maanantai 23. kesäkuuta 2014

Värinvaihto.

Olin raskausaikana mustahiuksinen, kunnes loppupuolella raskautta halusin alkaa vaihtaa vaaleampaan. Ihan siitä syystä, että raskaus teetätti mulle ekat harmaat hiukseni. Ja harmaa ei vaaleassa niin hyvin näy.

Projekti mustasta vaaleaan on aina raskas, pitkä ja kivinen tie. Ja kivisellä tarkoitan tässä sitä, miten vaikeaa on saada hiuksista juuri oikeanlaiset vaaleat. Kiitos suuren määrän punapigmenttiäni, minun vaaleani on aina keltainen. Ei mikään kaunis viljankeltainen vaan sellainen kunnon aamupissan värinen. Hyi.

Jollain konstilla (ja jopa ihan kotikonstilla) onnistuin saamaan hiukseni tämän värisiksi:



Jep, latvat kellertävät ja muutenkin väri ei ole kirkas vaan aika tunkkainen. Joten väsyin taisteluun ja päätin tehdä ihan jotain muuta. Kääntää kelkkani oikein vaan kunnolla 360 astetta ja värjätä päräyttää sellaisen värin mistä ei jää epäselväksi missä mennään.

Saanko esitellä uuden hiuslookini:



Että tälläinen sitten tuli. Olin jo pitkään ihaillut Anna Puun hiusväriä samoin kuin Malla Malmivaaran väriä Mustissa Leskissä. Sähäkkä oranssi kyti mielessäni kauan ja huokailin vähän väliä Isännällekin, että oispa sellainen kiva. Lopulta eräällä ostosreissulla päätin, että what the hell, nyt lähtee ja ostin kaksi pakettia kaikkein kuparisinta sävyä mitä löytyi. Tälläinen siitä sitten tuli ja pitää sanoa, että I love it! Ihan erinlainen kuin ennen, pirteä ja eloisa. Mutta huomiotaherättävä. Näköjään tämä kotiseutuni Turku on vaan edelleen aikamoinen mehtäkylä sen suhteen, että tämänkin väristä hiusväriä pitää joidenkin tuijottaa melkein suu auki kadulla kun tulevat vastaan. 

Tämmöinen muodonmuutos tässä keskikesän kynnyksellä :) 



34 kommenttia:

  1. Wau, tykkään!!! :) Pitääkin kaivaa jostain naftaliinista kuvat kun mulla on joskus ollut melko samanvärinen tukka. Se ei vaan ehkä ollut kaikista mairittelevin mun ihon värille, mutta sähäkkä se kyllä oli! :D Sulle tuo kyllä sopii. Antaa tuppukyläläisten tuijottaa!! Muistan kun itse menin oranssin tukkani kanssa Lontooseen, ja siellä porukka tuli koko ajan kehumaan kuinka ihanan väriset hiukset mulla oli. Eli jos tuppukylä ahdistaa, niin käy hakemassa Lontoosta vähän vauhtia.... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana!! <3 <3 Emmä tiedä sopiiko tämä oranssi ihan munkaan ihon sävyyn, toki olen tälläinen kalmankalpea pisamanaama, joten sen puolesta kyllä :D

      Hei, ihan mahtava idis! Lontoo kuulostaa niin hyvälle :D Se on sellainen sulatusuuni, että yks oranssi hiusväri ei ole mikään ihmetyksen aihe :D

      Poista
  2. Ihana! Kun vielä paistais aurinko, niin pääsis väri kunnolla oikeuksiinsa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) No sanos muuta! Mutta vettä vaan sataa...ankea kesä :(

      Poista
  3. No on kyllä räväkkä! :) Tuo sopii mielestäni persoonaasi tosi hyvin! Uusista hiuksista saa ihmeen paljon hyvää mieltä ja energiaa. Itselläkin mielessä värinmuutos, joskin tylsempään suuntaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eiks ookkin! :D Itsekin olin ensin, että hups, tulikohan tästä nyt liian oranssi, mutta ei, ei tullut :D

      Palaatko takaisin mustaan? :)

      Poista
  4. Vau! Ihan mahtava väri ja sopii sulle loistavasti! :)

    VastaaPoista
  5. Gratulerar för den nya, fina färgen.

    Color Mask i färgen Mandarin hjälper, då slits inte färgen i tvätten!
    Efter ett dygt halvår gav jag upp och återgick till ljusbrunt. Men så länge man orkar sköta om färgen är den nog det bästa jag vet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tack tack <3

      Ju, det färgen Mandarin låter just bra! :) Du menar Biozell Mandarin, eller hur? Det kanska billigt också, 9,50 €

      Poista
    2. KC Professional, kostar typ 15€? Men Biozell är säkert lika bra! Du kan säkert jämföra INCI-listorna? :)

      Poista
  6. Blondaaminen kotona yleensä on, ellei kyseessä ole kampaaja, virhe. :D Kokeiltu ziljoonasti...ja viimeinkin ehkä opittu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kampaaja teki kyllä pohjatyön, mä mokasin itse värivalinnassa :D valitsin vahingossa kerran sellaisen jonkin iced blonden ja sen jälkeen kaikki menikin päin helvettiä :/

      Poista
  7. Kupari on ihan sun väri! <3 Tuo tosi makeesti sun silmien värin esiin. ;)

    VastaaPoista
  8. Tuo sopii kyllä niin hyvin sulle! Ihanan pirteä ja raikas :)

    VastaaPoista
  9. Niin hieno! Punapäillä on aina hauskempaa! <3

    VastaaPoista
  10. No wau mikä väri! Sopii sulle tosi hyvin. :)

    VastaaPoista
  11. Iik, ihana väri! Mä olen mehustellut jo yli vuoden oranssia tukkaa yhtenä vaihtoehtona blondille, ei varsinaisesti ole kyse siitä, ettenkö uskaltaisi, mutta olen vähän laiska ylläpitämään värejä, siksi blondi on helpoin kun olen sellainen oikeastikin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! <3 Mä olen kyllä tykästynyt itsekin tähän väriin tosi paljon :)

      Poista
  12. Ihanan pirteä, hyvin sopii! :)

    VastaaPoista
  13. Oi tää oranssi on kyllä ihana! Niin pirteä ja sopii mainiosti! (:

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)