tiistai 8. heinäkuuta 2014

Kyllä lähtee!

Jakaako joku muu kanssani ahdistuksen siitä, että glitter/hile/muut roskalakat eivät lähde kynsistä pois kuin suurella määrällä hikeä ja kyyneliä? Mä olen lopettanut lähestulkoon kokonaan glitterlakkojen käytön, koska en vaan jaksa taistella niitä kynsistä irti.

Kauan käyttämäni Sally Hansesnin lakanpoisto otti ja loppui, joten nappasin kauppareissulta mukaan tälläisen halpiksen. X-tra Coopin 250 ml:n leka ja hinta muistaakseni 1,40 €. Jossain muistini sopukoissa oli fiilis, että Martina oli tätä kehunut joskus joten päätin ottaa testiin.


Kun eka kerran testasin tätä ihan johonkin normilakkaan, yllätyin niin paljon, että melkein piti alkaa ääneen huutamaan innostuksesta! Eihän tätä tarvitse kuin näyttää vähän kynsille, niin johan on lakat poissa! Joten ei muuta kuin testaamaan glittereihin tätä! Ja kyllä, pois lähti ilman mitään helevetin foliokääreitä ja muita sötkötyksiä.

Ei hyvää päivää, että tälläinen ihmekama on ollut myynnissä jo ties kuinka kauan ja mä olen tuskaillut glitterhelvetissä monet kerrat. Mutta onneksi nyt löytyi! Ja ikinä en tästä enää luovu! Ihan törkeän hyvä hintalaatu-suhde.

Ei voi kuin suositella!

16 kommenttia:

  1. Tämä on niin hyvä, paras Konad hommissakin!

    VastaaPoista
  2. Tää on kyllä hyvä poistoaine, varsinkin kun on niin halpa ;) Harmivaan, että X-tra meni muuttamaan tän koostumusta laimeammaksi, oli ennen nimittäin vielä tujumpaa kamaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, astetta tujumpana varmaan olis lähtenyt jo kynnetkin irti :D

      Poista
  3. Mä ajattelin kohta tunkaista kynsille glitteriä. Jos ei sininen Depend saa niitä pois niin käyn hakemassa tällaisen. Dependissä ei ole asetonia, mutta ihan yhtä huonoon kuntoon mun kynnet sillä menee (alkoholia siinä on asetonin tilalla).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy ihmeessä, tämä on ihan mahtavaa kamaa! :) Ja halpa!

      Poista
  4. Ihan parasta :) Tosin oon jo hetkisen sulatellut ajatusta, että hakisin vain asetonia jostain K-Raudasta ja sekottelisin oman kynsilakanpoistoaineen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D hei kun teet oman sekoituksen, lähetä mullekin pullo sitä! :D

      Poista
  5. Mä ostan aina silloin tällöin yhtä hyvää kuin toinen suosikkini Mirame, muut ei pääse edes lähelle.

    VastaaPoista
  6. Tuota pitää kokeilla ens kerralla. Mulla on tällä hetkellä käytössä Lidlin Cien pinkki kynsilakanpoistoaine joka on mun mielestä myös tosi hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile ihmeessä! :) Todella hyvä lakanpoistoaine :)

      Poista
  7. Eikös ollutkin hyvä aine! Tällä lähtee kyllä melkein ne kynnetkin sormista :'DD

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)