maanantai 14. heinäkuuta 2014

Parhaassa seurassa.

Kun aloitin bloggaamisen talvella 2010, en todellakaan olisi osannut kuvitellakaan, että muutamaa vuotta myöhemmin blogini noteerattaisiin näin:


Sain viime viikolla sähköpostiini viestin, että minun blogini on sijoittunut Suomen TOP 10 blogien meikkikatergoriassa sijalle 6. Oikeasti vaikka uskon omaan tekemiseeni aivan täysillä, luulin viestiä ensin vitsiksi. Miten minun pikkublogini on voinut yltää tälläiselle ranking-listalle? Kun näin muut listalla olevat blogit, olin vielä otetumpi. Ja hämmästyneempi. Kovassa seurassa ollaan. Ja ehdottomasti parhaassa.

Mutta uskottava se oli. Huomasin melko pian, että muutkin rakkaat kollegani olivat ihan yhtä puulla päähän lyötyjä omasta sijoituksestaan kuin itsekin olin omastani. Kun selvisin alkushokista, aloin tajuamaan kuinka hieno juttu tämä on. On hienoa saada tunnustusta siitä mitä tekee. Ja minun blogini on minulle äärimmäisen rakas harrastus, voisin melkein sanoa, että työ, koska se on minun ainoa "työni" tällä hetkellä tässä kotiäitiyden rinnalla. On mahtavaa huomata tällä tavalla, että rakkaus blogiini välittyy ulospäin niin, että ihmiset viihtyvät sen parissa.

Meidät suomalaiset on kasvatettu turhan vaatimattomiksi. Kun tulee tunnustusta, niin on aika kamalaa kun ensimmäinen reaktio on se, että ei tämä voi olla totta! Mutta miksei voisi? Kyllä minä olen iloinen tästä tunnustuksesta ja noteerauksesta. Ja ylpeäkin! :) Teen blogini eteen paljon duunia, niin tottamaar tälläinen lämmittää.

Suurin kiitos tästä kuuluu kuitenkin teille rakkaat lukijat. Te täällä käytte, luette juttujani ja kommentoitte niitä. Ilman teitä en tätä blogia edes pitäisi. Vuorovaikutus teidän kanssa on yksi tämän homman suola!

Siis isot kiitokset, halit ja pusut! Pyrin jatkossakin pitämään Nonnulan viihtyisänä, hyvän mielen blogina johon olen pyrkinyt aina sen perustamisesta lähtien :)



Love you!


Ps. olen hieman kesälomailemassa tässä alkuviikosta perheeni kanssa ja postaukset tulevat ajastetusti. En välttämättä pääse hyväksymään kommentteja vasta kuin sitten kun palaan kotiin. Älä siis huolestu vaikkei kommenttisi heti näykään :) bloggaaja palaa mestoille viimeistään torstaina.

4 kommenttia:

  1. Paljon onnea meille kaikille! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin <3 Sun sijoitus on kyllä ihan huikea! <3 <3

      Poista
  2. Jee, hyvä Nonnu! :) Nonnula on nimenomaan sellainen viihtyisä blogi, josta voi tulla hakemaan piristystä ja hyvää mieltä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja hyvä Juille! <3 Onnea meille!

      Voi kiitos, kauniisti sanottu <3 :')

      Poista

Kiitos kommentistasi :)