perjantai 17. huhtikuuta 2015

Moody Blues.


Luomivärejä pitää olla paljon. Ja niitä tosiaan mulla onkin juurikin niin. Silti ostan lisää tuon tuosta, koska en vaan voi vastustaa ihania sävyjä. Kehitin pienoisen pakkomielteen kuvassa olevaan Avonin nelikkoon nimeltä Moody Blues. Kampanjasta toiseen mietin tätä nelikkoa ja ihastelin sen sävyjä kuvastossa. Paletti jossa on neljä upeaa lilansinistä sävyä. Lopulta en vaan enää keksinyt mitään syytä miksi en ostaisi tätä, paitsi ehkä sen iänikuisen, koska mulla on jo niin paljon luomivärejä-syyn, mutta se on niin kuultu.


Jos en osta ruskeaa, ostan sitten lilaa. Näemmä. Halusin tämän paletin ja tilasin sen lopulta kun hinta oli vain vähän päälle 6 euroa. Palasin halusta päästä tekemään tällä meikkiä! Ihanat lilat sävyt, oih oih. Avonin nelikoissa on laatu parantunut aivan hurjan paljon sen aikana kun minä olen ollut Avonin parissa mukana. Tämä on ehkä neljäs (?) versio nelikosta mun Avon-urani aikana ja pitää sanoa, että tämä on ehdottamasti paras. Pigmenttiä on runsaasti ja luomiväri levittyy kauniisti luomelle. Se ei varise eikä ole jauhoinen. Mielestäni laatu on aika samantyyppinen nykyisellään kuin mitä Inglot-luomivärit ovat.

Miltä meikki sitten näytti?






Lilameikki on vähän riskaabeli siinä mielessä, että silmät voivat näyttää herkästi allergisilta tai muuten sairailta. Etenkin kun minulla on siniset silmät, ruskeasilmäisillä ei tätä ongelmaa liene. Tästä kaikesta huolimatta silmämeikki oli mielestäni ihan kauniin näköinen ja paletti tulee jäämään varmasti käyttöön. Tykästyin näihin sävyihin todella paljon.

Mikä suhde sinulla on lilaan? Inhokki vai suosikki?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)