torstai 23. huhtikuuta 2015

Huulipuna x 33.


Sanoiko joku huulipuna? Minä omistan 74 huulipunaa ja niistä 33 on Avonin. Mitä se kertoo? Mun mielestä sen, että olen rakastunut Avonin huulipunien laatuun. Haluan ehdottomasti levittää Avonin punista ilosanomaa eteenpäin ja päätin tehdä teille katsauksen minun Avonpunieni kokoelmaan. Avonin huulipunat ovat laadukkaita, pigmenttisiä, kestäviä, hoitavia, sävy valikoima on laaja ja hinta edullinen. Suurin osa punista maksaa (kampanjasta riippuen) noin 2,50 - 7,95 € kpl. Avonilla riittää myös erityyppisiä punia erilaisiin tarpeisiin: on kestävää punaa, kosteuttavaa punaa, kiiltävää punaa, helmiäispunaa, on geeliä ja on moussea. Kaikkea löytyy :)




Ultra Colour Rich -punia minulla on seitsemän kappaletta. Tällä hylsymallilla ei valitettavasti näitä punia enää saa. Avon uudistaa tuotteitaan aika hanakasti ja usein, joten siksi minulla on "vanhanmallisia" punia näin monta. Todellisuudessa nämä eivät ole olleet minulla varmaan vuotta pidempään.
Sävyt vasemmalta oikealle ovat: Matte Grimson, Red2000, Sparkling Blush, Sparkling Warm Rose, Iced Coffee, Sparkling Peach ja Sparkling Nude. Näistä ehdottomat suosikkini ovat Matte Grimson ja Iced Coffee.




Ultra Color Bold-punat näyttävät tältä. Niissä on erittäin paljon pigmenttiä ja antavat sitä myöden peittävyyttä.
Sävyt vasemmalta oikealle ovat: Tangerine Tango, Ripe Papaya, Peony Pop, Pink Dream, Sunny Pink, Polarizing Peach, Raisin Craze, Hollywood Siren, Bold Bordeaux ja Fearless Fuchsia. Lemppareitani näistä ovat Tangerine Tango, Hollywood Siren ja Bold Bordeaux.




Perfect Kiss-sarjan punia minulla on vain neljä. Niissä on kauniit kiiltävät hylsyt ja punat antavat kaunista kiiltoa, peittävän värin lisäksi.
Sävyt vasemmalta oikealle ovat: Berry Smootch, Chic Nude, Natural Glow ja Kiss Me Pink. Näistä pidän kaikista erittäin paljon!




Ultra Color Indulgence-sarjan punia minulla on niin ikään neljä. Punissa on mukana kosteuttavaa geeliä, joka antaa huulipunalle kiiltoa ja kosteutta huulille.
Sävyt vasemmalta oikealle ovat: Real Peony, Tawny Rose, Plum Verbena ja Red Dahlia. Eniten näistä pidän Real Peonysta.




Viimeisimpänä on vuorossa sekalainen seurakunta eli Avon -punia jotka ovat olleet kausituotteita ja -värejä. Nämä ovat kahta vasemmalla näkyvää Luxe-punaa lukuunottamatta vanhimmat Avonpunani.
Sävyt vasemmalta oikealle ovat: Rose Silk, Lustering Nude, Berry Berry, Pink Sapphire, Shimmering Nude, Galzed Coral, Golden Rose ja Cappucino. Eniten pidän näistä Luxe-sarjan kahdesta punasta.

Tälläinen on Avon-punien kokoelmani :) Oliko täällä sinulle tuttuja punia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)