torstai 8. tammikuuta 2015

Ciglione.

Ilonan pikkujoulujen pussukan sisällöllä jatketaan tänäänkin. Diego Dalla Palmalta tuli meille jokaiselle nimikoitu pussukka ja tuote joka oli valittu juuri täsmästi jokaiselle bloggaajalle. Minä sain Ciglione -ripsarin joka antaa lupauksen pidemmistä ripsistä. (Ai miten niin olen huokaillut pidempien ripsien perään blogissani...? No ehkä pari kertaa ;))

Ripsari lupaa monta asiaa ja harja on hauskalla tavalla kolmen ovaalin muotoinen. Mascarassa on innovatiivinen koostumus ja siitä löytyy kolme kaksoisvaikuttavaa aktiiviainetta: vitaminoitu matrikine, flavonoidipitoinen sitruunauute ja oliivinlehtiuute. Ne antavat volyymia, pituutta, vahvuutta ja anti-age ominaisuudet stimuloivat luomen alueen aineenvaihduntaa ja suojelevat karvatuppeja.



Mutta koska ripseni ovat mallia mahdottomat, tämä mascara ei vaan yksinkertaisesti oikein käynyt minulle. Massa oli liian raskasta ripsilleni joilla on paha tapa lötsähtää takaisin alaspäin sojottavaan asentoon taivutuksista huolimatta jos massa on liian märkää/painavaa. Tämä valitettavasti hieman teki niin. Taivutukset eivät pysyneet ja mascara ei kuivunut tarpeeksi nopeasti. Harja oli ripsiini liian iso, sain sillä enemmän sotkua kuin siistiä aikaiseksi. Kuvissa oleva lopputulos ei tullut ihan iisisti ja kiroilematta.

Olisin todella halunnut pitää tästä, koska muut kokeilemani Diegot ovat olleet ah, niin ihania. Ja myös siksi, että tämä oli varta vasten minulle valittu. Nyt tuntuu kurjalta kun ripseni eivät totelleet tätä yhtään. Mutta tätä tämä kosmetiikan kanssa on, toiset tuotteet sopii ja toiset ei.

Uskon, että tämä on erittäin hyvä ripsiväri kaikille niille kenellä ei ole tälläisiä hevosenjouhia ripsinään niinkuin minulla.

Ripsiväriä voit tilata täältä ja sen hinta on 38 euroa.

4 kommenttia:

  1. Mulla oli kans ripsiväri (mä silti salaa toivoin, että siellä olisi ollut mulle tuubi lisää mun suosikkipeitevoidetta, kun ripsivärit on mulle niin mahdottomia, kun ne ei pysy), en ole kurkannut mikä, toivottavasti ei sama, koska mun ripsille käy varmaan samalla tavalla. Apua, täytyykin käydä kurkkaamassa, mikä se oli. Muutenhan ddp:n tuotteet on aivan ihania, mutta valikoima on niin laaja, että se olisikin aikamoista, jos kaikki toimisi. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se olisikin jos jollain sarjalla kaikki olisi ihan superia :D Mä olisin toivonut huulipunaa koska ne on niin ihania :)

      Poista
  2. Ei riittäisi omille tyngille ja harvoille tuo vaikka todella kauniisti erottelee. <3

    Kirpsakkaa loppuviikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin ihana :) <3

      Ps. vastaan sulle s-postiin kunhan tässä kerkiän, anteeksi kun on kestänyt :(

      Poista

Kiitos kommentistasi :)