tiistai 16. joulukuuta 2014

Vaniljan viemää.

Sorruin. Päätin tuossa jossain kohtaa tätä loppuvuotta, että en tilaa ennen joulua itselleni mitään. Mutta sitten tuli Black Friday. Olin jo hetken muhittanut päässäni pakkomiellettä Yveksen Secrets D'essences-sarjan Vanilla Noiresta ja kun musta perjantai tarjosi mahdollisuuden tilata ranskikselta yhden tuotteen -50 % niin siinähän se mun ostolakko sitten kosahti.

Voi Vanille sanon minä. Onhan tämä juuri niin ihana kuin kuvitella saattaa ja varsinkin jos fanittaa vaniljaa niin kuin minä teen. Ja kaikille vaniljan vihaajille tiedoksi, että tämä ei ole mikään ällömakea teiniversio vaan todella hienostunut, aikuismainen, syvä, yllättävän kerroksillinen tuoksu. Tässä sekoittuu kolme eri vaniljalaatua: Bourbon vanilja joka on makea ja täyteläinen, Tahitin vanilja joka on pehmeä ja kukkainen sekä Ugandan vanilja joka antaa pohjatuoksuun metsäisyyttä ja mausteisuutta.

Pullokin on niin tyylikäs. Pidän erittäin paljon korkissa olevista painokirjaimista. Yves on hypännyt kyllä laadullisesti aivan uudelle tasolle. Ja siitä isot pisteet!

Löytyykö muita tämän tuoksun faneja?

8 kommenttia:

  1. Tää on ihana, paras vaniljatuoksu yhdessä Ligne St. Bartsin kanssa.

    VastaaPoista
  2. Yksi vakkarituoksuistani! Jo toinen pullo on kierroksessa. Aina joku kehuu ja kysyy, mikä tuoksu tuo on, ja sitten on jotenkin hauskaa sanoa, että rosserin yvekseltähän tää. Joskus halpakin voi olla todella hyvää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rosserin Yves :D Joo, siis mä toitotan aina sitä, että hinta ei välttämättä ratkaise laatua, joskus edullisestikin voi saada ihan helmijuttuja :)

      Poista
  3. Löytyy,löytyy,aivan ihana :) ps.yveksen pakettia odotellessa ...

    VastaaPoista
  4. Mä ostin tän alesta kanssa, ja mulle tää ei jotenkin sopinut, pöh. :/ Pitäisi tuoksuttaa tää kavereilla, että josko jollekin muulle istuisi paremmin. Kovasti halusin pitää tästä mutta ei vaan ollut mun ihon juttu, mälsää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus vaan oma iho reagoi johonkin tuoksuun niin, että se tuoksu muuttuu ihan kamalaksi :( Been there also!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)