tiistai 9. syyskuuta 2014

Mun perhoset taisi karata vuorille.

Lavera heitti markkinoille jälleen uuden ripsarin, Butterfly Effect-kuitumascaran. Ripsarin sanotaan antavan viuhkamaista kaarevuutta vain yhdellä harjanvedolla.

Harja on isohko ja kumiharjaksinen. Olen hieman enemmän nyt lämmennyt näille kumiharjoille, kiitos Max Factorin, mutta silti mua saa kyllä vakuutella näistä. Ripseni ovat hankalat. Ne eivät ole kaarevat luonnostaan, vaan joudun aina käyttämään taivutinta. Mitenkään superpitkätkään ne eivät ole joten kuitumascarat ovat kyllä ystäviäni siinä mielessä. Vaadin ripsariltani todella paljon, enkä voi koskaan ostaa loppuneen ripsarin tilalle tyyliin sitä mikä ekaksi osuu kaupassa käsiin.

Miten tämä kanssa sitten kävi?


Odotukset tämän suhteen olivat optimistiset, koska tämä on kuitumascara. Kuidut antavat pituutta ja kokeilemani kuituripsarit ovat olleet koostumukseltaan yleensä minun itsepäisiin ripsiin sopivia. 

Tässä massa on melko märkää ja isohkon harjan vuoksi onnistuin sottaamaan ripsarilla myös luomeni mustiksi. Koska massa oli niin raskasta, taivutukseni eivät meinanneet pysyä ja etenkin vasemmassa silmässä ripset lässähtiväkin aika nopsaan. Tässä kohtaa uskoni alkoi jo horjua.

Laitoin pari kerrosta ripsaria ja annoin kuivua hetken. Yritin kerrostaa ja saada lisää pituutta, mutta huomasin aika pian, että massa on liian tuhtia siihen hommaan. Ripset alkoivat mennä klimppiin ja lässähtää vielä enemmän. Lopputuloksena oli kuvassa nähtävä melko suttuinen jälki. Näyttää siltä kuin olisin nukkunut ripsarit silmissä.

Päivän mittaan ripsari alkoi suttaantua ympäri silmänympärysihoa ja illalla näytin jo melko lailla pesukarhulta. Poistamisen jälkeenkin ripsaria oli havaittavissa silmien ympärillä vaikka käytän kaksoispuhdistusta.

Valitettavasti tämä ei noussut suosikikseni, vaikka kuituripsari onkin. Minun ripseni vaativat hieman kuivemman ja kevyemmän massan kuin mitä tässä on. Harja oli myös aavistuksen verran liian kömpelön kokoinen, mutta nämä ovat makuasioista. Toiset pitävät isosta harjasta, itse suosin vähän sirompaa mallia.

Minusta ja perhosesta ei nyt tullut frendejä, mutta oletko sinä ystävystynyt tämän kanssa?

Lavera Butterfly Effect -ripsarin suositushinta on noin 20 € ja pakkauskoko on 11 ml.

Tuote saatu blogin kautta testattavaksi.


9 kommenttia:

  1. Mä en ole edelleenkään löytänyt mulle sopivampaa ripsaria kuin Kanebon 38 C. Se on vaan niiiin mun juttuni, etten kerran kokeiltuani ole edes kokeillut mitään muuta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika moni vannoo sen ripsarin nimeen :) mun ripsissä se ei toiminut yhtään, mutta mun ripsiin sopii niin harvat ripsarit juurikin sen takia, että ne on tälläiset alaspäin sojottavat poronripset :D

      Poista
  2. Mä olen jemmaillut tätä ripsaria, mutta nyt kun olen nähnyt monessa blogissa, että tämä ei kovin kummoista jälkeä tee niin mieli halajaa kokeilla, onko tulos oikeasti noin vaatimaton! Luulen, että omissa hennoissa ripsissä tää saattaa olla floppi, mutta pitää testata. :p Kestävyyttä en tältä odota, koska kaikki luonnonkosmetiikan ripsarit on olleet mun silmien alla sutussa alle kahden tunnin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tämäkään Laveran ripsari ei passannut mulle :( en tiedä mikä näissä on, mutta ei vaan toimi. Tässä oli tuo massa niin hurjaa, että sitä ei vaan pystynyt työstämään.

      Poista
  3. Mä oon aika varma, että mä en tykkäisi myöskään tästä ripsarista :D Lavera ei muutenkaan oo mulle mieleinen merkki, joten, tuskinpa tulisin tätä edes kokeilleeksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä vielä toistaiseksi ketään ketä olisi tästä digannut :/ nää luonnonkosmeripsarit ei vaan wörki mulla.

      Poista
  4. Höhö, testasin tän vihdoin ja postaus tulee ulos tossa 10 päivän päästä - mä totesin että tää on mulla paras luonnonkosmetiikan ripsari mitä oon kokeillut. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D no hyvä, että tämä toimi sulle! :) Mulle ei yhtään, niinkuin näkyy :(

      Poista

Kiitos kommentistasi :)