torstai 24. heinäkuuta 2014

Amatsonin aarteet.

Nyt on kuulkaa pakko hehkuttaa:

Avon pukkasi markkinoille Planet Spa-sarjassa uuden linjan, Amazonian Treasures. Koska olen sarjan vannoutunut fani, nappasin erään tilauksen mukaan pari linjan tuotetta kokeiluun, käsi- ja jalkavoiteen sekä hiusnaamion.

Jabadabaduu. Paras käsivoide pitkään aikaan. Ja mikä tuoksu! Olen aiemminkin tykästynyt Acai-marjojen tuoksuun ja tässä taas yksi tuote joka vahvisti tykästymistäni.

Voide on hurjan väristä, kuin mustikkajugurttia. Koostumus on ihanan paksua, mutta kuitenkin hyvin imeytyvää. Käsiin jää ihana marjojen tuoksu ja iho on pehmeä niin kuin se kuuluisa vauvan pylly. Olen enimmäkseen käyttänyt tätä käsivoiteena yötä vasten ja kerran pari olen sipaissut tätä kantapäihinkin (jotka edelleen ovat SOS-tilassa...) Todella loistava tuote, paras käsivoide pitkään aikaan Avonin valikoimassa! Totaalirakastuminen!

Hiusnaamion tiesin olevan hyvä, koska kertaakaan Planet Span hiusnaamiot eivät ole pettäneet. Eikä niin käynyt nytkään. Todella kermainen, paksu naamio jota oma karkea hiuslaatuni rakastaa. Hiukset jäävät superpehmeiksi, hoidetuiksi ja fiilis on vähän samanlainen kuin olisi kampaajalla käynyt. Ei voi kuin rakastaa. Ja hei tuubi! Ah, parasta!

Amazonian Treasures-sarjaan kuuluu näiden kahden tuotteen lisäksi kasvonaamio, vartalokuorinta ja vartaloöljy. Hinnat vaihtelevat kampanjasta ja tuotteesta riippuen 4,95 - 9,95 € kpl.


8 kommenttia:

  1. Huih, tuo väri! Ei kai hiusnaamio sentään myös mustikkaa ;-)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väri on sama kaikissa näissä tuotteissa, mutta onneksi hiusnaamio ei ole värjäävä :D

      Poista
  2. Mahtavaa, kiitos tästä postauksesta! Olen juuri pohdiskellut tämän uuden linjan (ja parin vanhankin) kokeilemista, koska pakkaukset ovat niin herkun näköiset. Kiva kuulla, että tuotteet toimivatkin hyvin. Käsi -ja jalkavoiteen olin päättänytkin jo tilata, mutta nyt taidan napata myös tuon hiusnaamion. Tiedätkös, mulla on ollut Avonin kuvasto kesälukemisena mökillä, ja kovasti olen kehittänyt parin viikon aikana itselleni tarpeita :D Tuossa uudessa kampanjassa on tosi paljon juuri Senses -ja Planet Spa-tarjouksia, jotka kiinnostavat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä ystäväiseni :) Planet Spa on ihana sarja, yksi mun pitkäaikaisia lemppareita Avonilla. Todella hyvä hintalaatusuhde :)

      Kiva kuulla! :D Kysy vaan jos sulla tulee jostain tuotteesta kysyttävää :) Ja voin kertoa, että syksyä kohden tulee todella ihania uutuuksia kumpaakin sarjaan lisää, että ei tässä sun tarpeet ainakaan vähene :D

      Poista
    2. Jee! :D Joku kysymys mulle tulikin jo mieleen, mutta unohdin sen. Kysyn sitten kun se palaa mieleeni.

      Poista

Kiitos kommentistasi :)