torstai 27. marraskuuta 2014

Köyhän naisen Shalimar.

Ranskalainen rakastaja Yves viskasi meille kosmetiikan tyttärille iloisen Halloweentärpin ilmoille: ekaksi ostoskoriin klikattu tuote lähtee ilmaiseksi!

Oho, mun ostoskoriin klikkaantui tälläinen ovh 65 € maksava Voile D'Ambre vaikka en tuntenut tätä kaunotarta ollenkaan entuudestaan. Mutta koska tässä luvataan jo nimessä meripihkaa, mikään ei voi silloin mennä vikaan.

Eikä mennytkään. Vähän olin jännässä kun paketin saavuttua raastoin paketista muoveja irti ja otin ensinuuhkaisut. Herramunvereni, tämähän on kuin Guerlainin Shalimar! En lähde mihinkään plagiointisyytteisiin ranskikseni suhteen, koska oikeasti olin niin iloinen, että tämä on HYVÄ! Suorastaan uskomattoman hyvä!

Nämä Secrets D'Essences -sarjan tuoksut ovat saaneet tuoksuista innostuneilta kollegoiltani kiitosta, enkä enää ihmettele yhtään. Ranskalainen loverboy on kuulkaa parantanut laatuaan kuin possu juoksuaan.

Olen niin rakastunut tähän tuoksuun, että tällä ollaan menty jo muutama viikko täysin yksiavioisesti. Kuherruskuukausi on menossa. Saa nähdä kauanko kestää. Todennäköisesti kauan.

Ei huono, sanois Uotisen Joppekin.

4 kommenttia:

  1. Secrets D`Essenceset ovat mun YR suosikkeja, ne eivät häviä missään muille tunnetuille tuoksubrändeille. Pullotkin on mun makuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne taitaa olla todella laadukkaita kautta linjan! :) Mua himottaisi hommata myös Vanilla Noir!

      Poista
  2. Mullakin on tämä, en vain ole pitkään aikaan käyttänyt, pitääkin muistaa taas kokeilla, itsellä nämä tämän tyyliset tuoksut tekee aina talven tullessa vyöryvän paluun. Shalimaria en tästä ole löytänyt, mutta toisaalta en ole Shalimarin fani joten sen tuoksuttelu on ollut aika vähäistä.

    Secrets D'Essence on todella hyvä sarja. Vanilla Noir on aikas ihana, suosittelen lämpimästi hankkimaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistelinkin, että et ole Shalimarin ystävä :) mä niin haluisin sen Vanilla Noiren! Nyt on YR:llä Black Friday koko viikonlopun, ehkä mä sorrun! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)