keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Glamnaama.

Nyt oikeesti. Olen löytänyt sellaisen HG-tuotteen, että morjes! Ei melkein löydy sanoja, joten tässä kuva:

Ikoniset Glamglow tuotteet ovat saaneet muijat ympäri maailmaa tekemään aaltoliikettä ja huokailemaan kuinka supereita nää tuotteet ovat. Enkä kyllä ihmettele enää yhtään. Mä liityin just nyt niihin muijiin kun sain tämän.

Sain tilaisuuden testata tätä kuvassa näkyvää naamiota joka sisältää supermutaa ja se taas puolestaan putsaa ihon kaikesta skököstä. Kuulostaa niin hyvälle, eikö.

Hei nää pakkauksetkin on ihan törkeän kivoja. Ja flirttailevia. 


Purkin sisältö on kuin merenmutaa ja tuoksu on myös mutainen. Eli tuoksu ei tässä hurmaa, ainakaan mua. Tämä Supermud on tarkoitettu miehille, naisille ja kaikille ihotyypeille. Sitä voi käyttää koko kasvoilla tai vain ongelmakohdissa. Koko kasvoille käytettynä purkki riittää 17 hoitokertaan, pelkkiin ongelmakohtiin käytettynä 1000 hoitokertaan. Sen vaikutusaika on 5-20 minuuttia ja se kuivuu iholle, kuten savinaamiot tekevät.

BÖÖÖ! Tätä testatessani onnistuin pelästyttämään tällä lookilla lapseni niin, että hän juoksi itkien isin syliin...no en ihmettele, kyllähän tässä aika mörkönä ollaankin. 
Annoin naamion vaikuttaa koko 20 minuuttia ja pesun jälkeen vaan hipelöin naamani typerä virne päällä. Herramunvereni, EI VOI OLLA NÄIN sileä ja pehmeä! Mistään ei tule näin supernaama! Apua! En enää yhtään ihmettele miksi näitä kehutaan. Taikaa purkissa. Selkeesti. 

Mä rakastuin. Pysyvästi.

Tykkääkö joku muu näistä? (tyhmä ja retorinen kyssäri tähän loppuun...)

Jälleenmyynti: Stockmann-tavaratalot, Sokos ja Kicks-myymälät.
Suositushinta n. 50 €.

Tuote saatu blogin kautta.

14 kommenttia:

  1. Varmasti on hyvä tuote, mutta mutanaamioksi hurjan hintava :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä tämän sarjan tuotteet ovat valitettavan kalliita, mutta on nämä kyllä ihan tautisen hyviäkin!

      Poista
  2. Aion ostaa, heti kun rahaa liikenee jostain. Sen verran suitsutusta tullut joka tuutista. Onko kukaan muuten antanut näille tuotteille negatiivista palautetta? Muusta kuin hinnasta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole kuullut mitään negaa näistä, paitsi tosiaan hinnasta. Aivan huipputuote!

      Poista
  3. Mä tiedän, mikään muu mutanaamio ei tee niin pehmeitä kasvoja, joten jotain muutakin se sisältää. :p

    VastaaPoista
  4. Tämä on NIIIIIIIIN hyviä. Ja ihan hintansa arvoisia, todellakin ;) Mä rakastan eniten ehkä sitä alkuperäisintä mustaa naamiota, se kirvelevä fiilis naamalla on mahtava. Sydämiä! <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on kyllä niin joka centin arvoisia <3<3<3 Parasta mutaa!

      Poista
  5. Mä oon kerran yhtä Glamglow näytettä kokeillut ja se oli IHANA! Oon haaveillut ostavani noita, mutta ainakaan vielä rahatilanne ei oo ollut sellainen, että oon pystynyt ostamaan :)

    Mä muuten muutin blogini linkkiä, niin jos sä haluut sun sivupalkkiin päivittää sen, niin se on:
    http://mypersonalgalaxyy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nämä ovat kyllä hurjan hintaisia, eikä kotiäidin kukkarokaan oikein näistä hinnoista pidä :(

      Hei, hyvä kun ilmoitit! :)

      Poista
  6. Paras kasvonaamio jota oon tähän mennessä kokeillu, ja luulempa kyllä, että tässä tuun pysymään :)

    VastaaPoista
  7. Hitsit kun tästä olis saatavilla joku pienempi ja edullisempi näytepurnukka. Monesti on tullu vilkuiltua tätä nettikaupasta, kun kaikki kehuu tätä tosi hyväksi. Olis varmasti nannaa mun kasvoille kun ennen menkkoja pukkaa näppylää. Mistä näkee tämän tuoteselosteen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältä löytyy kaikki speksit tuotteesta:
      http://maisondebeaute.fi/glamglow/youthmud/index.html

      :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)