maanantai 16. helmikuuta 2015

Livbox helmikuu.




On taas aika käydä läpi mitä ihanuuksia Livbox tässä kuussa sisälsi! Olen tullut jo hieman "riippuvaiseksi" joka kuukausi ilmestyvästä kosmetiikkaylläristä ja aloin odottamaan tätä helmikuun boxia jo tammikuun lopulla :D Koska helmikuussa vietetään ystävänpäivää, boxi oli tottakai sen mukainen. Nauhassakin oli tällä kertaa ihanan pirteä pinkki.



Boxi oli painava ja sehän lupaa aina hyvää! Saatuani auki laatikon, taisin hihkaista ääneen! Isoja, täysikokoisia tuotteita ja MONTA! Jee! Pikaisella silmäyksellä muutamia tuttujakin, mutta myös uusia tuttavuuksia.



Tästä olin eniten innoissani. Olinkin jo etukäteen kuullut huhuja, että helmikuun boxi sisältää jonkin Lumenen uutuustuotteen ja olin todella iloisesti yllättynyt, että se oli tämä Nude Perfection-meikkivoide. Omani tuli sävyssä Kultahiekka joka vaikuttaa omalle iholleni oikein passelilta sävyltä. En ole vielä ehtinyt tätä isommin testaamaan, mutta kun ehdin, teen tästä oman postauksen. Lasipullo ja pumppupullo, oijoi. Hyvä Lumene!



Nivean misellivesi olikin jo entuudestaan mulle tuttua ja tälläinen samanlainen löytyy kosmekaapistani. Misellivedet ovat rynnineet markkinoille viime aikoina oikein rytinällä ja näitä löytyy useammalta merkiltä. Misellivesi on puhdistusvesi jolla saa puhdistettua meikit. Tuotteen ainesosat imevät itseensä likaa ja näin ollen putsaavat ihon täydellisesti meikistä. Itse käytän tätä kaksoispuhdistuksen viimeisenä osana. Eli voisi melkein puhua kolmoispuhdistuksesta! :) Todella hyvä ja kätevä tuote.



Paese on mulle tuttu merkki muutaman vuoden takaa. Minulla on merkiltä pari kynsilakkaa ja luomivärinappia. Nyt niiden kaveriksi tuli yksi luomarinappi lisää. Mattavalkoinen joka pikaswatchauksella vaikutti kovinkin pigmenttiseltä. Valkoistahan aina tarvitaan, joten kyllä tämä käyttöön pääsee.



Laatikon ainoa "pettymys" oli tämä. Eucerinin suihkuvartalovoide. Olen itse vähän huono käyttämään näitä suihkuvoiteita, koska pidän ihan old school-meiningistä eli kropan rasvaamisesta suihkun jälkeen perinteisellä vartalovoiteella. Itse en ole mikään tuoksuttomien tuotteiden ylin ystävä, joten siitäkin vähän miinusta. Mutta kyllä tämä käyttöön pääsee, nimittäin tyttärelleni, jolla on atopiaan taipuva iho. Tämä on mukava lisä hänen ihonhoitoonsa, joten siksi en nurise tästä enempää :D



Tästä olin vähän, että mitäsmitäs. Hiuksiin laitettava seerumi, joka paksuntaa pituuksia? Hmm. Mielenkiintoista. Itselläni ei ole kaikista ohuimmat olevat hiukset, joten en tiedä onko tästä mulle isoakaan hyötyä? Ehkä tällä saa rakentavuutta ja sitä myöten hiuksia on helmpompi työstää? Kokeilen ainakin ihan mielenkiinnosta, koska Garnier on ok markettimerkki. Plussaa pumppupullosta ja tietty pinkistä väristä.



Hassua, mutta tästä olin eniten innoissani Lumenen meikkivoiteen ohella. Iberon koru, jossa metallisessa rinkulassa lukee Miracles Happen. Katselin kerran Cittarissa tätä korua, mutta en raaskinnut ostaa (25 € on mielestäni hieman paljon Iberon korusta..) Olin siis kovin iloinen kun tämä saapui mulle boxin mukana. Sain tosin kuulla, että kyseessä on joku Salatut Elämät-fanituote, mutta who cares. Mä en ole mikään salkkarifani alkuunkaan, mutta tämä koru on mielestäni nätti ja tuo lause sopii mulle hyvin. Oma tytär kun on todiste siitä, että ihmeitä tosiaan tapahtuu. Siksi en koe, että tätä olisi mitenkään "noloa" käyttää. Ja muutenkaan, en jaksa vaivata päätäni tuollaisilla asioilla, että onko  "salkkarikorun" käyttäminen noloa. Maailmassa on noloampiakin juttuja ja isompiakin murheita.

Lisäksi boxissa oli mukana etukortti jolla saa katseluoikeuden Ruutu+ palveluun kolmeksi kuukaudeksi. Uskon, että sekin tulee viritettyä, koska tyttäreni rakastaa My Little Ponyja ja niitähän tuolta voi katsella.

Ja hei, tänään nyt sitten aloiteltiin täällä uusilla hoodeilla :) Tämä on ihan mahtava juttu! Toivottavasti olette löytäneet tienne tänne :)

Mutta hei, mitä te tykkäsitte tämän kuun boxista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)