torstai 21. elokuuta 2014

Paljon mölyä tyhjästä.

Sorruin. Vannoin jo etten näitä ostaisi, mutta ostin sitten kuitenkin. Tuli vaan pakottava tarve kokeilla ovatko nämä kaiken hössötyksen arvoisia. Puhun nyt siis näistä Maybellinen Baby Lips-huulivoiteista jotka ovat saaneet lähes kaikki Suomen naiset ihan sekaisin.

Ilmeisesti täällä Turun alueella nämä eivät ole olleet mikään valtaisa hitti, koska Citymarketin standissa näitä näytti olevan joka laatua pilvin pimein. Valitsin sävyttävän Cherry Me-voiteen koska se tuoksui parhaimmalta. Olen niin laiska ja huono käyttämään ylipäätään huulirasvoja etten halunnut ostaa mitään niistä värittömistä versioista. Siitä olisi tullut taas yksi tuubi käsilaukun pohjalle pyörimään ja siellä se olisi pyörinyt niin kauan, että sitä ei olisi voinut enää käyttää.

Mulla on Blistexiltä luottotuotteena värillinen huulivoide jota käytän aina kun en jaksa meikata, mutta silti olisi mukava näyttää ihan ihmiseltä huolitellulta. Ajattelin tätä Cherry Meetä sille vähän niinkuin kaveriksi ja toiseksi vaihtoehdoksi.

Petyin todella kun swatchailin tätä ensi kerran kämmenselkääni. Väriä tuli kovin kituisesti ja vaisusti. Muutenkin alkoi tuntua siltä, että koko ostos oli aivan turha, niinkuin olin etukäteen ajatellutkin. Mutta minkäs teet kun ihminen on tälläinen laumaeläin ja menee porukan mukana kaikkiin kotkotuksiin :D

Testailin tätä meikkitömänä päivänä kirppisreissulle. Väriä on juuri ja juuri havaittavissa. Kovat lupaukset 8 tunnin kosteutuksesta ovat myös aika lailla puppua. Mielestäni tämä on vain tavallinen huulirasva jonka ympärille on rakennettu taitava mainoskampanja ja kivan näköinen värikäs pakkaus. Ja tottakai viidakkorumpu on myös tehnyt osansa tämän valtavan maineen kasvatuksessa. Kyllä voin tämän yhden käyttää, mutta enempää en näitä haali, koska jos haluan sävyttävän huulivoiteen, ostan lisää hyväksi havaitsemaani Blistexiä joka oikeasti antaakin väriä huulille. Ja myös sitä kosteutta.

Baby Lips ei nyt saanut minulta pisteitä, mutta pidätkö sinä näistä hullun hypetyksen saaneista huulirasvoista?

21 kommenttia:

  1. Monta kertaa itsekin olen miettinyt standin ohi kävellessäni että ostanko. Aina se on vielä jäänyt hyllyyn ja taitaa jäädä jatkossakin. Olen sitä mieltä tästä tuotteesta, että ainakin sen markkinointi on onnistunut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Markkinointi on ollut loistava, mutta siihen se loistavuus loppuukin :D

      Poista
  2. Mulla on pink punch ja... no, en juuri ole käyttänyt. :D en kyllä tajua tuotteen hypetystä...

    Jos haluan käyttää sävyttävää huulirasvaa nii käytän ennemmin shiro cosmeticsin tinted balmsejani :)

    VastaaPoista
  3. Mä en ole näitä vielä haksahtanut ostamaan, vaikka mainostus käy kuumana ympärillä :D Mulla on aika samanlaiset ajatukset kuin sulla; en usko näiden olevan sen enempää kuin tavallisia sävytettyjä huulirasvoja. Puikot on kyllä kivan värikkäitä ja mainokset saa kiinnostumaan, mutta kaiken takana on kuitenkin ihan tavallinen puikko. Katsotaan kun kokeilen, joudunko perumaan puheeni :D Siihen saakka oon vahvasti tätä mieltä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo älä turhaan osta, en usko, että mielipiteesi muuttuu :D olisi vaan itsekin pitänyt olla ostamatta, ihan turha ostos oli.

      Poista
  4. Käytän paljon huulirasvoja (yöksi, pihalla, koitioloissa), ja sain tästä sarjasta 'Rose addict'-version, mutta en myöskään pidä tätä mitenkään erikoisena tai pitkäkestoisena. Enkä aio sitä ostaa, jos/kun tuo loppuu. Valitsen muita merkkejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan, huulirasvoista on olemassa paljon parempiakin merkkejä :)

      Poista
  5. Mä ostin oman pink punchini talvella Dubaista, ennen kuin hypetys täällä Suomessa alkoi. Väri on aivan ihana, mutta muuten rasva ei kyllä mitenkään vedä vertoja mun lemppari Rainbow huulirasvalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuleekohan siitä Pink Punchista enemmän väriä, meinaan tästä ei tule oikeastaan mitään? :(

      Poista
    2. Täytyypä kuvata vaikka joku päivä blogiin :)

      Poista
  6. Mä oon _niin_ samaa mieltä! Ihan täyttä naalin pask...! :D Huonoin huulirasva jonka olen koskaan omistanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naalin paskaa! :D :D Kyllä muuten näin on!

      Poista
  7. Minustakaan näissä ei ole kerrassaan mitään ihmeellistä! Baby Skin-meikinpohjustusvoiteen ympärillä kävi ainakin jenkeissä samanlainen, joskaan ei aivan näin suuri, kohu alkuvuodesta, mutta pohjustaja oli minusta vielä jotenkin ansainnut kehunsa. Söpö pakkaus ja hyvä tuote iskivät silloin, mutta Baby Lipsien kohdalla en pysty sanomaan ainoatakaan asiaa, minkä vuoksi se olisi parempi kuin joku toinen huulirasva, päinvastoin. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On olemassa niin paljon parempia huulirasvoja, ilman sävyä ja sävyn kanssa kuin nämä :( kauhea floppi mun mielestä! Kuluttajaa viedään kuin pässiä narussa hyvän mainoskampanjan ansiosta.

      Poista
  8. Niinkuin omassa blogissani sanoin, en näiden kosteutusta Eight Hour Creamiin vaihtaisi. :p Ulkonäkö on näissä tosi kiva ja tykkään kyllä Pink Punchista se tuo ainakin omille huulille enemmän sävyä kuin sulle näyttäisi tää Cherry tuovan. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin sitä Pink Punchia, mutta sitten otin tämän kun mun mielestä tämä tuoksui paremmalta, mutta ihan kuraa tämä on, ainoa kiva on toi tuoksu :D

      Poista
  9. Minustakin ihan turhaa hypetystä. Maailmassa on paljon parempiakin sävytettyjä huulirasvoja, mm. Kikon vastaava, jonka olen jo kertaalleen maininnut blogissani, mutta joka ehkä ansaitsee ihan omankin postauksensa.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)