perjantai 12. syyskuuta 2014

Syyskuun LivBox!

Dingdong, sanoi ovikello kun postimies sitä rinkutteli. Ja ojensi mulle tämän, syyskuun LivBoxin. Sain viime kuussa ekan boxini blogin kautta ja koska se boxi oli niin älyn kiva, odottelinkin jo vähän tämän kuukauden boxia saapuvaksi. En ollut spoilannut yllätysmomenttia itseltäni etukäteen ja kurkkinut Facebookin keskusteluketjuja aiheesta vaan säästin yllärit avaamisvaiheeseen!

Livbox nauha oli tällä kertaa lila. Mitähän se lupailee? Onko sisällä jotain mustikkaisia tuotteita?

Kas, voisin olla vaikka ennustaja! :D Mustikkainen Nivean Lip Butter! Mä en ole mikään huulirasvojen ylin ystävä, käytän niitä yleensä siinä vaiheessa kun huuleni ovat jo rohtuneet rikki, mikä ei ole lainkaan järkevää tai millään lailla viisasta. Älkää siis tehkö niin kuin minä teen. En jaksa siis innostua huulirasvoista kauhean isosti, mutta boxin avaamisen jälkeen luin kollegojen kokemuksia tästä ja siellä jopa jotkut huulirasvojen vihaajatkin ylistivät tätä kuin uskoontulleet. Joten kaipa tämä käyttöön lähtee. Nuuhkisin muuten tuoksua tuosta kannen läpi ja yllättävän paljon se siitä tuntui. Ja se on kyllä IHANA.

Tästä tykkäsin! Oh boy! Lumpun geeliputsari joka tuoksui aivan jumalaiselle. Tuoksusta päätellen voin jo melkein sanoa, että tämä on taatusti hyvä putsari. Eihän hyväntuoksuinen putsari voi olla huono? Ja ihanaa, että sain juurikin tämän GEELIversion. Vaikka vaahdotkin ovat mun suokkareita, niin geeliä käytän kaiken mieluiten aamuisin kun haluan herättää mun naaman uuteen päivään. Vaahto on liian pehmeää siihen hommaa. Naama nukahtaa vaan uudelleen uneen jos sitä hivelee jollain pehmeällä vaahdolla. Juuei. Geeliä sen pitää aamulla olla! Nih!

 
Tämän nähtyäni olin vähän, että hellou mummotuoksu! Mutta sitten luin, että tässä on tuoksu uusittu. No siinä tapauksessa mua voisi kyllä kiinnostaa, koska lakkahan on aivan loistavaa. Tuoksuhan on tässä ollut se mun pahin vihollinen, ei koostumus. Alkuperäinen tuoksu on vaan niin +70 vee, että pois alta, täältä mä tulen rollaattorilla kahtasataa. Mutta tämä versio 2.0 voi toimia.

Lorkun naamarasva. Mjoo. Pyörittelin pakkausta kädessäni ja huomasin yhdellä sivulla jonkun ikähaitarikuvan ja tämä osuu välille 20-30. No mä oon 38, että taitaa sen puolesta olla vähän heppoista voidetta mun naamalle? Ehkä kokeilen tai sitten laitan kiertoon. Ihanan värinen pakkaus tosin. Pinkistä plussaa.

Minikokoinen tuubi L'Occitanen kulttikäsirasvaa. Mä olen varmaan ainoa ihminen maailmassa kenen mielestä tämä tuoksuu, noh, -mummolle! Tämäkin! Tuoksu on vaan niin visto vaikka voiteen koostumus rokkaisikin kuin Jagger. Tämän voin laittaa käsilaukkuun hätävaravoiteeksi, vaikka tiedän, että inhoan tämän tuoksua. (Tulihan nyt varmasti selväksi, etten pidä tästä tuoksusta?)

Katy Perryn uusin versio Killer Queen -tuoksusta. Mulla on alkuperäinen KQ-tuoksu ja tämä oli mielestäni poikennut siitä kauas, mikä on kyllä hyvä juttu. Ei kai kukaan ostaisi samaa tuoksua eri värisessä pullossa? Ihan kiva vaniljatuoksu, ei mikään Kuuhun lennättävä, ehkä vähän teini, mutta voisin luultavasti käyttää jos saisin normikokoisen pullo. Ilmaiseksi.

Syyskuun boxi oli astetta marketimpi kuin elokuun ja oli vähän mummo meets teini-tyylinen, mutta silti minusta kokonaisuutena ihan peruskiva :) Ei huano, niinkuin Uotisen Jormakin sanoisi.


Boxi saatu blogiyhteistyön kautta.

16 kommenttia:

  1. Mä taas käytän vaahtoputsaria mieluiten just aamulla! :D Tommoset geelit on liian vahvoja aamuun, haluan iholleni pehmeän herätyksen. :D Mutta geeli tuli mullekin, onneksi, koska vaahdot on nyt vähän tauolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ihmettelen, että sain geelin, vaikka olen purkkimafian yksi senioreista :D mutta en valita!

      Poista
  2. Oliko tämä sellainen mummoboxi ;D jännä että sinä sait geelin kun me kaikki "vanhemmanpuoleiset" on saatu vaahdot :) kiva boxi oli kyllä, minä tykkäsin :) mulla on huulirasvoja vessan kaapissa ja käsilaukussa, kunnon addiktiohommaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tais olla :D No älä muuta sano, ihmettelen kans, että sain geelin! o.O mutta en valita! Tää on just hyvä!

      Poista
    2. Mä en kyllä oikeesti usko, että näitä on iän perusteella edes lähetelty... :P

      Poista
    3. No en mäkään kyllä, jos niin olisi miksi olisin saanut tämän vaikka olen tosiaan tätä senioriosastoa :D

      Poista
    4. Hihii, pakko kommentoida purkkimafian senioriosastoa. Nuori tyttönenhän sinä vasta!

      Poista
    5. :D hahaa, voi kiitos sinä ihana, mutta kyllä mä olen seniorimmasta päästä kun muut ovat 20-30 :D :D

      Poista
  3. Haha, mummo meets teini, ihan paras :D Mun lemppari tästä boksista oli toi Lumenen putsari, oon niin tyytyväinen kun sain myös ton geeliputsarin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D

      Putsari vaikuttaa todella hyvältä! Teen siitä ehkä oman postauksen!

      Poista
  4. Mummo meets teini :D Mä olisin ottanut mieluummin vaahtoputsarin.

    Pettymystä oli kyllä yleisesti ottaen ilmassa, koska se elokuun boksi oli vain niin älyttömän hyvä. En tiedä voiko niin hyvää boksia enää tulla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se elokuun boxi oli kyllä mieletön! En laittaisi pahakseni jos sellainen tulis joka kuukausi kotiin :)

      Poista
  5. Naama vaan nukahtaa uudelleen :D, voi että mä nauroin :) :). Kiva analyysi! Aika paljon tuotteita boksissa minusta, kivojakin. Elnettin kulta on kyllä legendaarinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D no kyllä se naama nukahtaa jos sitä vaan aamulla silittelee jollain superpehmeellä :D

      Elnett on kyllä omanlaisensa lakka :)

      Poista
  6. Hei, joku muukin tietää sanan visto! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jo vain veikkonen minä visto-sanan tiiän :) Rovaniemellä olen kaikki lapsuuden kesät viettänyt kun on isän puoleinen suki sieltä käsin kotoisin :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)