maanantai 1. joulukuuta 2014

Ripsienpidennys kotona.

Kuka haaveilee pitkistä ja upeista ripsistä? No minä ainakin. Omat ripseni ovat ne surullisen kuuluisat alaspäin sojottavat poronripset. Olen jo vuosia haaveillut, että otattaisin ripsienpidennykset, mutta kertaakaan en ole niitä ottanut. Olen kuullut niistä sen, että omat ripset ovat sen jälkeen ihan haperoa ja huoltoväli on kuitenkin muutama viikko. Kallistakin touhua se on.

Mikä siis neuvoksi poronripsimuijalle? Tavalliset ripsarit ovat harvassa jotka oikeasti sopivat ja irtoripsien suhteen olen täysin kädetön. Tähän asti olen ollut tavallisten luottoripsarien varassa ja vaan uneksinut Iines Ankan ripsistä jotka voi halutessaan vaikka kammata niskan taakse.

Sitten ihana yhteistyökumppanini Cosmerya lähetti minulle testiin tämän:

Silk Fibre Lash Mascara Extensions. Eli kuituripsari. Kupletin juoni menee niin, että ensin ripsiin laitetaan geeliä (mascaraa tuosta pidemmästä hylsystä) ja sen päälle kuituja (lyhyempi hylsy). Kun haluttu määrä kuituja on ripsissä, lopuksi levitetään vielä haluttu määrä geelimascaraa päälle. Ja avot, sinulla on kilometriripset!

Geelimascara on todella mustaa ja helposti levittyvää. Se on aivan normaalia ripsiväriä. Harja on hauska hieman spiraalin muotoinen ja sen avulla on vaivatonta levittää mascara ripsille. Kuidut ovat puolestaan hahtuvia, höttömäistä mustaa hattaraa. Kieltämättä ensin olin hieman skeptinen näiden suhteen, että noinkohan niitä on silmänaluset täynnä, mutta ei. Kuidut pysyvät yllättävän kiltisti tuossa omassa harjassa eivätkä lentele ympäri naamaa.

Näin kauhean surullinen on mun ripsitilanne kun ne ovat tilassa au naturel. Tässä ei ole taivutuksia eikä mitään muutakaan. Mulla on paljon ripsiä, mutta ne on tuollaiset ihan köpöt. Voitte siis ymmärtää, että tälläisillä ripsillä ei paljon juhlita. Kaikki pidennysapu on tervetullutta.

Tässä on yksi kerros geelimascaraa. Ero on jo huomattava.

Kerros kuituja on nyt lisätty.



Tämä tuote on mulle kuin räätälin työnä tehty. Näin herraskaisia ripsiä ei ole tässä naamassa ikinä ennen nähty. Todella helppo käyttöinen ripsienpidennys kotona! Pidennykset pysyvät moitteettomina pesuun asti eivätkä kuidut tosiaan varise poskille. Ripsari ei muutenkaan suttaannu eikä mössäänny silmien ympärille vaikka meno yltyisikin astetta hurjemmaksi. Pidennykset saa poistettua pelkällä lämpimällä vedelläkin, mutta itse olen poistanut nämä samaan tyyliin kuin minkä tahansa muunkin ripsarin, eli kaksoispuhdistuksella (öljy + putsari).

Tässä vielä pari kuvaa erään toisen päivän meikistä jonka pääosaan jätin nimenomaan pelkät ripset:



 Mä olen aivan liekeissä tästä tuotteesta! En ole koskaan millään ripsarilla saanut näin hyvää tulosta aikaan! Ja näin ollen, en kaipaa mitään perinteistä ripsienpidennystä, koska tällä saa aikaan näin hyvän lopputuloksen :) ja on huomattavasti huokeampi vaihtoehto.

Siispä lyhytripsiset siskoni, hankkikaa tämä. Ette kadu. Minusta tuli fani ensi kokeilusta lähtien, ihan paras tapa saada kauniit ripset.




Tuote saatu blogiyhteistyön kautta testattavaksi.

12 kommenttia:

  1. Vau, kyllä teki kauniit ripset! :) Onko ripsari muuten siis ihan vesiliukoikoinen, vai lämpimällä poistettava? Mietin täällä vaan että olisiko mitään mahdollisuuksia pysyä mun onnettomissa ongelmaripsissä.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vaan tehnytkin! :) Ja kiitos, olen itsekin tästä ihan, että WOOOT!! :D

      Tämä on aivan tavallinen ripsari poiston kannalta eli lähtee tosiaan pelkästään lämpimällä vedellä tai sitten ihan normisti silmämeikinpoistoaineella/muulla vastaavalla meikinpoistotuotteella :)

      Poista
  2. Jee, tämä tuli tarpeeseen! Uskon kun sanot, että hyvä on.
    Ja jos tosiaan pysyy ripsissä eikä karise poskille, olen myyty :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä pysyy ripsissä eikä varise! :) Tuo kaikkein alin kuva on otettu kännykällä illalla kun olin aamulla laittanut ripsarit, yhtään ei ole varissut :)

      Poista
  3. Tää sun blogin seuraaminen rupee tuleen aika kalliiks mulle - arvaa onks mun ihan pakko tilata itelleki tällänen?! ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D hahaa, sitä nämä blogit teettävät, myös mulle!

      Olen jo pitkään suunnitellut hommaavani paidan jossa lukee:

      Blogs made me buy it!

      :D :D

      Poista
  4. Mulla oli joskus Talikan ripsikuidut käytössä ja olihan ne tehokkaat. Purtilo taitaa olla jossain vielä tallessakin, tarttiskin etsiä se. Lopetin sen käytön kun tuntui, että se pikkuhiljaa teki ripsiväristä ihan könttäisen kun niitä kuituja kuitenkin aina tarttui vähän mukaan siihen ripsarin harjaan. Ostin kuidut joskus Sokokselta muistaakseni mutta siitä on jo aikaa, en tiedä onko niitä edes enää Talikan valikoimissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä ei ole vielä antanut mitään kökkööntymisen merkkejä :) onneksi!

      Poista
  5. No jo on eroa! Lyhyet ripset omaavana tää kyllä kiinnostaisi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koklaa ihmeessä! Itse tykästyin tähän ihan täysillä! :)

      Poista
  6. Pororipsimuija, REPS :D

    Kiva on tuotekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D no sellainen mä oon!

      On, ihan superkiva :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)