia ja Grimasin pinkkejä luomivärejä. Meikkipohjana mulla on kuvissa Lancomen Miracle Cushion.






Miltä näyttää? Menikö nelikybäsellä tätsyllä nyt ihan överiksi? :D Vai sallitaanko tämän ikäisillekin vielä glitteröintiä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)