keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Väripilkku harmauteen.

Noin kuukausi sitten osallistuin Ilonan pikkujouluihin (#ilonanpikkarit) ja lahjuskassihan siellä oli melkoinen. Itse olin haalinut mukaan muutaman sponssin, mukaanlukien itselleni kovin tutun Avonin.

Tänään siis kerron teille Avonin meikeistä jotka olen saanut sponssina! :) Ensimmäinen kerta näin, yleensä täällä esittelemäni Avonit ovat ihan itse kustantamiani.


Avon olikin meidän pikkujoulusponsoreista se joka oli tykittänyt isoimman määrän tuotteita meille bloggaajille goodiebagiin. Hyvä hyvä! Monille Avon on tosi tuntematon merkki ja koska moni mieltää sieltä tilaamisen niin hankalaksi, se on jäänyt ehkä siksi pimentoon. Itsehän olen toitottanut Avonin puolesta koko blogiurani ajan :)

Tosi mahtavaa, että saimme nimenomaan värikosmetiikkaa kokeiltavaksi. Ja sattuipa niin, että mulla ei ollut ennestään näistä muuta kuin luomariprimer ja tuo Megaeffects tussikajal. Tänään esittelen teille näistä nämä:

Meikin kiinnityssuihke. Tämä on laatuaan minulle aivan uusi tuote, en ole kokeillut mitään tälläistä muiltakaan merkeiltä. Jotenkin ajatus siitä, että pitäisi alkaa suihkimaan jotain märkää naamaan sen jälkeen kun on meikannut, tuntuu vähintääkin oudolta. Mutta näitä suihkeita pyörii markkinoilla ja kovin ne väittävät, että ajavat asiansa.

Pakkohan se oli vaan uskaltaa suihkaista tätä meikin päälle ja pienen hetken kokea jännitystä kun olo naamassa oli vähän märkä. Mutta hyvin tämä kuivui ja kyllä se meikkipohjan hyvin piti paikoillaan. En tiedä tuleeko minulla tätä käytettyä, koska vierastan tämän käyttöä hieman edelleen vaikka toimivaksi tämän totesinkin. We will see.

Avonilla ei ole mitenkään hurjan laaja poskipunavalikoima, mikä on todella harmi. Mutta pari sävyä löytyy ja tämä on niistä yksi. Positively Ethereal on tämän duoposkipunan/korostusvärin nimi. Mielestäni tuote on enemmän korostusväri kuin poskipuna, mutta jokainen mieltäköön tämän miten haluaa. Kimalletta löytyy ja sehän on toki kiva näin joulun pimeään aikaan nähden. Jos et muuten erotu pimeässä, niin voit ainakin kimaltaa. Tai niinä harvoina aurinkoisina päivinä leikkiä vaikka Edward Cullenia ;)

Tästä paletista olin eniten leikeissä. Ravishing Ruby on Avonin uusimpia nelikkoja. Minun Avon-urani aikana nämä nelikot ovat käyneet läpi ainakin kolme uudistusta ja tämä malli on niistä uusin. Pigmentti on parantunut todella rajusti. Tämä kyseinen paletti sisälsi niin paljon pigmenttiä, että kun aloin tekemään meikkiä, piti oikein himmata luomarikättä ettei tullut liikaa :D Ongelma kai tämäkin. Mutta Ravishing Rubyssa on aika hauskat värit ja tällä saa tehtyä monta aika erilaista meikkiä.


Minä tein tälläisen. Olin ensin tuosta purppuranpinkistä, että apua...mutta kun tuon sinisen lisäsi kaveriksi ja häivytteli värejä vähän sikinsokin, niin johan tähän alkoikin silmä tottua. Pari pikkulasta tuijotteli minua hieman pitkään kaupan kassajonossa, mutta kukaan muu ei niinkään. Oma lapseni hymyili ja sanoi äiti. Joten oletan, että vahvasta silmämeikistä huolimatta olin ihan tunnistettava.



Se mikä näissä luomiväreissä oli ihan mielettömän hienoa, oli että niitä pystyi sekoittamaan toisiinsa ja saamaan uutta väriä. Kuten huomaatte, että siinä kohdassa missä pinkki ja sininen leikkaa toisensa on lilaa.

Nämä värit ovat omiaan vielä enemmän ruskeasilmäiselle ihmiselle, mutta kyllä nämä toimivat tälläiselle sinisilmäpirullekin ;)

Kaikein kaikkiaan onnistunut setti Avonilta! Tackar och pockar vielä kerran!

Tuotteet saatu blogin kautta.

16 kommenttia:

  1. Mä taas olen juurikin eniten innoissani tuosta meikinkiinnityssuihkeesta, kun käytän muutenkin kosteussuihkeita aina meikin kiinnitykseen. Ne vaan jättää niin ihana luonnollisen kuultavan pinnan, siihen kun tottuu, niin ilman raikastavaa suihkausta, meikki näyttää tunkkaiselta. :D Ihana meikki.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä mäkin opin käyttämään noit suihkeita, nyt vaan vierastan niitä tosi paljon :D

      Kiitos ihana <3

      Poista
  2. Mä sain tämän paletin Heiniltä ja oon ihan innoissani! Ekan meikin tein viime lauantaina vähän varovasti (Martinan blogin ohjeilla :D) mutta siitä tuli aika super! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kuvia kuvia, jos vaan on! :) Meikä veti tuollaisella aika rankalla kädellä noit värejä, vähempikin ehkä olis piisannut :D :D

      Poista
    2. Jonna, tykkäsin tosi paljon tästä meikistä! Tykkäsin kun oli vähän rankemmalla kädellä tehty ;) Toi 3-nappi on niin kivan värinen..!

      Poista
    3. Voi kiitos ihana <3 se on niin magee väri!

      Poista
  3. Oi että. Upea sinä ja upea meikki! Mä oon tykännyt tuosta poskipunasta ihan ylivoimaisesti eniten,mutta myös liner on superhyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poskipuna on kyllä ihana <3

      Ja kiitos ihanasta kommentista darling <3

      Poista
  4. Ei oo totta, meillä on samanlaiset meikit tänään :D Tai siis mulla on just nyt tommonen silmämeikki :D

    VastaaPoista
  5. Tosi kaunis meikki, mä tykkään ♡

    VastaaPoista
  6. Ihana meikki ja tosi kauniita kuvia sinusta! <3

    VastaaPoista
  7. Mahtavaa, just tässä selaan Avonin nettikuvastoa ja bongasin tuon meikin kiinnityssuihkeen ja mietin olisikohan se mistään kotoisin. Mähän nyt en sinällään meikkaa, se on vaan tyyliin peiteväri+puuteri, mutta jotain puuterisuutta 'pehmentävää' tököttiä olis kiva kokeilla. Tämän postauksen perusteella voisin hankkia sitä kokeiluun jos tässä intoudun tilaamaan heiltä =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)