torstai 4. joulukuuta 2014

Ihmekiharrin.

Kotiäitinä ollessa tulee joskus tuijoteltua tv-shopia. Kyllä vaan, myönnän tälläisen syntini. Yleisesti ottaen teeveeshopin kamat ovat hieman too good to be true ja suhtaudun aina varauksella niiden suuriin lupauksiin. Tuotteita kehuvat todennäköisesti työttömät näyttelijät jotka eivät ole ikinä edes testanneet kehumiaan tuotteita.

Kiinnostukseni kuitenkin heräsi yllättäviin sfääreihin asti kun olin jo nähnyt tämän mainoksen useamman kuin kerran:



Uskomaton hiusvehje joka näyttää joltain 80-luvun pilipalikihartimelta, mutta lupaa korvata föönistä suoristajaan asti aivan kaikki laitteet. Kiusaus kokeilla kävi liian suureksi ja päätin tilata tämän laitteen. Olihan siinä kuukauden palautusoikeus jos se olisi ollut aivan sutta ja sekundaa.


Kiharrin on kohtuu kevyt ja siinä on pyörivä, todella pitkä johto. Lämpötiloja on tosiaan ne kaksi, lämmin ohuille ja kuuma paksuille hiuksille. Mulla ei ehkä ole enää niin paksut hiukset kuin ne joskus olivat, mutta koska ne ovat luonnonkiharat, olen käyttänyt kuuminta lämpötila asetusta, että suortuvani talttuvat paremmin.

On aivan totta, että harjaosasta voi ottaa paljaalla kädellä kiinni eikä näpit pala. Tällä ei saa mitään nästejä palovekkejä naamaan (kuten suoristusraudalla, nimimerkillä sattuu v*tusti kun tekee niin-76) ja koska tässä on se hifitason ionijutska, niin hiukset kiittävät ja kumartavat. Kiharrin liukuu älyttömän hyvin hiuksissa ja jättää jälkeensä kiiltävän, kauniin jäljen. Vähän niinkuin kampaajalla olisi käynyt.

Demonstraatio: Mun hiukset yleensä aamuisin näyttää tältä. Jos pesen illalla hiukset, en koskaan nykyisin enää föönaa niitä, vaan laitan ne letille yöksi. Ja aamullahan ne ovat sitten tämän näköiset.



Simsalabim! Kihartimen jäljiltä ne näyttävät tältä! Olen kauan kaivannut laitetta jolla saa tälläiset Ruotsin miljonääriäiti-kiharat ja nyt mulla on sellainen! Ooh! (Vai sanoisko Ååh?) Vieläkin upeamman lopputuloksen saa kun laitan pidennykset paikoilleen ja laulatan kiharrinta myös niissä.

En voi sanoa laittaneeni rahaa hukkaan. Ihan törkeän hyvä laitehan tuo on, vaikka onkin teeveeshopista. Ainoa mikä tuossa mainoksessa on kukkua on aika joka menee käsittelyyn. Kolme minuuttia, my ass! Mulla menee kyllä ainakin 10! Mutta tämä annettakoon anteeksi ;)

Laitteen hinta postikuluineen oli noin 130 €.

Onko ruudun toisella puolen joku muukin tämän fani?


10 kommenttia:

  1. Mua kans naurattaa noi, kun luvataan, että parissa minuutissa valmista. Mun nopeudella ei ihan onnistu! :D Nätit kiharat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä en saa kolmessa minsassa aikaan muutakuin sen, että laitan tuon vehkeen lämpiämään :D

      Kiitos! :)

      Poista
  2. Ihana tukka! :) Mäkin olen joskus vuosia sitten sortunut tilailemaan tv-shopista, haha. Muistan tilanneeni ainakin pari jotain kuntoiluvempainta, hah! :D Kyllähän siellä on vaikka mitä :D Nyt vaan ei ole tullut katottua telkkaria just silloin, kun ne mainokset pyörii. Oon varmaan jäänyt monesta uutuudesta paitsi ;)

    PS. Mä saisin kolmessa minuutissa laitettua hiukset ponnarille, siinä se! :D Oon aika toivoton tukanlaittaja. Remingtonin uusi Your Styler Kit on ollut mulle oikea pelastus. Sen myötä oon innostunut pitämään pitkiä hiuksiani enemmän auki, vaikka yleensä laitan ne ponnarille, kun se on nopein ja helpoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Mä olen kans yleisesti ottaen ihan surkea laittamaan omia hiuksiani, ne on aina ponnarilla vaan :D mutta tämän laitteen ansiosta tulee pidettyä kyllä enemmän auki :)

      Poista
  3. hei kiva kun joku on oikeasti testannut tätä! :D itsekin tietty katellu vähän silleen että mikäsmikäs. yllättävän nättiä kiharaa kyllä tulee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tämä kyllä tosiaan yllätti! En olisi oikeasti uskonut, että tämä toimii! :D mut kyl se vaan niin tekee!

      Poista
  4. Iiiihanat kiharat! Nyt mun tekee mieli tilata toi kiharrin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilaa ihmeessä, on kyllä täysin hintansa arvoinen :)

      Poista
  5. Ihan mahtavaa, kiitos tästä postauksesta! Minua nimittäin odottaa kotona tuo sama kiharrin testausta ja nyt en yhtään malta odottaa, että saan sen käsiini. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä! :) Tämä on kyllä mahtava laite ja sulla on niin ihanat hiukset muutenkin, että saat tällä taatusti aivan jumalaisen kuontalon aikaan <3

      Poista

Kiitos kommentistasi :)