tiistai 23. joulukuuta 2014

Gloria Gloria halleluja.

Kyllä. Minäkin tilasin. Nimittäin tämän:

Sattumalta bonggasin meidän bloggaajien Facebook-ryhmässä Kissiksen kommentin, että tämmöstä boxia olisi tyrkyllä. Koska tyrkyllä oli myös alekoodia, pakkohan tämä oli sitten heittää tilaukseen. Hinnaksi alekoodin jälkeen jäin 19,90 €.

Tadaa! Seleboxi, alusta loppuun. Ihan mitään Kuuhun lennättävää fiilistä en saanut avattuani boxin, mutta hyvän mielen kuitenkin. Kyllä kosmetiikkanarkkari tästä näystä alkaa hyrisemään ilosta. Ei huano. Tämän tyyppistä boxia voisin tilata kotiin vaikka joka kuukausi.


Tämä tuote oli ehdoton lempparini boxin antimista. Clarinsin huulipuna. Jos ostan selepuolelta jotain, ostan melkeinpä huulipunaa. Siksi olin tosi iloinen tästä. Olen niin kamalan huono kiiltojen kanssa, mutta huulipunatyttö olen sataprosenttisesti.

Glamglowta, joo jees pliis. Tästä olisi voinut ottaa vaikka isommankin tuubin :P Nämä GG:t on vaan niin puhdasta rakkautta ettei tosikaan. Ja tätä kyseistä versiota en ole päässyt vielä koskaan testaamaan, joten siinäkin mielessä kiva bonus.

Mjooh. See by Chloe tuoksu. Vaikka olen hajuvesiin friikatanut ihan täysin, tämä kyseinen tuoksu ei vaan iske. Mun nenään tämä tuoksuu vanhalle omenapiirakalle. Kissikseltä olin ostamassa tätä kertaalleen, mutta kun kävin tätä tuoksuttamassa, peruin ostoaikeeni. Ei vaan toimi mun iholla yhtään.

Tästä olin ensin, että Osis, miksi markettimerkkiä on tässä boxissa mukana? Kunnes muistin, että Osis on kait edelleen ihan kampaamokamaa. Sitä kun saa nykyisin Tokmannilta ja varmaan kohta R-kioskiltakin, niin hieman tämä sele-leima haalistuu. No mutta, emme anna sen nyt haitata. Tämän seerumin (elixirin? mikä tämä on?) on kait tarkoitus silottaa hiuksia. We will see mitä tämä tekee mun takkutukalle.

Ja loppuun Cliniquen superseerumi. Tästä en hihkunut riemusta oikeastaan ollenkaan, koska olen saanut testata tätä pr-toimiston kautta jo kertaalleen ja enkä suuremmin tykännyt tästä. Se rullaantui iholla ja oli seerumiksi mun mielestä vähän liian voidemaista. Mutta uskon, että ystäväpiiristäni löytyy joku kuka haluaa antaa tälle hyvän kodin ;)

Semmonen boxi oli seleboxi! Lämmittikö sisältö mieltä vai oliko pettymys?



7 kommenttia:

  1. Nyt vähän harmittaa, etten tilannut tätä! Ajattelin, että tuossa boksissa olisi kaikkea +40 iholle tarkoitettuja ryppyvoiteita, mutta siinä tulikin kaikkia tosi kivoja juttuja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tullut yhtään ryppyvoidetta, jos tuota seerumia ei lasketa sellaiseksi :) Kuulin tosin, että tämä boxi taisi olla kertaluontoinen juttu ja jatkoa ei ole luvassa :( Miesten boxi tosin tekee paluun!

      Poista
    2. Toi seerumi on ihan älyhyvä!

      Poista
  2. Heh noin mä tän boksin alusta asti kelasinkin, että ei nyt mikään JIPPIAIJEE! -boksi, mutta luulen, että about kaikki tän boksin tilanneet tykkäävät boksista EDES VÄHÄN.

    VastaaPoista
  3. Nämä boksintekijät eivät taida oikein hallita asiakkaiden segmentointia. Eihän kaikki potentiaaliset boksiasiakkaat ole kiinnostuneita saman tyyppisistä tuotteista. Ellen olisi muuttamassa ulkomaille niin varmaan tilaisin tällaisen sele-boksin itselleni. Mitä olen bloggaajien Livbox-esittelyitä seurannut niin en kyllä olisi tykännyt yhdestäkään tänä vuonna ilmestyneestä boksista...

    God och glad jul, Nonnu! Och gott nytt år till dig och hela din familj :)

    VastaaPoista
  4. Harmittaa, etten tilannut tätä! Ensi kerralla sitten, jos tällainen vielä ilmestyy!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)