keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Tangeriinimandariinimarmelaadi.

Ai että. Jos sitä ihminen joutuisi haistelemaan vaan yhtä tuoksua koko lopunelämäänsä, hyvin todennäköisesti valkkaisin omalla kohdallani tuoksukohtalokseni jonkin sitrushedelmän.

Tässä olisi yksi sellainen tuoksu jota voisin nuuhkia vaikka päivätöikseni:

I love...-sarjan Tangerine Dream suihkis. Eli suihkugeeli. On kuulkaa sen tuoksuista settiä, että suihkussa tulee jano ja suu alkaa napsaamaan jaffaa. Ihan törkeän naminami tuoksu! Tämä tuoksu on kaiketi sarjan uusimpia (?) ja kotiutin tämän kerran joltain Sokos-reissultani.

Nämä I Love..-sarjan tuotteet jakavat käsittääkseni jyrkästikin mielipiteitä, toiset tykkäävät hullun tavalla ja toiset pitävät näitä Philosophyn törkeinä ja huonoina kopioina. Noh, mulla ei näistä ihan niin jyrkkiä mielipiteitä ole suuntaan eikä toiseen, ihan olen näistä tykännyt mitä näitä olen käyttänyt :) Paitsi se eräs pilaantuneen Pina Coladan tuoksuinen suihkugeeli jäi kyllä käyttämättä....hyrrr.

Mutta tämä ei ole pilaantunut. Jos ei aiemmin ole diggaillut mandariinin/tangeriinin tuoksusta niin tätä haistelessa saattaa kelkka kääntyä 360 astetta. Rohkenisin väittää.

Ihana on, kantsii kokeilla jos sattuu vastaan. Mä ihastuin ikihyviksi.


Mikä on sun lempparituoksu?


14 kommenttia:

  1. Onkohan näiden tuoksutkin uudistuneet pakkausten myötä, koska mun mielestä tuoksuvat nykyään huomattavasti paremmilta kuin ennen? Ite ostin alen alussa tuon sarjan minttu-suklaan (en ole ennen nähnyt) ja siis voi LÄÄH! Hyvä etten alkanut juoda sitä! Seuraavana päivänä piti käydä ostamassa niitä parille kaverille joululahjaksi. :D

    Ostin viime viikolla Amsterdamin reissulta kaikkia ihanan tuoksuisia juttuja, mm. Nivean appelsiinin (tai appelsiininkukan?) tuoksuisen vartalovoiteen, huh se on ihana, vaikka kovin mieto. Lisäksi tuli Victoria's Secretiä ja mun suosikiksi nousi Midnight Exotics Deep Berry -tuoksu, aaaahhhh!!!! :D Sitten muilta merkeiltä kaakaovoin tuoksuinen geeliöljy (jep) vartalolle, tosi raikkaat granaattiomenan ja aloe vera-karambola -tuoksuiset suihkugeelit ja ja ja... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ilmeisesti! Se minttu-suklaa on kuulemma todella herkullinen! :P~~

      Poista
  2. Muhun ei nämä I Lovet iske. Ne on jotenkin liian halvannäköisiä ja ääh. En tiedä :D Enkä kyllä oo löytänyt niistä yhtäkään sellaista (tuoksuista) jonka haluaisin itselleni. Philosophy -kopiomaisuus ei niin paljoa haittaa, mutta ehkä vähän sekin. Nääh, enpä tiiä. Mutta ens kerralla kyllä lupaan tuoksutella tuota Tangerine Dreamia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta, että halvannäköisiä ovat. Ja ovatkin halpoja :D

      Tuoksuttele ihmeesä, tämä on kyllä aikast herkku! :)

      Poista
  3. Ai suu alkaa napsaamaan :D No sitte on pakko kokeilla :D

    VastaaPoista
  4. Oi mä muistan kun joskus pienenä mulla oli TBS:n mandariinisuihkugeeli, se oli aivan ihana. Jos sattuu jossain vastaan tuo niin taitaapa sujahtaa kassan kautta kotiin! En kyllä osaa sanoa, mikä olisi lempparituoksuni. Varmaan mun mies, valitsin sen aika pitkälti hajuaistin perusteella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on vielä enemmän mandariinisempi kuin TBS:n vastaava! :)

      Oi, miehen iho tuoksuu kyllä hyvälle <3

      Poista
  5. Mä tykkään limestä, sitruunasta ja ruusun tuoksusta! Mutta ei siis keskenään, lime + sitruuna sopii (ne uudet Rexonan suihkusaippuat ja käsisaippuat on mun lemppareita) ja ruusu sitten ihan yksikseen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lime ja sitruuna nam, mutta ruusu ei kiitos :D

      Poista
  6. OI, mie rakastan sitrustuoksuja. Pakko napata tuo mukaan seuraavan kerran kun apajille satun.

    VastaaPoista
  7. Kuullostaa vähintäänkin herkulliselta!

    Mun lempituoksuja: vanilja, jasmiini ja ruusu, ehkä kolme yli muiden. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sitä tämä on! :)

      Vanilja on kyllä meikänkin lemppari :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)