torstai 18. joulukuuta 2014

Nonnulan tämän hetken suokkarit.


Päätin jakaa teidän ihanien kanssa muutaman vinkin mitkä ovat omia henkilökohtaisia suosikkejani tällä hetkellä.

Olen varmaan manannut hyvän onneni johonkin suohon, koska nyt laitan kuvan näistä kavereista. En ole koskaan ollut mikään huulirasvojen suurkuluttaja, koska huuleni eivät vaan kertakaikkiaan ole kuivuneet. Paitsi nyt! En tajua mikä spitaali mun huuliin on iskenyt, mutta ne eivät ole koskaan olleet näin kipeät. Kuivuvat, kiristävät, verestävät.....kaikkea ihanaa ja miellyttävää. Tämän nelikon + Bepanthenen kanssa on menty kohta kaksi viikkoa. Ja tilanne on vaan edelleen päällä. Ehkä seuraavaksi mun huulet vaan tippuvat pois? Toivon mukaan niiden tilalle sitten kasvaa uudet.

Jos joku ihmettelee mikä tuo sininen huulirasvaufo on, niin kerrottakoon, että se on EOS:n huulirasva maussa mustikka. Sain sen #ilonanpikkarien goodiebagista ja tuotteena oli mulle aivan uusi tuttavuus. Hauska ja hyvä tuote. Blistexit ovat taattua peruskauraa kun puhutaan huulien hoidosta ja tuo Nivean mustikkabutteri tuli tänä syksynä aiemmin Livboxista. Taisin uhota reteesti juuri niihin aikoihin, että minä en tämmösiä huulivoiteita tarvitse... Jep, olin väärässä.

Himalayan Herbalsin kulttirasva tuli ajat sitten blogin kautta testiin, mutta nyt vasta pääsee esittelyyn. Tämä voide on saavuttanut sellaisen maineen, että pahimman hypetyksen aikana tämä loppui suurimmista marketeista kokonaan. Lentoemot ovat roudanneet tätä Aasiasta jo pitkän aikaa ja nyt tätä saa ihan lähiprismastakin. Siis jos niitä vaan on enää hyllyssä jäljellä. Hinta on todella edullinen, muistaakseni noin alle 4 euroa.

Mulla on tämä käytössä silmänympärysvoiteena päiväkäytössä ja voin kertoa, että kyllä silm.ymp. tykkää! Tuote imeytyy todella hyvin ja siinä on kiva, raikas tuoksu.

Mä en vaan voi elää ilman hiusten selvityssuihketta. GLISSin Ultimate Oil Elixir on niin laatukamaa, että morjes. Parasta markettiantia.

Talvella iho kuivuu niin, että pölinä vaan käy. Avon toi myyntiin Skin So Soft -sarjan Soft & Nourish voiteen jossa voisi vaikka uida. Tai asua. Niin järjettömän hyvä voide meille kuivaihoisille. Plussana ihana tuoksu! Rakastan!

Sain yhteistyökumppaniltani Cosmeryalta testattavaksi Cattierin päivävoiteen rasvoittuvalle/sekaiholle. Cattier on mulle uudempia tuttavuuksia luonnonkosmetiikan saralla ja ihana tuttavuus onkin. Kehitin tämän voiteen kanssa heti tulisen rakkaussuhteen, koska tämä on iholleni aivan täydellinen. Plussaa pumppupullosta! Ja hei tsekatkaa koko, -50 ml! Ei mikään pieni piipero! Iho on kyllä tykännyt! Pysyy mattana, mutta ei kiristä yhtään. Ei näy finnejä eikä muutakaan kutsumatonta vierasta naamassa. Täydellinen tuote! Täältä voit tilata itsellesi tämän, jos alkoi kiinnostaa. ( Ja lukijoilleni se -15 % aletta koodilla NONNU15)

Hain jokin aika sitten eräästä kampaamosta Color Maskia ja siellä oli Matrixin tuotteet tarjouksessa. Iloinen myyjä ympäripuhui mut kokeilemaan sarjan siloittavia tuotteita. Olin ensin vähän, että njääh, mutta ostin nämä kuitenkin. Hillosin näitä kaapissa aika kauan kun en jotenkaan vaan innostunut kokeilemaan näitä. Matrix on mulle vähän sellainen nobodymerkki, mulla ei ole oikein mitään mielipidettä tästä sarjasta. Paitsi nyt! Jessus, nämä meni kertaheitolla HG-sarjaan niin, että sujahti! Ja nyt olen tilaamssa eräästä nettikaupasta näistä 1000 ml:n ammattilaiskoot....hehe :D

#ilonanpikkarien goodiebagista tuli myös tämä ihanuus. Neutrogenan käsivoide. Ihan peruskamaa tämäkin ja saa varmaan ihan mistä tahansa marketista, mutta ai että kun on kuulkaa hyvää käsirasvaa! Me likey!

#ilonanpikkareista tämäkin, tosin vaihtotoripöydästä. Ei mitään hajua kenen lakka tämä alunperin oli, mutta nyt se on mun! Ja kiitos siitä! Aivan ihana väri, 140 Hawaiian Punch. Voisin laulaa niinkuin Teflon Brothers, että sä oot jeejee!

Mitkäs on teidän tämän hetken suosikkeja?

12 kommenttia:

  1. Kiitos, sain heti hyvät naurut aamusta spitaali-huulista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D ole hyvä! :D Joo, en tiedä mikä rutto mulle on iskenyt, mutta se tuntuu vievän meikän huulet mukanaan! :O

      Poista
  2. Annoin tuon käsivoiteen miehelle töihin käytettäväksi ja on ilmeisesti ollut siihen ihan tyytyväinen. Matrixit on tosi edullisia, juuri katsoin että lähikampaamo mainosti tuollaista sh+ha-pakkausta 14,90€!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käsivoide on kyllä tosi hyvä! Ja sopii tosiaan miehillekin kun ei ole mikään naistuoksu :)

      Kannattaa koklata tuota Sleek-sarjaa, ihan älyttömän hyvät! :)

      Poista
  3. Tuo Glissin selvityssuihke meni heti ostoslistalle!! ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D kannattaa ostaa se! Aivan tykkituote!

      Poista
  4. Mulla on toi sama Glissin jätettävä suihke ja morjes että tukasta tulee kiiltävä ja sileä..! (Kyllä, mulla, kampaajalla. Ei kerrota kenellekään ;) Olin mainoksen uhri)

    Matrix on hyvä merkki, mutta jää meilläkin vähän vahingossa muiden merkkien jalkoihin, harmi kyllä. Ehkä hieman halvahkon (?) näköiset pakkaukset tekeen sen.. moni asiakas jää epäileen, kun näitä suosittelee hyllystä. Sanon aina, että kokeilemisen arvoisia, antaa vaan tilaisuuden :) Moni on kyllä jälkeenpäin kehunut..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi Glissit ovat sairaan hyviä, mutta ilmeisesti ovat aika lailla samaa kamaa kuin Bonacuret? Ainakin se kuuluisa Glissin öljy ;D

      Se on totta, että ne pakkaukset ovat vähän blää :/ Mutta sisältö rokkaa!

      Poista
  5. Mullakaan ei ollut aikoinaan niin minkäännäköistä kiinnostusta Matrix-sarjaan... Sitten ostin ystävämyynnistä (vuosi sitten?) kosteuttavan hiusnaamion kun nyt niin halvalla sai. Ja herranjumala, se oli ehkä parasta ikinä! Aivan superhyvä tuote ja superyllättäjä myöskin. :D Nyt mulla on käytössä kosteuttava shampoo, ja se ei oo yhtä hehkutuksen arvosta, mutta ihan ok kuitenkin.

    Himalaya Herbalsia täytynee kokeilla, äitikin osti sitä hypetyksen alettua ja kehui hirveästi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on just parasta kun joku sellainen tuote, josta ei ole niin ollut kiinnostunut, osoittautuukin ihan helmeksi! :)

      Kannattaa kokeilla Himalajaa! Ihan superhyvä sarja! Mulla on tulossa juttua muutamasta muustakin tuotteesta siitä samasta sarjasta ;)

      Poista
  6. Mä toin ton kynsilakan. :) Kivaa, että löysi hyvän kodin (oli ihan iskemätön)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin! Mä taisin ottaa sun tuomia lakkoja useammankin :D että kiitos vielä kerran! <3 (seuraavalla kerralla kun sulla jää lakkoja käyttämättä, postita ne vaan suoraan mulle :D :D )

      Poista

Kiitos kommentistasi :)