keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Huulipuna HAUL.

Viimeisimmän Avon-tilauksen mukana tuli taas kasa huulipunia. Aika yllättävää! Voisi sanoa, että mopo saattoi lähteä keulimaan tilausta tehdessä ja lopputulos oli sitten tämän näköinen:

Avonilla tulee kampanjassa 2 myyntiin huulipunauutuus nimeltä Ultra Colour Indulgence. Me Avontätit saimme ostaa näin etukäteen tämän sarjan punia ja itse valitsin kuvassa näkyvät sävyt Red Dahlia, Royal Peony, Plum Verbena ja Tawny Rose. Oikealla näkyvä Garden Rose-sävy tuli myynnin mukaisena kannustimena.

Hah, mä olen kyllä niin mestari näissä swatchien kuvaamisessa...noh, koittakaa kestää. Huulipunassa on mukana kosteuttavaa geeliä joka tuo huulille kiiltoa ja kosteutta. Mukavasti näissä tuntui olevan myös pigmenttiäkin. Pitää taas ylistää Avonin huulipunien laatua! Sävyvalikoimaa löytyy laajalle ja koostumukset harvoin pettävät. Tämän sarjan punissa on 16 eri sävyä.

Red Dahlia on herkullinen punainen puna jonkalaisesta pidän nykyisin todella paljon. Punaisessa huulipunassa tulee niin supernaisellinen olo, aina ja poikkeuksetta. Nämä UCI-punat tuntuvat muuten todella mukavilta huulilla. Kevyiltä ja huulivoidemaisilta. Mun kovia kärsineet huulet tykkäsivät näistä oikein kovin.

Royal Peony on selkeästi kevät/kesä väri. Ihanan kirkas, koralliin taittava pinkki joka sopii päivettyneen lookin kanssa kuin nenä päähän. Tämä jää odottamaan siis lämpimämpiä kelejä!

Plum Verbena oli askel mukavuusalueelta ulos. En ikinä osta näin tummia/viininpunertavia punia. Mutta nyt jokin päänsisäinen meikkidemoni käski tehdä niin ja tykkäsin kyllä. Tämän kaveriksi sopii jokin dramaattinen harmaa smokeysilmämeikki. Tai sitten vain muhkeat ripset ja vahvat rajaukset. Saas kattoo ny mitä keksin.

Tawny Rose oli ehdoton suosikki. Jumalainen nudepuna joka sopii lookiin kuin lookiin. Tälläisiä punia on harvemmin liikaa meikkipussissa. Nappiostos! Backhand forehand -BUUMBUUMBUUM! Niinkuin Tamikin sanoisi.

Garden Rose oli porukan ainoa nounou. Liian pinkki ja liian kylmä. Mulla on muutama tämän sävyinen puna ja olen tyytyväinen niihin. Luulen, että tämä menee äidilleni käyttöön.

Mahtava uutuus siis tämä Ultra Color Indulgence! Mikä on sinun huulipuna suosikkisi tällä hetkellä?

Ps. tämä oli muuten 900.postaus! Paljon olen minäkin jo ehtinyt tänne blogiini turinoida :) kiva kun olette jaksaneet lukea juttujani!

10 kommenttia:

  1. Tuo Red Dahlia ja Plum Verbana olis ihan mun väriset punat! :3

    VastaaPoista
  2. Ihania punia! Mua ihastutti noista eniten Garden Rose, koska olen henkeen ja vereen kylmien pinkkien käyttäjä. Myös Plum Verbena on tosi kaunis.:)

    VastaaPoista
  3. Jotenkin mä tiedän, että tulisin rakastamaan syvästi tuota Royal Peonya, jo nimikin on niin ihana, että ai jai! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) ei muuta kuin hommaammaan tuo itselle <3

      Poista
  4. Mä kaivoin Perfect kiss huulipunan juuri jostain, koska totesin sen olevan paljon hoitavampi huulille kuin joku laukunpohjalle unohtunut Baby lips. :) Mäkin oon hurahtanut Avonin puniin, Red dahlia ja Plum verbena ovat matkalla tännekin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta, että monet huulipunatkin hoitavat enemmän kuin ne Baby Lipsit jotka ovat ihan kuraa :(

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Viidessä vuodessa ehtii yllättävän paljon tuottamaan tekstiä :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)