tiistai 2. syyskuuta 2014

Klassikon moderni versio.


Kuinka monelle Cacharellin Anaïs Anaïs-tuoksu on tuttu? Tuoksu on ollut markkinoilla jo vuodesta 1978 joten voitanee puhua klassikosta. Itselläni tätä alkuperäisversiota ei ole koskaan ollut, mutta ystävieni tuoksuhyllystä tätä kyllä löytyi moneltakin. Monelle tämä on niin rakas tuoksu johon ei kyllästy. Anaïs Anaïs on hyvin hillitty kukkaistuoksu ja naisellinen. Se sopii mielestäni aikuisemmalle naiselle sekä nuorelle tytölle. Maailma tässä tuoksussa on jotenkin niin ajaton ja iätön, että se mahdollistaa tämän tuoksun käyttämisen sekä äidillä että tyttärillä.

Tänä kesänä Cacharel halusi juhlistaa klassikkoaan lanseeraamalla tuoksusta modernin version:

Anaïs Anaïs Premier Délice. Tuoksumaailmassa tässä on lähdetty paljon pirteämmille vesille. Tuoksu on ihanan makea, leikkisä, iloinen, kupliva, hedelmäinen. Sen pohjatuoksuna onkin päärynät ja valkoiset kukat. Mukana on myös persikkaa, kaakaota, myskiä, pionia.

Itse ihastuin tähän tuoksuun, rehellisesti sanottuna paljon enemmän kuin alkuperäisversioon joka on minulle hieman liian kukkainen. Tämä sitä vastoin on sen verran pirteä tapaus, että tämä saattaa jäädä tuoksuhyllylleni vakioksi. Rakastun helposti tällaisiin makeisiin hedelmäpommeihin. Joissa on kuitenkin jotain hauskaa twistiä, niinkuin tässä on se kaakao.

Tuoksu tuli myyntiin jo keväällä, huhtikuussa. 

Pullokoko 30 ml, suositushinta noin 30 €.

Kumpi Anaïs Anaïs miellyttää sinua enemmän?

Tuoksu saatu blogin kautta testattavaksi.

9 kommenttia:

  1. Voi voi ! Anais Anais on ollut ensimmäisiä tuoksujani teininä.. Silloin oli kukkaista, nykyään ainakin vapaalla mausteista ja vahvaa muttei liian raskasta... Niin se mieli muuttuu... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoksumaku on täälläkin muuttunut, mä taas suosin nuorena ihan hullun vahvoja tuoksuja ja nykyään tykkään makeista :)

      Poista
  2. Alkuperäinen Anaïs Anaïs on meikäläisen mielestä liiankin kukkainen, mutta tuo uutuusversio vaikuttaa paremmalta. Pitääpä käydä tuoksuttelemassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tämä uutuusversio on todella paljon parempi kuin alkuperäinen :)

      Poista
  3. Mä oon tainnut tätä tuoksuttaakin, mutta en yhtään muista pidinkö tästä :) Pitänee tehdä uusintayritys.

    VastaaPoista
  4. Alkuperäistä tuoksua oon tuoksutellut ehkä joskus vuonna miekka ja kirves, siis jos olen tuoksutellut... Eli siitä ei oo mitään havaintoa. Mutta kuvauksesi perusteella tuo moderni versio olis sellainen josta tää lyyli tykkäisi =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä uskon, että tykkäisit :) tämä on ihana!

      Poista
  5. Mun serkku käytti tuota alkuperäistä, itse en päässyt siihen koskaan täysin sisään. Tätä uutta en ole testannut, pitää tuoksutella seuraavalla Emotion reissulla. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)