maanantai 15. syyskuuta 2014

Huulipunaviikko!

Blogiani päivittäin seuraavat ovatkin varmaan huomanneet, että olen hurahtanut ostelemaan erilaisia huulipunia tässä viime aikoina. Himotuslistalle ovat päässeet sellaisetkin värit joille olen aiemmin vaan pyöritellyt silmiäni. Mutta nyt tuntuu, että mikään väri ei ole liian kummallinen vaan tosiaan haluaisin kokeilla ihan kaikkia värejä. Niitä kummallisiakin ja etenkin niitä jotka ovat mukavuusalueeltani valovuosien päässä.

Koska tämä hulluus ei ole toistaiseksi näyttänyt mitään hiipumisen merkkejä, päätin valjastaa tämän siis teemaviikoksi. Eli tällä viikolla huulet ovat pääosassa näillä hoodeilla.

(Ja vaikka tällä viikolla syynätäänkin huulipunia/huulimeikkejä suuremmalla otteella, postaukset saattavat sisältää myös kuvia silmämeikistä jos sellainen on loihdittu huulimeikin kaveriksi. )

Lähdetään liikkeelle tästä. Perfect Kiss-sarjan Loving Lilac-sävy on helmiäishohtoinen violetti. Mulla on jokin erikoisfixaatio nyt näihin kylmiin sävyihin, koska tämä on jo varmasti kolmas lilan sävyinen puna jonka olen ostanut viimeisimmän kuukauden aikana...go figure.

Pigmenttiä piisaa, niinkuin Avonin punissa aina. Ja tässä on kaunis metallinhohto. Jotenkin mulla tuli tästä punasta aavistuksen kasarifibat. En tiedä miksi? Ehkä mulla oli jokin tämän sävyinen puna joskus seiskalla?


Puna levittyi hyvin, mutta jostain syystä tälläiset helmiäishohto/metallinsävyt eivät pysy huulissa niin pitkään kuin cremepunat. Rakastan näitä Perfect Kiss-sarjan punia! Kaikki kolme joita mulla on näistä on ihan älyttömän hyvän laatuisia. Pitää varmaan kerätä koko sarja! :D



Meikistä tuli hieman tälläinen sinisenlila. Huulipunahan siftaa hieman sinertävään, ainakin kylmässä valossa. Ihan TOP 5:seen tämä väri ei ehkä yltänyt, mutta tykkäsin silti tästä kyllä. Meikistäni tuli ehkä hieman liian metallinen, koska intouduin kokeilemaan luomille kesällä ostamiani Lumpun luomarinappeja....no joo, kerrankos sitä tulee vedettyä metallit överiksi. Seuraavalla kerralla ehkä jotain mattaisempaa luomaria tämän huulipunan kaveriksi?



Silmämeikki näytti lähärinä tältä :) Ja kyllä, olen edelleen samaa mieltä Lumpun luomareista myös tämän kokeilun jälkeen. Ne ovat vaan heikkolaatuisia, ei näköjään pääse mihinkään :( Varisee, pölisee, liian vähän pigemnttiä....äh, en tykkää. Harmi!

4 kommenttia:

  1. Kaunis puna :) Kontrasti oranssihtavan punaisen tukan kanssa on aika jännä. Alkuun ajattelisi, että eihän tuo nyt sovi ollenkaan, mutta kylläpähän se vaan toimii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä olin itsekin tästä, että voi ei..ei sovi yhtään, mutta sitten olinkin, että eiku on tää sittenkin kiva :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Eiks ookkin ihan kiva joo :) Huomenna on vielä parempi väri tulossa ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)